Herätys kaupunginjohto. Tuhannen taalan tilaisuus.

Anonyymi

Suomeen suunnitellaan avaruuskeskusta Kulmunilta se lipsahti. Esimerkiksi Vaisala ja moni muu firma on siinnä jo lupautunut, ja Suomihan on teknisesti ollut jo mukana avaruuden tutkimuksessa. Suomen vakaat olot ja vakaa maaperä alkaa houkuttaa avaruustutkijoita siirtämään toimintaa tänne. Lieksa kuuluu geologisesti maailman vakaimpiin alueisiin, joten siihen saumaan kannattaa panostaa.

25

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos johto saisi siitä jotain provisiota niin heti olisivat viemässä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Lieksasta löytynee sopiva henkilö avaruusministeriksi ja toinen Kulmunin kanssa avaruuteen lähetettäväksi. Eller huru?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieksasta löytynee sopiva henkilö avaruusministeriksi ja toinen Kulmunin kanssa avaruuteen lähetettäväksi. Eller huru?

        Kuka olisi mielestäsi sopiva.


    • Anonyymi

      Jos ja jos..., niin ensiksikin Lieksa tippuisi pois jo sen vuoksi, ettei yksikään oppinut tule tänne jumpen selän taakse. Täällä kun ei ole muita harrasteita kuin ulko- tai sisäliikunta ja pa...njauhaminen. Siinä ei auta vaikka kaupungin johto laulaisi Kultapillua latinaksi (Vulva Aurea).
      Oppinut ihminen tarvitsee muutakin kuin yhden liikuntahallin ja korpea, jossa ei ole edes kultaa, hyödynnettävissä määrin.
      Jos tuollainen Speissenteri perustettaisiin joskus johonkin, niin paikka olisi jonkun ison väestökeskittymän lähellä (Uusimaa, Oulu, J-kylä, Kuopio tms.). Siis sellaisen, jossa on muutakin kuin yksi katu ja sen varrella päällekaatuvia rohjoja.
      Lopetetaan tämä jurputus tähän.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvin kirjoitettu. Kirjoittajalla on selvää literaalista lahjakkuutta. Satiiri on taitolaji.



        "markkinat"


      • Anonyymi

        Kirjoittajan mieli ei ole älyn vaan alkoholin kyllästämä. Sen näkee jokainen jolla aivot toimii normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvin kirjoitettu. Kirjoittajalla on selvää literaalista lahjakkuutta. Satiiri on taitolaji.



        "markkinat"

        Meillähän olisi Afrikansarven avaruusteknillisen instituutin kouluttamia koneinsinöörejä avaruuskeskukseen töihin, jahka ne ensin saavat tuon biomöhnälaitoksen lähtölaskennan hoidettua ja sieltä siirtynee ylimääräiset koneinsinöörit rakettipuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillähän olisi Afrikansarven avaruusteknillisen instituutin kouluttamia koneinsinöörejä avaruuskeskukseen töihin, jahka ne ensin saavat tuon biomöhnälaitoksen lähtölaskennan hoidettua ja sieltä siirtynee ylimääräiset koneinsinöörit rakettipuolelle.

        Sappi vajoaa on ollut myös minulle kuulu nukkuu vielä uskalla sanoa mitään närästystä tuollainen kuva ainakin mulle käy kaikki vähän käytetyt komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sappi vajoaa on ollut myös minulle kuulu nukkuu vielä uskalla sanoa mitään närästystä tuollainen kuva ainakin mulle käy kaikki vähän käytetyt komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik

        Tyynellämerellä on myös kahden viikon päästä ikkuna auki tänään keskiviikkona klo huomenna maanantai ja tiistaina komu ja pienet lapset Komulaisen hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyynellämerellä on myös kahden viikon päästä ikkuna auki tänään keskiviikkona klo huomenna maanantai ja tiistaina komu ja pienet lapset Komulaisen hissanmaik

        Hissa tietää, että avaruuskeskuksessa tarvitaan aina laukaisuikkunoita eli avaruuskeskus toisi Lieksaan myös ikkunateollisuutta ja työpaikkoja myös ikkunoiden avaajille jotka availevat sitten näitä laukaisuikkunoita raketteja varten. Epäilen kuitenkin, että kaupunki menettää tämänkin tilaisuuden kuten ei saada Viking Mariellaakaan Lieksan satamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hissa tietää, että avaruuskeskuksessa tarvitaan aina laukaisuikkunoita eli avaruuskeskus toisi Lieksaan myös ikkunateollisuutta ja työpaikkoja myös ikkunoiden avaajille jotka availevat sitten näitä laukaisuikkunoita raketteja varten. Epäilen kuitenkin, että kaupunki menettää tämänkin tilaisuuden kuten ei saada Viking Mariellaakaan Lieksan satamaan.

        Hissalla oli pienenä muovinen pieni avaruusraketin pienoismalli jota se heitteli ikkunasta, ja kuinka ollakkaan se sattui Komua päähän ja Komu suuttui ja rikkoi raketin. Siitä hissa on nyt katkera ja vihaa Komua ja sen pieniä lapsia. Hissa sai sellaisen järkytyksen ettei se ole vielä toipunut eikä osoita edes toipumisen merkkejä, vaan kuuppa himmenee kokoajan lisää.


      • Anonyymi

        Mitä se oppinut ihminen muuta tarvitsee? Miten paljon helpottaisi kolme katua yhden sijaan? Liikuntahallia ei ole pakko tarvita, rohjot häviävät hiljakseen, kun rakennetaan uutta. Kunhan saadaan ne viisitoista rakennusta purettua ja uudet rakennettua, maisema on kokonaan toinen.
        Luulisi kelpaavan oppineellekin ihmiselle.
        Sitäpaitsi eihän oppinut jouda paljon harrastelemaan, hän tekee töitä, koska hän on korvaamaton ja tärkeässä virassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillähän olisi Afrikansarven avaruusteknillisen instituutin kouluttamia koneinsinöörejä avaruuskeskukseen töihin, jahka ne ensin saavat tuon biomöhnälaitoksen lähtölaskennan hoidettua ja sieltä siirtynee ylimääräiset koneinsinöörit rakettipuolelle.

        joko ne avarrusinsinöörit ovat oppineet lukemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joko ne avarrusinsinöörit ovat oppineet lukemaan

        Lukemisesta en tiedä, mutta a, b ja c ovat JO hallinnassa. Kertovat, että suorittavat peruskoulun kahdessa vuodessa suomenkielen, vaikea uskoa.
        Pian kolmekymmentä vuotta on heitä esiintynyt täällä, kaikki vain omissa porukoissaan, siinähän kehittyvät. Kukaan ei työtä tee, elintaso silti sama kuin duunareilla. Ei ummarra ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukemisesta en tiedä, mutta a, b ja c ovat JO hallinnassa. Kertovat, että suorittavat peruskoulun kahdessa vuodessa suomenkielen, vaikea uskoa.
        Pian kolmekymmentä vuotta on heitä esiintynyt täällä, kaikki vain omissa porukoissaan, siinähän kehittyvät. Kukaan ei työtä tee, elintaso silti sama kuin duunareilla. Ei ummarra ei.

        mina teke vain ajatelutyo silä saa paljo raha helpola


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina teke vain ajatelutyo silä saa paljo raha helpola

        Huuhkaja huutaa luolien ja muuttamisestaan toiseen liikenteessä niin kaukana ole katsonut huolimatta nukkuu vielä uskalla sanoa mitään uutta hissanmaik komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik hissanmaik hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuhkaja huutaa luolien ja muuttamisestaan toiseen liikenteessä niin kaukana ole katsonut huolimatta nukkuu vielä uskalla sanoa mitään uutta hissanmaik komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik hissanmaik hissanmaik

        Hissa on ollut yöllä oikosulussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvin kirjoitettu. Kirjoittajalla on selvää literaalista lahjakkuutta. Satiiri on taitolaji.



        "markkinat"

        ... literaalista lahjakkuutta? Taisit murjaista ihan oman tulkinnan?
        No mikäs siinä jos se sinusta siltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... literaalista lahjakkuutta? Taisit murjaista ihan oman tulkinnan?
        No mikäs siinä jos se sinusta siltä näyttää.

        Mikä ihme se olisi onhan Suomeen tullut jo useita valtavia ATK asemia ja lisää on tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittajan mieli ei ole älyn vaan alkoholin kyllästämä. Sen näkee jokainen jolla aivot toimii normaalisti.

        Ensinnäkin - minä en käytä alkoholia laisinkaan.
        Toiseksi - mistä sinä mukamas tiedät miten aivot normaalisti toimivat? Kuka kertoi sen sinulle? Mistä päättelet ymmärtäneesi sen asian oikein?


    • Anonyymi

      Pitäisiköhän ennen avaruuskeskusta saattaa muutama keskeneräinen hanke valmiiksi esim. siirtolapuutarha, tornitalo ja kaarisilan korvaaja.

      • Anonyymi

        Ypsilon jakuutti on myös kahden metrin päähän niin kaukana ole vielä käynnyt mutta hoitaja oli jo sanonut ettei pidä ajatuksesta samalla kun hiljaisuus palaa Suomeen erityisen sikaa ja komu 4mg valifium hissanmaik komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik hissanmaik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ypsilon jakuutti on myös kahden metrin päähän niin kaukana ole vielä käynnyt mutta hoitaja oli jo sanonut ettei pidä ajatuksesta samalla kun hiljaisuus palaa Suomeen erityisen sikaa ja komu 4mg valifium hissanmaik komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik hissanmaik

        Jaa hissanmaik on näköjään jossain hoidossa.


    • Raketin laukaisualustan voi laittaa Kolille, koska siitä on lyhin matka kuuhun.
      Säästyisi polttoainetta.

    • Anonyymi

      aika pöljä mielipide mitä oikein ajattelet

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe