Mil-tecin rinkat

Anonyymi

mikä on tänäpäivänä Mil-tecin rinkkojen laatu esim. Recon 88l, Mil-Tec Ranger ja BW Taistelijan Rinkka 65l. Onko kokemuksia noista malleista.

Varustelekan testissähän yksi malli oli "hieman" huonosti tehty ja vähän kuullut noista muistakin malleista että valmistettu vähän vasemmalla kädellä toinen silmä kiinni....

5

3188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mil-tec on sellainen militääripuolen halpahallivalmistaja. On maastokuviota ja MOLLE kujia ja kovin teknisen oloista. Silloin kun laatua halutaan, niin hinnat liikkuvat aivan toisissa sfääreissä. Parhaitten valmistajien (esimerkiksi Arc'teryx LEAF) erikoisjoukoille tehdyt rinkat maksavat tuhannen euron kahta puolta.

https://www.finnprotec.fi/webshop/tuote/arcteryxdrypack70/2236

Ei tietenkään tarvitse moisia summia maksaa esimerkiksi Savotan armeijarinkoista, mutta kuitenkin...

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä vielä jenkkiläinen vastaava:

https://viranomainen.fi/p85866/mystery-ranch-blackjack-100-multicam

En todellakaan maksa rinkasta (tai repusta) tuollaisia hintoja. Mikään ei perustele noita hintoja, ei materiaalit eikä suunnittelu.

Jos tyhmyyttäni investoisin paljon rahaa rinkkaan niin se voisi olla vaikka Savotta Jääkäri XL, mutta noidenkin hinnat on aivan naurettavat.

Isolla repullakin olen tähän saakka mennyt eikä yksikään ole hajonnut. Kantaminen voisi olla vain vähän mukavanpaa,

Jos Mil-Teceissä kestäisi ompeleet niinkuin 19,90 Prisman repussa niin voisin sen ostaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan maksa rinkasta (tai repusta) tuollaisia hintoja. Mikään ei perustele noita hintoja, ei materiaalit eikä suunnittelu.

Jos tyhmyyttäni investoisin paljon rahaa rinkkaan niin se voisi olla vaikka Savotta Jääkäri XL, mutta noidenkin hinnat on aivan naurettavat.

Isolla repullakin olen tähän saakka mennyt eikä yksikään ole hajonnut. Kantaminen voisi olla vain vähän mukavanpaa,

Jos Mil-Teceissä kestäisi ompeleet niinkuin 19,90 Prisman repussa niin voisin sen ostaakin.

Jos mukavaa kantamista toivot, niin unohda kaikki raskaat miltäärireput ja osta Ospreyn kantolaite Partioaitasta tai Skandinavian Outdoorista. Turha kantaa kilon verran nauhakujia joita ei tarvitse mihinkään.

• Anonyymi

Samaa paskaa kuin jääkärit jne, halvempaa vaan. Osta kerralla Ospreyn rinkka niin ei tarvitse enää toista ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe