Mikähän mahtaa tällä kertaa olla vikana? Asiantuntevia vastauksia kiitos!
Megane LITISEE ajossa!?!?
16
114
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat, ei oikein avaudu??
- Anonyymi
Kuuluu notta litslitslitslitslits kun ajelee menemään. Ota peukalolla ja etusormella poskesta kiinni ja pidä suu/kasvot rentona ja avaa suuta hieman. Sitten liikuta sormilla poskea nopeasti eestaas niin saat aikaan vastaavan äänen.
- Anonyymi
Eikö kellään ole tähän vastausta!?
- Anonyymi
Mun pitää myydä tää auto pois jos kukaan ei keksi. Korjaamoilla vaan väittävät ettei ole mitään epänormaalia.
- Anonyymi
Laita foliohattu päähän nii loppuu litinät ja lotinat. Hihihi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita foliohattu päähän nii loppuu litinät ja lotinat. Hihihi
Tuu itte kuunteleen. Aivan järkyttävää litinää.
- Anonyymi
Olisko ollut Megan kun litisi tosi mahtavasti kun ajettiin oikein kovasti.
- Anonyymi
Ilmaa vain jäähdytysjärjestelmässä, voi olla kannen tiiviste tai jotain muuta ongelmaa?
- Anonyymi
Eiköhän korjaamo tuollaiset löydä ja huomaa.
- Anonyymi
Kansipaffi oli. Kiehahti ja päästi viimeset höyryt viikko sitten.
- Anonyymi
Miksi ruokitte trollia. Trolli tehtaan avauksia 95% avauksista. Miksi ruokitte trollia. Viihre ja ajankulua mt hööpölle keksiä mielikuvitus vikoja kaikista merkeistä.
- Anonyymi
Koijaamo ei löytänyt vikkoo, vaikka kurlutti kuin 🐸?
- Anonyymi
Harmillinen vika, onko tätä esiintynyt kauankin?
- Anonyymi
Minulla se litinä tulee siitä tiukasta ja timmistä isorintaisesta blondista joka istuu etupenkillä kiimaisena.
- Anonyymi
Ilman litinää ei ole elämää.
- Anonyymi
Kansipaffi oli. Kiehahti ja päästi viimeset höyryt viikko sitten.
Case closed.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727609
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264268- 503898
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 513006
- 492649
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262386- 352081
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742076Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552025