Ongelma on palamattomat jarruvalot. Sulake on ehjä ja lamput vaihdettu. Mitä ja miten seuraavaksi?
jarruvalot ei pala
e36 92 316
4
5776
Vastaukset
- polkimen
juuressa on katkaisija, jota pitää säätää.
- Tommy
Oletko kokeillut että oisko jarruvaloissa jotain kosketus häikkää...pistä poljin pohjaan ja liikutteleppa sitä mihin hehku pistetään itellä oli tommosta vikaa...
- Okidee
Itelläni oli sama ongelma ihan äskettäin. Jarrupolkimen yhteydessä olevassa katkaisijassa oli vika. Tarkistappa se.
- se on
katkaisija nimittäin. Itsekkin vaihdoin eilen. Hintaa 14€. Voit tarkistaa irroittamalla liittimen katkaisijasta ja yhdistämällä johdot ja jos valot palaa niin vika ei voi oikeastaan olla muuaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255