Tämä on historiallinen hetki ja historiallinen päivitys. Ensimmäistä kertaa ilmoitus lävähti ruutuun jossa ilmoitettiin päivityksen olevan saatavilla. Ensimmäistä kertaa päivityksen lataaminen onnistui myös mobiiliverkossa. Ennen kuin trollit ja vänkääjät ryhtyvät toimeensa, ilmoitan täten, että tähän saakka ohjelmistopäivitykset ovat onnistuneet vain ja ainoastaan wifiyhteydessä.
iOS 13.6.1
9
66
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon ilmoituksen jos joskus Amdroidiinkin saisi niin saattaisin jopa harkita uudestaan sinnekin Android leiriin siirtymistä, eipä taida vaan olla mahdollista kun lampaita on helppo huijata ja lypsää rahaa myymällä valmiiksi vanhaa puhelinta uutena.
- Anonyymi
Ei muuten pidä paikkaansa, edelleen vaaditaan wifi
- Anonyymi
Ei muuten tarvita. Uusin 13.7 päivittyi mobiiliverkon kautta. Vaatii tosin hieman kärsivällisyyttä. Menee kaksikin viikkoa päivityksen ilmestymisestä ennen kuin softa tekee ilmoituksen päivityksen lataamisesta myös mobiiliverkon kautta. Sitten vaan latailemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten tarvita. Uusin 13.7 päivittyi mobiiliverkon kautta. Vaatii tosin hieman kärsivällisyyttä. Menee kaksikin viikkoa päivityksen ilmestymisestä ennen kuin softa tekee ilmoituksen päivityksen lataamisesta myös mobiiliverkon kautta. Sitten vaan latailemaan.
Huomasin että olisi se sittenkin ollut mahdollista.
- Anonyymi
Monenkohan aikaan se iOs 14 tulee?
- Anonyymi
Onko bugeja tässä päivityksessä? 2.14GB huh
- Anonyymi
iOS 14 tarkoitan...
- Anonyymi
Eipä ole ainakaan seiska plussassa vugeja, parempi akunkestokin kuin vanhemmassa päivitys versiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole ainakaan seiska plussassa vugeja, parempi akunkestokin kuin vanhemmassa päivitys versiossa.
Hyvältä kuulostaa..mulla on se SE eka versio ja ilmoittaa että saa päivityksen tähänkin....odottelen jos tulee muita vastauksia.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683