Auttava puhelin

Anonyymi

Annoin kirjallisen palautteen auttavalle puhelimelle, koska minua yhä uudelleen heidän taholtaan kehoitettiin sellainen tekemään. Luulin saavani vastauksen. Kuukausi on kulunut, enkä mitään vastausta ole saanut.

Ei muuta.

Kiitokset auttavalle puhelimelle ja nettipalstalle. Toivottavasti en kyseistä ilmiötä enää kohtaa.

"pooigfghjjj"

132

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää sun purkautuminen on siitä hassua kun sinne soittaminen on vapaa ehtoista eikö niin? Miksi ihmeesa vaivaat niitä sun puheluilla kun et kerran ole tyytyväinen palveluun? Täytyy olla tosi neuroottinen ja huono muistinen kun et muista että että et tykkää niistä auttavista puhelimista ollenkaan ja silti vain soitat sinne.
      Häpeällistä on myös tämä haukkumisesi. Ne ovat varmasti yrittäneet auttaa sinua siellä mutta ymmärtämätön kun olet niin et kykene ottamaan muita näkökantoja huomioon kuin oman sairaan ja vääristyneen näkökantasi.

      • Anonyymi

        Ei kyllä pidä paikkansa tuo viestisi sisältö.

        Haluan muuttaa koko keskustelutyylin kokonaan johdonmukaiseksi. Ja palautteeni olen kirjoittanut asiallisen johdonmukaisesti toisin kuin tuo sinun sepustuksesi. En kiitos tarvitse enempää noita ihme sepustuksia vakaviin asioihin kuten kriiseihin.,

        "poiuygghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä pidä paikkansa tuo viestisi sisältö.

        Haluan muuttaa koko keskustelutyylin kokonaan johdonmukaiseksi. Ja palautteeni olen kirjoittanut asiallisen johdonmukaisesti toisin kuin tuo sinun sepustuksesi. En kiitos tarvitse enempää noita ihme sepustuksia vakaviin asioihin kuten kriiseihin.,

        "poiuygghhh"

        En ole palautteessani haukkunut ketään. Minulla ei ole tapana haukkua ihmisiä. Palautteeni sisältö on täysin asiakeskeinen.


        "ppouuyyyyuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä pidä paikkansa tuo viestisi sisältö.

        Haluan muuttaa koko keskustelutyylin kokonaan johdonmukaiseksi. Ja palautteeni olen kirjoittanut asiallisen johdonmukaisesti toisin kuin tuo sinun sepustuksesi. En kiitos tarvitse enempää noita ihme sepustuksia vakaviin asioihin kuten kriiseihin.,

        "poiuygghhh"

        No miksi soitat sinne? Ihmistä ei pysty auttamaan jos sillä itsellään ei ole järjen hiventäkään vaan se haluaa rypeä omassa paskassaan aina ja ikuisesti niin kuin sinä. Ne on varmaan siellä auttavassa puhelimessa ihan tyytyväisiä kun pysyt vaan niistä kaukana kaikin puolin. Jätä vaan ne rauhaan ja anna tilaa ihmisille joilla on tarpeeksi älliä auttaa itse itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi soitat sinne? Ihmistä ei pysty auttamaan jos sillä itsellään ei ole järjen hiventäkään vaan se haluaa rypeä omassa paskassaan aina ja ikuisesti niin kuin sinä. Ne on varmaan siellä auttavassa puhelimessa ihan tyytyväisiä kun pysyt vaan niistä kaukana kaikin puolin. Jätä vaan ne rauhaan ja anna tilaa ihmisille joilla on tarpeeksi älliä auttaa itse itseään.

        En osallistu enää koskaan kuin ainoastaan asiakeskeiseen perusteltuun argumentointiin,

        Eli kun puhuttte minulle. Kirjoittakaa ensin.
        ASIA:
        ja sitten

        Perustelut:

        Perustelut tulee perustua johonkin johdonmukaisesti


        "ppouyttyjkk"


    • Anonyymi

      Miten voi 40 vuotias aikuinen olla noin pihalla? Ei ihme että sulla ei oikein suksi luista.

      • Anonyymi

        Huonosti argumentoitu. Tuolla ei ajattelussa pitkälle pötki.

        "poiuyytgh"


    • Anonyymi

      Auttavalla puhelimella ei ole sinulle sellaista annettavaa mitä sinä haluat. Ei ole eikä tule! Auttava puhelin ei sovi sinulle. Unohda se! Pysy erossa auttavasta puhelimesta!

      • Anonyymi

        Aivan oikein. Kirjoitin tämän viestin vain kertoakseni, että edes kirjalliseen palautteeseeni, joka minut kohteliaasti taivuteltiin tekemään, ja jonka tehdäkseni kohtalaisen hyvin lyhyesti, johdonmukaisesti ja ytimekkäästi näin jonkin verran vaivaa, ei ole ainakaan toistaiseksi vastattu.

        "pooutfghhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein. Kirjoitin tämän viestin vain kertoakseni, että edes kirjalliseen palautteeseeni, joka minut kohteliaasti taivuteltiin tekemään, ja jonka tehdäkseni kohtalaisen hyvin lyhyesti, johdonmukaisesti ja ytimekkäästi näin jonkin verran vaivaa, ei ole ainakaan toistaiseksi vastattu.

        "pooutfghhjj"

        Puhelin ei luonnollisestikaan minulle sovellu, koska olen tullut siellä kiusatuksi, siis auttavassa puhelimessa. Vanhemmillani on myös sen verran epäjohdonmukaisia juttuja, että aivoni eivät niitä kestä. Minun aivoni kokevat väkivallaksi suuren määrän epäjohdonmukaista aineistoa. Tämä on tieteellisesti perusteltavissa oleva ihmisaivojen yleinen ominaisuus, että epäjohdonmukainen aineisto tuottaa emotionaalista pahoinvointia.

        "ppooiuhgtfgg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelin ei luonnollisestikaan minulle sovellu, koska olen tullut siellä kiusatuksi, siis auttavassa puhelimessa. Vanhemmillani on myös sen verran epäjohdonmukaisia juttuja, että aivoni eivät niitä kestä. Minun aivoni kokevat väkivallaksi suuren määrän epäjohdonmukaista aineistoa. Tämä on tieteellisesti perusteltavissa oleva ihmisaivojen yleinen ominaisuus, että epäjohdonmukainen aineisto tuottaa emotionaalista pahoinvointia.

        "ppooiuhgtfgg"

        Olen erittäin surullinen vanhempieni tilanteesta. Heillä ei elämä hyvin mennyt. En kyennyt heitä auttamaan. Koko elämäni yritin.

        "popouytfgthy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen erittäin surullinen vanhempieni tilanteesta. Heillä ei elämä hyvin mennyt. En kyennyt heitä auttamaan. Koko elämäni yritin.

        "popouytfgthy"

        Mitä narsismiin tulee. Eräs tunnusmerkki nähdäkseni on, että narsistin ajattelu on tarkemmin tutkittuna epäjohdonmukaista.

        Minulle on itsellenikin tapahtunut puhuttuani auttavaan puhelimeen joitakin epäjohdonmukaisuuksia ajattelussani, mutta olen pyrkinyt ja pyrin ne parhaani mukaan korjaamaan. Tästä syystä en voi enää altistaa itseäni väkivallalta tuntuvalle puheelle tuli se sitten vanhemmiltani, tuttavaltani tai auttavasta puhelimesta. Muualla en ole sellaista enää kokenut.

        "poiuygtyhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä narsismiin tulee. Eräs tunnusmerkki nähdäkseni on, että narsistin ajattelu on tarkemmin tutkittuna epäjohdonmukaista.

        Minulle on itsellenikin tapahtunut puhuttuani auttavaan puhelimeen joitakin epäjohdonmukaisuuksia ajattelussani, mutta olen pyrkinyt ja pyrin ne parhaani mukaan korjaamaan. Tästä syystä en voi enää altistaa itseäni väkivallalta tuntuvalle puheelle tuli se sitten vanhemmiltani, tuttavaltani tai auttavasta puhelimesta. Muualla en ole sellaista enää kokenut.

        "poiuygtyhj"

        Vanhemmillani, tuttavallani ja auttavalla puhelimella on kaikilla yhteys ainakin ollut toinen toisiinsa. Tämä on siis tietyn rajatun piirin kuvio, jossa minua näin ollaan kohdeltu.

        "ppooiuyuyyyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmillani, tuttavallani ja auttavalla puhelimella on kaikilla yhteys ainakin ollut toinen toisiinsa. Tämä on siis tietyn rajatun piirin kuvio, jossa minua näin ollaan kohdeltu.

        "ppooiuyuyyyh"

        siis entinen tuttavani ja vanhempani jonkun verran tuntevat toisensa, ja sekä tuttavallani, että äidilläni on yhteyksiä auttavan puhelimen väkeen. Minulla ei ole, Luonnollisestikin minun on pysyttäväkin tuon kuvion ulkopuolella pysyvästi.

        "popoiuytgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis entinen tuttavani ja vanhempani jonkun verran tuntevat toisensa, ja sekä tuttavallani, että äidilläni on yhteyksiä auttavan puhelimen väkeen. Minulla ei ole, Luonnollisestikin minun on pysyttäväkin tuon kuvion ulkopuolella pysyvästi.

        "popoiuytgh"

        Tuo rinki ei minusta pidä.
        Ja itsekin tiedän mukavampia ympyröitä jo useita. En koe itseäni yksinäiseksi ilman heitä. Mutta vanhempieni elämästä olen surullinen. Kun jonkun aivot ei jotakin oivalla, niin ulkopuolinen ei välttämättä millään saa niitä oivaltamaan. Tuo rinki vieläpä kuvittelee, että olisin jollakin tavoin omiin tarpeisiini sitä oivallusta tarvinnut. En voi kun antaa heidän elää kuvitelmissaan. Surullista kuitenkin äitini kannalta. Mitään ei ole minulla tehtävissä. En pidä tuon ringin toimintaa mitenkään hyvänä eettisesti.

        "pooiuyhgggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo rinki ei minusta pidä.
        Ja itsekin tiedän mukavampia ympyröitä jo useita. En koe itseäni yksinäiseksi ilman heitä. Mutta vanhempieni elämästä olen surullinen. Kun jonkun aivot ei jotakin oivalla, niin ulkopuolinen ei välttämättä millään saa niitä oivaltamaan. Tuo rinki vieläpä kuvittelee, että olisin jollakin tavoin omiin tarpeisiini sitä oivallusta tarvinnut. En voi kun antaa heidän elää kuvitelmissaan. Surullista kuitenkin äitini kannalta. Mitään ei ole minulla tehtävissä. En pidä tuon ringin toimintaa mitenkään hyvänä eettisesti.

        "pooiuyhgggh"

        On luonnollistakin, ettei etiikka välttämättä ole kovin hyvä sellaisessa ympäristössä, jossa ei edes eettistä pohdintaa arvosteta edes periaatteessa, vaan pidetään asiaankuulumattomana.

        "pooiuyyyuuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo rinki ei minusta pidä.
        Ja itsekin tiedän mukavampia ympyröitä jo useita. En koe itseäni yksinäiseksi ilman heitä. Mutta vanhempieni elämästä olen surullinen. Kun jonkun aivot ei jotakin oivalla, niin ulkopuolinen ei välttämättä millään saa niitä oivaltamaan. Tuo rinki vieläpä kuvittelee, että olisin jollakin tavoin omiin tarpeisiini sitä oivallusta tarvinnut. En voi kun antaa heidän elää kuvitelmissaan. Surullista kuitenkin äitini kannalta. Mitään ei ole minulla tehtävissä. En pidä tuon ringin toimintaa mitenkään hyvänä eettisesti.

        "pooiuyhgggh"

        Lisäksi ihmettelen vähän miksi narsismista puhutaan edelleen ikäänkuin se olisi nimenomaisesti jokin parisuhdeongelma. Ei se liity sen enempää parisuhteisiin kuin muihin ihmissuhteisiin tai ihmisten väliseen kommunikaatioon, kuten vaikkapa auttavan puhelimen keskusteluun. Jos henkilöllä on narsistinen luonne se voi ilmetä ihan missä suhteessa vain. Itselleni henkilökohtaisesti miesten parisuhdenarsismi on pääosin minua vähiten haittaava narsismi-ilmiö. Ehkä siksi, koska en harrasta seksisuhteita, enkä helposti aloita parisuhdetta vaan ihailen hurmureita vain kaukoetäisyydeltä.

        "poioyfgfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi ihmettelen vähän miksi narsismista puhutaan edelleen ikäänkuin se olisi nimenomaisesti jokin parisuhdeongelma. Ei se liity sen enempää parisuhteisiin kuin muihin ihmissuhteisiin tai ihmisten väliseen kommunikaatioon, kuten vaikkapa auttavan puhelimen keskusteluun. Jos henkilöllä on narsistinen luonne se voi ilmetä ihan missä suhteessa vain. Itselleni henkilökohtaisesti miesten parisuhdenarsismi on pääosin minua vähiten haittaava narsismi-ilmiö. Ehkä siksi, koska en harrasta seksisuhteita, enkä helposti aloita parisuhdetta vaan ihailen hurmureita vain kaukoetäisyydeltä.

        "poioyfgfgh"

        Minulle usein tehdään niin, että sanotaan sanottavansa ja lopetetaan puhelu, jotten voisi sanoa mitään vastalausetta. Teen nyt itse niin. Sanoin sanottavani, ja en tule lukemaan, että vastaako joku. Vaan asia jää tähän.

        "poiugtggghhg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle usein tehdään niin, että sanotaan sanottavansa ja lopetetaan puhelu, jotten voisi sanoa mitään vastalausetta. Teen nyt itse niin. Sanoin sanottavani, ja en tule lukemaan, että vastaako joku. Vaan asia jää tähän.

        "poiugtggghhg"

        Yksin minun näkökulmastani myös äitini on epäasiantuntevan psykologisoinnin aivopesevän vaikutuksen uhri., Mitä kohtaloa on ollut kauhea seurata.

        "pooygtghhjjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin minun näkökulmastani myös äitini on epäasiantuntevan psykologisoinnin aivopesevän vaikutuksen uhri., Mitä kohtaloa on ollut kauhea seurata.

        "pooygtghhjjh"

        Kyllähän väärällä tiellä oleva ihminen siitä pitää, että häntä kannustetaan väärällä tiellä. Se on sitten eri asia onko hänellä siedettävä olo tien päässä. Ällöttää ne toisen kannustajat jatkamaan sellaisella tiellä, jonka päässä on vain kärsimystä. Mitä lie piilosadisteja ovatkin.

        "pooiiuuyhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän väärällä tiellä oleva ihminen siitä pitää, että häntä kannustetaan väärällä tiellä. Se on sitten eri asia onko hänellä siedettävä olo tien päässä. Ällöttää ne toisen kannustajat jatkamaan sellaisella tiellä, jonka päässä on vain kärsimystä. Mitä lie piilosadisteja ovatkin.

        "pooiiuuyhhh"

        Ne ratkaisuehdotukset kuulostavat minulle aina epäkunnioittaville koski sitten ratkaisuehdotus minua tai äitiäni tai ketä hyvänsä, aina se on jotakin epäkunnioittavan kuuloista mitä en voi hyväksyä ketään kohtaan.

        "poutgfgggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ratkaisuehdotukset kuulostavat minulle aina epäkunnioittaville koski sitten ratkaisuehdotus minua tai äitiäni tai ketä hyvänsä, aina se on jotakin epäkunnioittavan kuuloista mitä en voi hyväksyä ketään kohtaan.

        "poutgfgggh"

        Auttamisen käsite tuntuu sekoittuneen loukkaamisen käsitteen kanssa.

        "pooiuytggfgg"


    • Anonyymi

      Miten voit jauhaa näitä samoja asioita joita olet jauhanut 20 vuotta? Miksi et pääse koskaan eteenpäin? Ehkä et autistina pääse tuosta jankkaamisesta vaan se kuuluu sairauteesi mutta se estää sua kehittymästä. Mitä tälle voisi tehdä?

      • Anonyymi

        Kun kritisoi loukkaaviksi muuttuneita auttamisen käytäntöjä, jonkun näkökulmasta "haukkuu" hyväntahtoista auttajaa. Noin se menee luonnollisestikin.

        En muuten sitten lue mitään vastauksia, ettei ajatukseni johdonmukaisuus häiriinny uudelleen.


        "poouygghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kritisoi loukkaaviksi muuttuneita auttamisen käytäntöjä, jonkun näkökulmasta "haukkuu" hyväntahtoista auttajaa. Noin se menee luonnollisestikin.

        En muuten sitten lue mitään vastauksia, ettei ajatukseni johdonmukaisuus häiriinny uudelleen.


        "poouygghh"

        En jauha. Tiivistän ja selkeytän asiaani lopuksi.

        "poouytfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jauha. Tiivistän ja selkeytän asiaani lopuksi.

        "poouytfgh"

        Hienosti pysyt asiassa. 20 vuoden jälkeen olet vielä samassa pisteessä nolla :D Normaalit ihmiset ovat ehtineet samassa ajassa edetä työ urallaan ja laittaa sukupolven uusia kansalaisia maailmalle. Sinä askartelet vielä 40 vuotiaana samoissa ongelmissa kuin teini ikäisenä. Sinulla on kerrassaan hieno tulevaisuus edessä :D Tästä 20 vuotta eteenpäin olet 60 vuotta ja veikkaan että mölyät samoja teini ikäisen kehittymättömiä ajatuksia ympäri netin ilmais alustoja. Tarviisko muuttaa jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti pysyt asiassa. 20 vuoden jälkeen olet vielä samassa pisteessä nolla :D Normaalit ihmiset ovat ehtineet samassa ajassa edetä työ urallaan ja laittaa sukupolven uusia kansalaisia maailmalle. Sinä askartelet vielä 40 vuotiaana samoissa ongelmissa kuin teini ikäisenä. Sinulla on kerrassaan hieno tulevaisuus edessä :D Tästä 20 vuotta eteenpäin olet 60 vuotta ja veikkaan että mölyät samoja teini ikäisen kehittymättömiä ajatuksia ympäri netin ilmais alustoja. Tarviisko muuttaa jotain?

        Lisään vielä, että pikkuasiasta en olisi tullut valittamaan. Olen äärimmäisen kärsivällinen ihminen (kärsivällisyyttä treenannut henkisin harjoittein koko nuoruuteni).
        Kiusaaminen meni niin pahaksi, että näyttäytyi riskinä tuhota elämäni kokonaan, vasta siinä vaiheessa olen äännähtänyt.

        "ppoiuytfghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti pysyt asiassa. 20 vuoden jälkeen olet vielä samassa pisteessä nolla :D Normaalit ihmiset ovat ehtineet samassa ajassa edetä työ urallaan ja laittaa sukupolven uusia kansalaisia maailmalle. Sinä askartelet vielä 40 vuotiaana samoissa ongelmissa kuin teini ikäisenä. Sinulla on kerrassaan hieno tulevaisuus edessä :D Tästä 20 vuotta eteenpäin olet 60 vuotta ja veikkaan että mölyät samoja teini ikäisen kehittymättömiä ajatuksia ympäri netin ilmais alustoja. Tarviisko muuttaa jotain?

        Ja joo kuuntelin vakavasti hermostovaurioituneena pakon edessä täysin itseeni liittymättömiä hörinöitä ainakin viisi vuotta,(mikä on aivan uskomaton kokemus kun monikymmenpäinen joukko höyryää mielikuvituksiaan osittain halvaantunelle ja alentuneessa tajunnantilassa olevalle) mutta en kuuntele enää.


        "pooiuyhjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti pysyt asiassa. 20 vuoden jälkeen olet vielä samassa pisteessä nolla :D Normaalit ihmiset ovat ehtineet samassa ajassa edetä työ urallaan ja laittaa sukupolven uusia kansalaisia maailmalle. Sinä askartelet vielä 40 vuotiaana samoissa ongelmissa kuin teini ikäisenä. Sinulla on kerrassaan hieno tulevaisuus edessä :D Tästä 20 vuotta eteenpäin olet 60 vuotta ja veikkaan että mölyät samoja teini ikäisen kehittymättömiä ajatuksia ympäri netin ilmais alustoja. Tarviisko muuttaa jotain?

        Minusta on aika ala-arvoista haukkua syrjäytyneitä ihmisiä tai verrata heitä teini-ikäisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on aika ala-arvoista haukkua syrjäytyneitä ihmisiä tai verrata heitä teini-ikäisiin.

        Joo ihan totta niin minustakin. Onnekseni en vain itse hankilökohtaisesti ole sillätavoin syrjäytynyt kuin sitä edellinen kirjoittaja kuvailee.

        "poiuyytgttg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihan totta niin minustakin. Onnekseni en vain itse hankilökohtaisesti ole sillätavoin syrjäytynyt kuin sitä edellinen kirjoittaja kuvailee.

        "poiuyytgttg"

        Mutta kyllä kirjoittajan kirjoitus silti tuntuu emotionaalisesti epämiellyttävälle, vaikka tekstin sisältö ei kosketakaan minua,

        Arvostan ihan itseäni kahden, tulevaisuudessa kolmen alan itseoppineena taiteilijana. Koen saavuttaneeni ihan keskiverron mittapuun mukaan ok.


        "ppoiuygtghhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä kirjoittajan kirjoitus silti tuntuu emotionaalisesti epämiellyttävälle, vaikka tekstin sisältö ei kosketakaan minua,

        Arvostan ihan itseäni kahden, tulevaisuudessa kolmen alan itseoppineena taiteilijana. Koen saavuttaneeni ihan keskiverron mittapuun mukaan ok.


        "ppoiuygtghhjj"

        Eikä minussa ole sellaisia syrjäytyneen piirteitä kuten päihteiden käyttö tms. "Syrjäytymiseni" on vähän toisen luontoista,

        "poiuyyfgfgggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä minussa ole sellaisia syrjäytyneen piirteitä kuten päihteiden käyttö tms. "Syrjäytymiseni" on vähän toisen luontoista,

        "poiuyyfgfgggh"

        Ehkä se rankin "syrjäyttävä" kokemus oli ihan siinä, ettei minua hyväksytä itsenäni omana persoonanani auttavassa puhelimessa.


        "poiyutrftgyh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se rankin "syrjäyttävä" kokemus oli ihan siinä, ettei minua hyväksytä itsenäni omana persoonanani auttavassa puhelimessa.


        "poiyutrftgyh"

        Ja että tämä pitäisi tulla minulle selväksi että auttavassa puhelimessa minua ei hyväksytä mitä olen ollut hidas tajuamaan ilmiön yllättävyyden vuoksi,

        "poiuytrftrfgtgg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja että tämä pitäisi tulla minulle selväksi että auttavassa puhelimessa minua ei hyväksytä mitä olen ollut hidas tajuamaan ilmiön yllättävyyden vuoksi,

        "poiuytrftrfgtgg"

        Mutta ei se niin vakavaa kun eihän nyt auttava puhelin kovin ihanteellinen seura olisikaan.
        Että ehkä onnekseni minua ei hyväksytä siellä.

        "pooiutgftgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei se niin vakavaa kun eihän nyt auttava puhelin kovin ihanteellinen seura olisikaan.
        Että ehkä onnekseni minua ei hyväksytä siellä.

        "pooiutgftgh"

        Mutta sitä perustelua minä en sulata etteikö minulla olisi ollut oikeaa kriisiä, kun kaiken järjen mukaan on ollut ja harvinaisen rankka sellainen monimuotoisuudessaan.

        "poiytffgghhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitä perustelua minä en sulata etteikö minulla olisi ollut oikeaa kriisiä, kun kaiken järjen mukaan on ollut ja harvinaisen rankka sellainen monimuotoisuudessaan.

        "poiytffgghhj"

        Se oli osa monimutkaista kriisiäni, että edes kriisiapu ei tullut vastaan tilanteessa.

        "poiouygfgfggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli osa monimutkaista kriisiäni, että edes kriisiapu ei tullut vastaan tilanteessa.

        "poiouygfgfggh"

        Siinä on pieni paradoksi, että kriisiapu auttaa vain toistuvan kaavan mukaisissa tavanomaissa tutuissa ongelmissa,

        "ppoiyttyjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on pieni paradoksi, että kriisiapu auttaa vain toistuvan kaavan mukaisissa tavanomaissa tutuissa ongelmissa,

        "ppoiyttyjjj"

        Palautteen mainostetaan olevan arvokasta, mutta ei sekään kauheesti ole siltä tuntunut, No se siitä.

        "pouttfghhhjh"


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Minun vanhemmillani on jonkinlainen emootion regulointiongelma. En ymmärrä mitä eksperettejä ne puhelinvastaajat ajattelevat olevansa vaikka heillä ei selvästikään ole mitään käsitystä sellaisesta ongelmasta. Ja minulla ei asiassa ole mitään pahantahtoisuutta vanhempani kohtaan. Miksi olisi?
      Mun on vain vaikea juurikin selvitä emootion reguloinnin apuvälineenä. Ja miksi olen kiinni vanhemmissani? Koska mulla on hätä, ettei he selviä, jos he ei voi hyödyntää minua tähän tarkoitukseen. Varsinkin kun ne auttajatkaan ei vaikuta sitä vertaa luotettaville, että vanhempianikaan luottaisin sellaisten autettaviksi.

      • Anonyymi

        Vanhemmillani on ikäänkuin pakkomielle tuotta minulle emotionaalista epäsatapainoa, siihen hyödynnetään vähäistä kommunikaatioyhteyttä minuun, jonka aikana tasapainoani yrititetään järkyttää aina sen löydettyäni yhä uudelleen .


        "pooiuyuyttg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmillani on ikäänkuin pakkomielle tuotta minulle emotionaalista epäsatapainoa, siihen hyödynnetään vähäistä kommunikaatioyhteyttä minuun, jonka aikana tasapainoani yrititetään järkyttää aina sen löydettyäni yhä uudelleen .


        "pooiuyuyttg"

        Auttavan puhelimen väki tekee osittain samaa. Ihan kuin heitä ärsyttäisi johdonmukainen tasapainoni, jonka johdosta minulle on aina sanottava jotakin mikä järkyttäisi sitä, mikä onnistuu herkkyyteni johdosta. Sama joillakin nettikirjoittajilla.

        "pooiuyggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttavan puhelimen väki tekee osittain samaa. Ihan kuin heitä ärsyttäisi johdonmukainen tasapainoni, jonka johdosta minulle on aina sanottava jotakin mikä järkyttäisi sitä, mikä onnistuu herkkyyteni johdosta. Sama joillakin nettikirjoittajilla.

        "pooiuyggggh"

        Kummillakin on sama tyyli. Sanoo heille mitä tahansa, he vastaa jotakin ikävää millä he pyrkii horjuttamaan sitä mitä sanoi. Siihen ei vaikuta se olinko iloinen vai hädissäni, mutta aina vastataan jotakin ikävästi.

        "poiugghhjjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummillakin on sama tyyli. Sanoo heille mitä tahansa, he vastaa jotakin ikävää millä he pyrkii horjuttamaan sitä mitä sanoi. Siihen ei vaikuta se olinko iloinen vai hädissäni, mutta aina vastataan jotakin ikävästi.

        "poiugghhjjhj"

        Eihän se tietenkään minun etuni ole sellaisille henkilöille puhua, jotka niin vastaa..

        "poiutfgghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tietenkään minun etuni ole sellaisille henkilöille puhua, jotka niin vastaa..

        "poiutfgghhh"

        Vaan ne ikävien puhujat voi siinä reguloida omaa huonoa emotionaalista tilaansa. minun tilani kustannuksella,

        "pooutffgggg"


    • Anonyymi

      Ongelma on siinä kun sinä olet sairas ja sinulla on sairaita ajatuksia ja sairaan ihmisen maailman katsomus ja yrität saada meitä terveitä käyttäytymään samalla tavoin kuin sinä eli sairaan tavoin. Se ei tietenkään onnistu mutta sitä sinä raukka et tajua. Säälittää puolestasi mutta minkäs teet.

      • Anonyymi

        Tässä on ihan siitä kysymys, että jotkut osaa leikkiä hyvin tuntemansa herkkislapsensa aivosähkökäyrillä tämän emootioita järkyttämällä erilaisella epätasapainoisella käytöksellä ja sitten muut mitään mistään ymmärtämättömät spekuloi tilannetta että mistä siinä on kyse. Ihan tuosta siinä on kyse. Ja mene niine rumine puheinesi johinkn toiseen ketjuun.

        "pooyutfghhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on ihan siitä kysymys, että jotkut osaa leikkiä hyvin tuntemansa herkkislapsensa aivosähkökäyrillä tämän emootioita järkyttämällä erilaisella epätasapainoisella käytöksellä ja sitten muut mitään mistään ymmärtämättömät spekuloi tilannetta että mistä siinä on kyse. Ihan tuosta siinä on kyse. Ja mene niine rumine puheinesi johinkn toiseen ketjuun.

        "pooyutfghhj"

        Ja tämmösten ilmiöiden oivaltaminen itseasiassa ilmeisesti vaatii suhteellisen paljon älyä.
        Siksi minua moititaan auttavaan puhelimeen soittamisesta kun siellä on vain "tavallisia" ihmisiä. Eräskin rouva selitti siellä ettei he ole mitään yliopistoihmisiä eikä he välttämättä ole edes käyneet yliopistossa.

        "pooutgghhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämmösten ilmiöiden oivaltaminen itseasiassa ilmeisesti vaatii suhteellisen paljon älyä.
        Siksi minua moititaan auttavaan puhelimeen soittamisesta kun siellä on vain "tavallisia" ihmisiä. Eräskin rouva selitti siellä ettei he ole mitään yliopistoihmisiä eikä he välttämättä ole edes käyneet yliopistossa.

        "pooutgghhjhj"

        Minä luen tieteellisiä tutkimuksia päivittäin useita. Kuinka minua vois ymmärtää joku joka ei kykene ymmärtäen lukemaan yhtäkään ? Jossain luin siitäkin kuinka keskustelun osapuolien tulisi olla samalla tasolla, jotta keskustelu voi toimia.

        "poouggghhjhj"


    • Anonyymi

      Voi voi sinä vain jankutat tuosta herkkydestäsi. Käytät väärää sanaa et ole herkkä vaan heikko. Tämä sinun olisi ensimmäisenä ymmärrettävä. Toimit heikon ihmisen tavoin ja raukkamaisesti. Ja meistä jokainen voi lukea tieteellisiä tutkimuksia kaiket päivät mutta ne pitäisi myös ymmärtää ja osata tuoda johto päätökset myös teoiksi omaan elämäänsä. Et siis lopullisesti ymmärrä lukemaasi valitettavasti.

      • Anonyymi

        Ahaa

        "poiyfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa

        "poiyfghj"

        Siellä luureissa he ei nähdäkseni tee hyvää varsinkaan vanhemmilleni kannustamalla heitä ikäänkuin jäämään niin vanhaan sementtitaloon, joka tulee murenemaan heidän päälleen. Koska minä en sinne suostu jäämän, minut on siis heitetty niin ulos siitä talosta kuin auttavasta puhelimestakin.

        "poougtfgghhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä luureissa he ei nähdäkseni tee hyvää varsinkaan vanhemmilleni kannustamalla heitä ikäänkuin jäämään niin vanhaan sementtitaloon, joka tulee murenemaan heidän päälleen. Koska minä en sinne suostu jäämän, minut on siis heitetty niin ulos siitä talosta kuin auttavasta puhelimestakin.

        "poougtfgghhhj"

        Näköjään minä vain lukkiinnuin kotiini muista hieman etuajassa. Olisiko sitäkään kukaan arvannut., Nykyään saan kävellä tyhjiä katuja.

        "poiuitgghhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään minä vain lukkiinnuin kotiini muista hieman etuajassa. Olisiko sitäkään kukaan arvannut., Nykyään saan kävellä tyhjiä katuja.

        "poiuitgghhhj"

        Tuo kaikki olen tarkoittanut vertauskuvallisesti. en koronaa.

        "ppouygghhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kaikki olen tarkoittanut vertauskuvallisesti. en koronaa.

        "ppouygghhhj"

        Vanhempieni ajatusmaailma on se mureneva sementtitalo, jonka alle tulevat luhistumaan. Kauheaa katseltavaa,

        "poiuytfgfggghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempieni ajatusmaailma on se mureneva sementtitalo, jonka alle tulevat luhistumaan. Kauheaa katseltavaa,

        "poiuytfgfggghh"

        Kannattako auttava puhelin tommosta menoa? Pysyn kyllä poissa.

        poouiyggghhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattako auttava puhelin tommosta menoa? Pysyn kyllä poissa.

        poouiyggghhh

        Voisin kyllä kirjoittaa kymmenen kertaa paremmankin palautteen. Jossa olisi vielä paremmin asiat kohta kohdalta ja tieteelliset perustelut kaikkiin kohtiin.

        Se kaikki oli jotenkin ihan järjetöntä. Miten he ei edes ymmärrä sitä, että ihmisen mielenterveydelle on tärkeää johdonmukainen ajattelu? Että jouduin vuosikausia kiistelemään yrittämään pyytää johdonmukaista keskustelua, mutta heidän mielesrään keskustelun ei tarvitse olla sellaista. No meneehän siitä pää sekaisin, jos puhutaan vuosia epäjohdonmukaisesti. Voin tuon tieteellisesti perustella.

        Ja sitten kriisi yleensä johtaa muutokseen ja on muutosprosessi, mutta minun kriisissäni 40-50 vuotias ihminen palautettaisiin 75-vuotiaiden emotionaalisesti epätasapainoisten vanhempien mentaaliseen alaisuuteen kuin teini-ikäinen. Mikä järki tässä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kyllä kirjoittaa kymmenen kertaa paremmankin palautteen. Jossa olisi vielä paremmin asiat kohta kohdalta ja tieteelliset perustelut kaikkiin kohtiin.

        Se kaikki oli jotenkin ihan järjetöntä. Miten he ei edes ymmärrä sitä, että ihmisen mielenterveydelle on tärkeää johdonmukainen ajattelu? Että jouduin vuosikausia kiistelemään yrittämään pyytää johdonmukaista keskustelua, mutta heidän mielesrään keskustelun ei tarvitse olla sellaista. No meneehän siitä pää sekaisin, jos puhutaan vuosia epäjohdonmukaisesti. Voin tuon tieteellisesti perustella.

        Ja sitten kriisi yleensä johtaa muutokseen ja on muutosprosessi, mutta minun kriisissäni 40-50 vuotias ihminen palautettaisiin 75-vuotiaiden emotionaalisesti epätasapainoisten vanhempien mentaaliseen alaisuuteen kuin teini-ikäinen. Mikä järki tässä on?

        Tuotako se tarkoittaa kehityskriisi?

        Nänhdäkseni on periaatteessa emotionaalista väkivaltaa infantilisointi ja painostaminen joukolla epäjohdonmukaisiin keskusteluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotako se tarkoittaa kehityskriisi?

        Nänhdäkseni on periaatteessa emotionaalista väkivaltaa infantilisointi ja painostaminen joukolla epäjohdonmukaisiin keskusteluihin.

        Siellä on niin epäjohdonmukaisia oltu, etteivät he millään kykyne näitä asioita johdonmukaisesti perustelemaan. Oletan, että siksi minulle ei vastattu, koska sitten asia näkyisi paperilla selvemmin. En jättänyt mahdollisuutta vastata puhelimitse.

        "poouyghhj",


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on niin epäjohdonmukaisia oltu, etteivät he millään kykyne näitä asioita johdonmukaisesti perustelemaan. Oletan, että siksi minulle ei vastattu, koska sitten asia näkyisi paperilla selvemmin. En jättänyt mahdollisuutta vastata puhelimitse.

        "poouyghhj",

        Suullisesti minut voidaan tuollaisessa puhelimessa ryöpyttää emotionaalisesti lyttyyn, mutta samat asiat paperilla perusteluina ei välttämättä vaikuta kauheen hienoille, Varsinkin kun siihen voisi sitten vielä loogisesti vastata lisäperusteluilla. Puhelimessa voi siinä vaiheessa tylysti sanoa, että soittaja vie itsemurhasoittajilta tärkeää aikaa.


    • Anonyymi

      Kerroit soittaneesi sinne 5 vuotta ja olit tyytymätön saamaasi palveluun? Jokainen järkevä ihminen olisi lopettanut aikaisemmin miksi et sinä? No et ole järkevä ihminen se on tullut selväksi. Mutta viisi vuotta? Mene sinne kuntouttavaan työtoimintaan niin on jotain järkevää tekemistä noiden harhojen sijasta. Sieltä voit sitten yrittää ponnistaa oikeeseen työhön. Ja sun on varmaan turha odottaa sieltä mitään vastausta. Luulen että ne ei viitsi autistin kanssa alkaa jankkaamaan kun ei siitä ole mitään hyötyä eikä käyttää aikaansa turhaan. Heillä on varmaan pilvin pimein sellaisiakin autettavia jotka ovat kiitollisia avusta ja tuesta.

      • Anonyymi

        Tuo teksti ei liity asiaani.

        "pouygtghhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo teksti ei liity asiaani.

        "pouygtghhjh"

        Voihan asioille keksiä vaikka mitkä rumat merkitykset, mutta ei minun elämää tuollaisilla merkityksillä eletä.


        "ppoiygghhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan asioille keksiä vaikka mitkä rumat merkitykset, mutta ei minun elämää tuollaisilla merkityksillä eletä.


        "ppoiygghhjh"

        tuollaisten merkitysten kehittely ei myöskään olisi mitään soittajan auttamista viedä soittajaa tuollatavoin merkityksissä ja sosiaalisesti alaspäin. Ei kai avun ole tarkoitus alaspäin viedä ?

        "poiytgfgtggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuollaisten merkitysten kehittely ei myöskään olisi mitään soittajan auttamista viedä soittajaa tuollatavoin merkityksissä ja sosiaalisesti alaspäin. Ei kai avun ole tarkoitus alaspäin viedä ?

        "poiytgfgtggh"

        Sitä paitsi en ole kykenevä mihinkään toimintatyöhön vaan ainoastaan olen kykenevä luovaan älylliseen tehtävään.


        "ppoioughhhjjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi en ole kykenevä mihinkään toimintatyöhön vaan ainoastaan olen kykenevä luovaan älylliseen tehtävään.


        "ppoioughhhjjh"

        Ongelma on siinä ettei luurin arvomaailmaa arvosta luovaa älyllisyyttä.

        "poiyggghhjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on siinä ettei luurin arvomaailmaa arvosta luovaa älyllisyyttä.

        "poiyggghhjjj"

        Siellöä pärjää yksinkertainen hyvä käytännön asioissa ihminen.

        "poiuffgghhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellöä pärjää yksinkertainen hyvä käytännön asioissa ihminen.

        "poiuffgghhjj"

        Ne on noi arvot : Vaikka olisi kolmen alan taiteiteilija lukien kaiket päivät tieteellisiä tutkimuksia on muka epäonnistunut verrattuna johonkin käytännön ammattiin.

        "poiyfggjjkk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on noi arvot : Vaikka olisi kolmen alan taiteiteilija lukien kaiket päivät tieteellisiä tutkimuksia on muka epäonnistunut verrattuna johonkin käytännön ammattiin.

        "poiyfggjjkk"

        https://www.is.fi/terveys/art-2000006620096.html

        Koin myös sen henkiseksi väkivallaksi, että minulle vammauduttuani ei keskustelijat edes ehdottaneet kykyjäni palauttavaa hoitoa, vaan ainoastaan lisää vammauttavia hoitoja, kuten puhumista pyörätuolissa. He olisivat halvauttaneet minut lopullisesti. Kyllä se onm henkistä väkivaltaa, ja jos se olisi toteutettu, niin fyysistäkin. En ymmärrä miksi minulle on tällaista tehty.

        "popiyttghjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/terveys/art-2000006620096.html

        Koin myös sen henkiseksi väkivallaksi, että minulle vammauduttuani ei keskustelijat edes ehdottaneet kykyjäni palauttavaa hoitoa, vaan ainoastaan lisää vammauttavia hoitoja, kuten puhumista pyörätuolissa. He olisivat halvauttaneet minut lopullisesti. Kyllä se onm henkistä väkivaltaa, ja jos se olisi toteutettu, niin fyysistäkin. En ymmärrä miksi minulle on tällaista tehty.

        "popiyttghjjj"

        Ja väen vängällä.

        "ppoiygjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja väen vängällä.

        "ppoiygjk"

        Mun naapuri oli hyvällä asialla. Häntä huolestutti kun en kävellyt ulkona ja hän sanoi että minun pitäisi kävellä ja äitini viedä minua kävelemään, hän sanoi että kuihdun asuntooni. Nyt kun olen kävellyt olen puhunut naapurille kuinka hyvä se kävely on ollut-. Ja nyt naapuri on seurannut minua kuinka paljon minä kävelen .heh

        "poiouygghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun naapuri oli hyvällä asialla. Häntä huolestutti kun en kävellyt ulkona ja hän sanoi että minun pitäisi kävellä ja äitini viedä minua kävelemään, hän sanoi että kuihdun asuntooni. Nyt kun olen kävellyt olen puhunut naapurille kuinka hyvä se kävely on ollut-. Ja nyt naapuri on seurannut minua kuinka paljon minä kävelen .heh

        "poiouygghh"

        Ja mikä syy oli olla kuuntelematta minua omassa asiassani?

        Jokin henkisen alistamisen tarve varmastikin.

        "ppoiggfghjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä syy oli olla kuuntelematta minua omassa asiassani?

        Jokin henkisen alistamisen tarve varmastikin.

        "ppoiggfghjj"

        Vai onko tässä ihan kyse siitä että se puhelin vastustaa minua koska olen taiteilija. Luen juuri kuinka aikoinaan surrealismi. futurismi ja impressionismi on koettu "uhiksi".,

        "poitfghjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko tässä ihan kyse siitä että se puhelin vastustaa minua koska olen taiteilija. Luen juuri kuinka aikoinaan surrealismi. futurismi ja impressionismi on koettu "uhiksi".,

        "poitfghjj"

        Kyse ON siitä, ettei taiteilijan sisintä voi psykologisoida millään äärikaavamaisella psykologisoinnilla mitä he siellä tekevät. Tarkottaako se sitten sitä, ettei taiteilija voi soittaa auttavaan puhelimeen? Kenties, koska taiteilijan tehtävä on kehittää UUDENLAISTA ajattelua mitä ei ole ennen ajateltu.

        "ppoiuyghjhjkj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ON siitä, ettei taiteilijan sisintä voi psykologisoida millään äärikaavamaisella psykologisoinnilla mitä he siellä tekevät. Tarkottaako se sitten sitä, ettei taiteilija voi soittaa auttavaan puhelimeen? Kenties, koska taiteilijan tehtävä on kehittää UUDENLAISTA ajattelua mitä ei ole ennen ajateltu.

        "ppoiuyghjhjkj"

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006623215.html

        Täällä upea artikkeli.
        Huono keskustelukulttuuri on ollut tuhota elämäni.

        "poouigtffghghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006623215.html

        Täällä upea artikkeli.
        Huono keskustelukulttuuri on ollut tuhota elämäni.

        "poouigtffghghh"

        Auttavassa puhelimessa minua pilkattiin, koska olin aluksi kohtelias. Kun lopulta sanoin, että he ovat tehneet minustakin rääväsyyn, minulle sanottiin: "No eikös se olikin hyvä!!!"

        Ei ole

        "ppouygtjjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttavassa puhelimessa minua pilkattiin, koska olin aluksi kohtelias. Kun lopulta sanoin, että he ovat tehneet minustakin rääväsyyn, minulle sanottiin: "No eikös se olikin hyvä!!!"

        Ei ole

        "ppouygtjjk"

        siis rääväsuun. Paha puhe voi tappaa aivosoluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis rääväsuun. Paha puhe voi tappaa aivosoluja.

        Suu miksi en voi olla vanhempieni kanssa tekemisissä vanhuuden päivillään on se etteivät he kykyne puhumaan ja käyttäytymään ystävällisesti ja kohteliaasti ja vihainen hallitsematon käytöksensä aiheuttaa minulle neurologisia kohtauksia. No ei auttava puhelin voi minua auttaa, kun heidänkin mielestään sopii puhua mitä sattuu miten sattuu. Mutta minä aion treenata itselleni eksaktin kohteliaan puheen hillityllä äänensävyllä ja se on minulle todella tärkeää.

        "poougtfgghhjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suu miksi en voi olla vanhempieni kanssa tekemisissä vanhuuden päivillään on se etteivät he kykyne puhumaan ja käyttäytymään ystävällisesti ja kohteliaasti ja vihainen hallitsematon käytöksensä aiheuttaa minulle neurologisia kohtauksia. No ei auttava puhelin voi minua auttaa, kun heidänkin mielestään sopii puhua mitä sattuu miten sattuu. Mutta minä aion treenata itselleni eksaktin kohteliaan puheen hillityllä äänensävyllä ja se on minulle todella tärkeää.

        "poougtfgghhjjj"

        Mutta ei auttavaan puhelimeen voi puhua niin, koska he alkaa emotionaalisesti hyökkäillä jos soittaja kuulostaa liian kiltille ja nössölle.

        "ppoouygggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei auttavaan puhelimeen voi puhua niin, koska he alkaa emotionaalisesti hyökkäillä jos soittaja kuulostaa liian kiltille ja nössölle.

        "ppoouygggg"

        He ei arvosta älyllistä hienotunteista keskustelua. Se on minun mielestäni kamalaa.

        "ppoiuygggghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ei arvosta älyllistä hienotunteista keskustelua. Se on minun mielestäni kamalaa.

        "ppoiuygggghh"

        Psykologiakin on nykyään auttavassa puhelimessa tätä:
        Et osaa olla riittävän rääväsuu, joten tulet loukatuksi ja syyttelet siitä muita, vaikka ongelma on itsessäsi, kun et osaa puolustautua, eli puhua emotionaalisesti riittävän ilkeästi.

        "pooutfghjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykologiakin on nykyään auttavassa puhelimessa tätä:
        Et osaa olla riittävän rääväsuu, joten tulet loukatuksi ja syyttelet siitä muita, vaikka ongelma on itsessäsi, kun et osaa puolustautua, eli puhua emotionaalisesti riittävän ilkeästi.

        "pooutfghjj"

        Noh, en ole alannut ilkeäksi vieläkään, olen koittanut päihittää ilkeyden tekstin massiivisella määrällä sen sijaan.

        "pooutffgghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, en ole alannut ilkeäksi vieläkään, olen koittanut päihittää ilkeyden tekstin massiivisella määrällä sen sijaan.

        "pooutffgghh"

        Mutta määrää parempi olisi huippuunsa hiottu teksti, joka on tuleva päämääräni.


        "popoygghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta määrää parempi olisi huippuunsa hiottu teksti, joka on tuleva päämääräni.


        "popoygghh"

        Haluan ehdottomasti poistaa koko some "poitgffghhjj":in ja auttavaan puhelimeen soittaneen minun persoonastani. Ne todellakin pilaavat muuten ihan hyvän imagoni.

        "pooytfghhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan ehdottomasti poistaa koko some "poitgffghhjj":in ja auttavaan puhelimeen soittaneen minun persoonastani. Ne todellakin pilaavat muuten ihan hyvän imagoni.

        "pooytfghhjh"

        Josko tämä löpinä hermostovaurion ajan olisi ollut anteeksiannetavaa.

        "ppooygghjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Josko tämä löpinä hermostovaurion ajan olisi ollut anteeksiannetavaa.

        "ppooygghjj"

        Haluan takaisin aidon persoonani jonka mielestä on syytä harkita tarkkaan joka ikinen sana. Mutta eivät tuota persoonaani auttavassa puhelimess hyväksyneet, vaan vaativat liittymistä löpisijöihin.

        "ppoyutgghjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan takaisin aidon persoonani jonka mielestä on syytä harkita tarkkaan joka ikinen sana. Mutta eivät tuota persoonaani auttavassa puhelimess hyväksyneet, vaan vaativat liittymistä löpisijöihin.

        "ppoyutgghjj"

        minun vanhemmillani ja auttavalla puhelimella on eräs yhteinen ominaisuus, kumoikaan ei suostu millään hinnalla puhumaan minulle arvostavasti ja hienotunteisesti ja ystävällisellä emootiolla, ja se on ainoa mitä kummaltakaan olisin koskaan halunnut, siitä koko kiista

        "ppoiugghhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minun vanhemmillani ja auttavalla puhelimella on eräs yhteinen ominaisuus, kumoikaan ei suostu millään hinnalla puhumaan minulle arvostavasti ja hienotunteisesti ja ystävällisellä emootiolla, ja se on ainoa mitä kummaltakaan olisin koskaan halunnut, siitä koko kiista

        "ppoiugghhjh"

        Miksi mun pitäisi olla se joka alistuu epäkohteliaaseen emotionaalisesti loukkaavaan ja mulle neurologisia häiriöitä siten aiheuttavaan puheeseen ?
        Kyllä tästä lähin poistun semmosista piireistä, kun eivät suostu muuttamaan puhetapaansa.

        "ppougtghjhjjk"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mun pitäisi olla se joka alistuu epäkohteliaaseen emotionaalisesti loukkaavaan ja mulle neurologisia häiriöitä siten aiheuttavaan puheeseen ?
        Kyllä tästä lähin poistun semmosista piireistä, kun eivät suostu muuttamaan puhetapaansa.

        "ppougtghjhjjk"!

        En suostu enää mukaan

        "poouygfgghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suostu enää mukaan

        "poouygfgghh"

        Miten maailmanmeno voi olla näin järjetöntä, että joutuu väittelemään omasta elämäntarinastaan kriisipuhelimessa.

        "pooiutffghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten maailmanmeno voi olla näin järjetöntä, että joutuu väittelemään omasta elämäntarinastaan kriisipuhelimessa.

        "pooiutffghhh"

        Ja miks melkeen missään muualla kertoessani saman tarinen en joudu väitteleen?

        "poioytghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miks melkeen missään muualla kertoessani saman tarinen en joudu väitteleen?

        "poioytghh"

        Se johtuu siitä, että kun mun tarina ei sovellu hyvin heidän agendaansa, he yritti muuttaa sen selkaiseksi, että sopisi. Mikä tietenkin oli mulle helvettiä, elämäntarinani vääristäminen

        "ppoiuyggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se johtuu siitä, että kun mun tarina ei sovellu hyvin heidän agendaansa, he yritti muuttaa sen selkaiseksi, että sopisi. Mikä tietenkin oli mulle helvettiä, elämäntarinani vääristäminen

        "ppoiuyggggh"

        Ei tehny mielenterveydelle hyvää, ettei mun suvaittu pysyttelevän kiinni konkreettisissa faktoissa,

        "pooiyggghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tehny mielenterveydelle hyvää, ettei mun suvaittu pysyttelevän kiinni konkreettisissa faktoissa,

        "pooiyggghh"

        Arvelen, että ykskään heistä ei selviäisi näin hyvin ku minä, jos heitä puolitajuttomana ja puolihalvaantuneena mielikuvitusmatkustututettaisiin muutaman kymmenen ihmisen mielikuvitusmaailmoissa inttäen sitä vihaisena todeksi.

        "poiyfggghhj"


    • Anonyymi

      Et ymmärrä että olet harhainen ja elät höpsössä mielikuvitus maailmassasi jossa olet joku sankari tai alfa uros. Ei muut voi lähteä mukaan harhoihisi. Kai ymmärrät tämän? Lapset saa raivarin kun niitä kielletään tai he eivät saa jotain. Yritä käyttäytyä aikuisen tavoin äläkä saa raivareita kun ihmiset yrittävät auttaa sinua. Itsehän pyydät apua soittelemalla sinne. Jos apu ei kelpaa niin parempi pysyä poissa ja antaa tilaa heille jotka pystyvät ottamaan avun vastaan. Häpeän puolestasi heikkoa ymmärrystäsi ja tämän auttavan puhelimen raukkamaista haukkumista kiusaamista.

      • Anonyymi

        Ovatko auttavat puhelimet tarkoitetut vain oppimattomille kouluja käymättömille ihmisille, jotka suostuvat uskomaan, ettei yliopistoissa opetettuja asioita ole reaalitodellisuudessa olemassa?

        "poioygfghjhjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko auttavat puhelimet tarkoitetut vain oppimattomille kouluja käymättömille ihmisille, jotka suostuvat uskomaan, ettei yliopistoissa opetettuja asioita ole reaalitodellisuudessa olemassa?

        "poioygfghjhjj"

        Minulle se ei ole mitään apua, että minulle aivovauriossa yritetään joukkopainostuksella sellaista uskotella, että suuri osa yliopistoissa opetetuista asioista olisi siikkaa hulluutta minkä ajattelusta olisi aihetta mennä psykiatrille,

        "ppoutttyhyj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle se ei ole mitään apua, että minulle aivovauriossa yritetään joukkopainostuksella sellaista uskotella, että suuri osa yliopistoissa opetetuista asioista olisi siikkaa hulluutta minkä ajattelusta olisi aihetta mennä psykiatrille,

        "ppoutttyhyj"

        Mulla on mitä ilmeisimmin tullut auttavan puhelimen kanssa arvoristiriita. He ei ilmeisesti juurkaan arvosta asioita kuten etiikka, taide, uusi tieteellinen tutkimus jne. vaan suuttuvat noista aiheista.

        "pooutgghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on mitä ilmeisimmin tullut auttavan puhelimen kanssa arvoristiriita. He ei ilmeisesti juurkaan arvosta asioita kuten etiikka, taide, uusi tieteellinen tutkimus jne. vaan suuttuvat noista aiheista.

        "pooutgghh"

        Mun äidilläni ei liiemmin ole noita kykyjä ja puhelin kannattaa äitiäni. Kun sanoin, että mulla on kykyjä joita äidilläni ei ole, se koettiin puhelimessa loukkaavaksi. Mutta siis se on fatka, että jos vaikka laitetaan äitini ja minä johonkin testiin kyvyistä tieteessä, taiteessa ja eettisessä pohdiskelussa, minä ohitan äitini kyvyissä noilla aluieilla huimasti. Mutta miksi tämä on ongelma auttavalle puhelimelle ?

        "ppooiytgghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äidilläni ei liiemmin ole noita kykyjä ja puhelin kannattaa äitiäni. Kun sanoin, että mulla on kykyjä joita äidilläni ei ole, se koettiin puhelimessa loukkaavaksi. Mutta siis se on fatka, että jos vaikka laitetaan äitini ja minä johonkin testiin kyvyistä tieteessä, taiteessa ja eettisessä pohdiskelussa, minä ohitan äitini kyvyissä noilla aluieilla huimasti. Mutta miksi tämä on ongelma auttavalle puhelimelle ?

        "ppooiytgghh"

        Puolueellista menoa on. Auttavassa puhelimessa miellyttää äitini, taidemaailmassa enemmän minä kuin äitini.

        "pouygghhjjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolueellista menoa on. Auttavassa puhelimessa miellyttää äitini, taidemaailmassa enemmän minä kuin äitini.

        "pouygghhjjj"

        Auttavaa puhelin on puolueellinen. Eivät tue vamman vakavuuden perusteella, vaan henkilön persoonan heidän arvoihinsa sopivuuden perusteella.

        "pooiuygtgggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttavaa puhelin on puolueellinen. Eivät tue vamman vakavuuden perusteella, vaan henkilön persoonan heidän arvoihinsa sopivuuden perusteella.

        "pooiuygtgggh"

        Olen tutustunut nyt muihin paikkoihin yhteiskunnassamme. Yllätyksekseni niissä on auttavien puhelinten vastaajista tosi erilaiset arvot.

        "poouyhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tutustunut nyt muihin paikkoihin yhteiskunnassamme. Yllätyksekseni niissä on auttavien puhelinten vastaajista tosi erilaiset arvot.

        "poouyhhj"

        Mulla on nyt korkea pino filosofista luettavaa, jonka lukemisesta sain moitteita auttavasta puhelimesta, No minut syyllistettiin siitä, että olin köyhänä maksanut 25 e filosofian kirjasta, Siinäkin näkyy taas ne arvot. No nämä on kirjastosta, mutta kunhan nämä olen lukenut siellä auttavasa puhelimessa ei enää osata puhua kanssani mistään.

        "ppoiuhghhhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nyt korkea pino filosofista luettavaa, jonka lukemisesta sain moitteita auttavasta puhelimesta, No minut syyllistettiin siitä, että olin köyhänä maksanut 25 e filosofian kirjasta, Siinäkin näkyy taas ne arvot. No nämä on kirjastosta, mutta kunhan nämä olen lukenut siellä auttavasa puhelimessa ei enää osata puhua kanssani mistään.

        "ppoiuhghhhjhj"

        Miten he niinku ajattelee sen siellä auttavassa puhelimessa, että jotakuta kiusataan muutama kymmentä vuotta ja sitten auttavan puhelimen muutaman kymmentä ihmistä lisää hyväksyntänsä sille ? Miten he ajattelee, että se auttaisi sitä soittajaa?

        "pooiuytgthh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten he niinku ajattelee sen siellä auttavassa puhelimessa, että jotakuta kiusataan muutama kymmentä vuotta ja sitten auttavan puhelimen muutaman kymmentä ihmistä lisää hyväksyntänsä sille ? Miten he ajattelee, että se auttaisi sitä soittajaa?

        "pooiuytgthh"

        Olen yli kymmenen vuotta sitten selittänyt neurologilleni, ettei psykologinen terapia sovellu minulle, koska ajattelen tieteidenvälisesti. Neurologini hyväksyi tuon muttei auttava puhelin. Onneksi kuitenkin on tieteidenvälisyys tullut tieteiden parissa kunnolla muotiin viimeinkin. Se on hyvä mulle.

        "pooiuyghhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yli kymmenen vuotta sitten selittänyt neurologilleni, ettei psykologinen terapia sovellu minulle, koska ajattelen tieteidenvälisesti. Neurologini hyväksyi tuon muttei auttava puhelin. Onneksi kuitenkin on tieteidenvälisyys tullut tieteiden parissa kunnolla muotiin viimeinkin. Se on hyvä mulle.

        "pooiuyghhhj"

        Miks mun pitäisi luopua tieteidenvälisestä ajattelusta ollakseni psykologiseen terapiaan sopiva, vaikka ensimmäisen säilyttäminen on edistyksellisempää?

        "pooiygghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks mun pitäisi luopua tieteidenvälisestä ajattelusta ollakseni psykologiseen terapiaan sopiva, vaikka ensimmäisen säilyttäminen on edistyksellisempää?

        "pooiygghh"

        Herkkyys ei ole jokin sairas psykologinen ominaisuus, jota kohtaan pitäisi tehdä väkivaltaa kouliinnuttamisessa elämään. Esimerkiksi Humelle maun hienostuneisuudessa estetiikassa on myös kyse herkkyydestä kivuille ja nautinnoille, jotka pakenevat muuta ihmiskuntaa.

        "pooytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten he niinku ajattelee sen siellä auttavassa puhelimessa, että jotakuta kiusataan muutama kymmentä vuotta ja sitten auttavan puhelimen muutaman kymmentä ihmistä lisää hyväksyntänsä sille ? Miten he ajattelee, että se auttaisi sitä soittajaa?

        "pooiuytgthh"

        Luulis sen nyt olevan psykologiosesti ymmärrettävää, että se on aivoille vaikeaa prosessoida tuollaista, koska se on tavallaan niin suuressa ristiriidassa auttavan puhelimen tarkoituksen kanssa ja niiden olettamusten , joita aivoissa on asioista ollut. Että kyseleew koko aika itseltään, että mistä kummasta tässä on kyse ?

        "poouytttghjj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis sen nyt olevan psykologiosesti ymmärrettävää, että se on aivoille vaikeaa prosessoida tuollaista, koska se on tavallaan niin suuressa ristiriidassa auttavan puhelimen tarkoituksen kanssa ja niiden olettamusten , joita aivoissa on asioista ollut. Että kyseleew koko aika itseltään, että mistä kummasta tässä on kyse ?

        "poouytttghjj"

        Siinä mielessä ne jotkut vastaajat alkaa käymään järkeenkäyvemmiksi , jotka eivät keskustelleet kunnolla vaan söpisivät: "Että mä vaan mietin, että MISTÄ tässaä oikein on kyse?!" Aivan oikein, oikeastaan hyvä kysymys, sitä sietääkin ihmetellä ja ihmettelen oikeastaan minäkin. -

        "pooiuyghhhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä ne jotkut vastaajat alkaa käymään järkeenkäyvemmiksi , jotka eivät keskustelleet kunnolla vaan söpisivät: "Että mä vaan mietin, että MISTÄ tässaä oikein on kyse?!" Aivan oikein, oikeastaan hyvä kysymys, sitä sietääkin ihmetellä ja ihmettelen oikeastaan minäkin. -

        "pooiuyghhhjhj"

        Koska tässä jutussa ei ole mitään järkeä. Äitini tuntuu sen tietävän. On sanonut, ettei tällä mitä mulle on auttavassa puhelimessa puhuttu olekaan mitään tekemistä järjen kanssa.

        "pooiutygftggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska tässä jutussa ei ole mitään järkeä. Äitini tuntuu sen tietävän. On sanonut, ettei tällä mitä mulle on auttavassa puhelimessa puhuttu olekaan mitään tekemistä järjen kanssa.

        "pooiutygftggh"

        Siks tän jutun käsittely kestää mulla aivoissa pitkään toisin kuin järjellisten asioiden käsittely joissa aivoni ovat tehokkaat. Mutta on vaikea prosessoida aivoila jotain missä ei ole tai vaikuta olevan mitään järkeä.

        "pooougtfggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siks tän jutun käsittely kestää mulla aivoissa pitkään toisin kuin järjellisten asioiden käsittely joissa aivoni ovat tehokkaat. Mutta on vaikea prosessoida aivoila jotain missä ei ole tai vaikuta olevan mitään järkeä.

        "pooougtfggh"

        Mä sanoisin, että mun ois helpompi ollut vaikka opiskella tohtoriksi kuin käsittää näitä auttavan puhelimen asioita.

        "pooiytgggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sanoisin, että mun ois helpompi ollut vaikka opiskella tohtoriksi kuin käsittää näitä auttavan puhelimen asioita.

        "pooiytgggg"

        On niin helppo ymmärtää jotakin missä pyritään olemaan loogisia, siksi opiskelu on yleensä ollut minulle helppoa, mutta kun auttavassa puhelimessa kyselee keskustelun logiikkaa, he vaan nauraa sanoen: "Ei ihmiset ole loogisia". Siitä onkin aivoilla rankempi selviäminen, että mitä ajatella asioista, joissa ei ole eikä pyritäkään olemaan logiikkaa,

        "pooihgggggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin helppo ymmärtää jotakin missä pyritään olemaan loogisia, siksi opiskelu on yleensä ollut minulle helppoa, mutta kun auttavassa puhelimessa kyselee keskustelun logiikkaa, he vaan nauraa sanoen: "Ei ihmiset ole loogisia". Siitä onkin aivoilla rankempi selviäminen, että mitä ajatella asioista, joissa ei ole eikä pyritäkään olemaan logiikkaa,

        "pooihgggggh"

        Ja tosiaan kun joitakin vuosia sitten sanoin äidilleni että minusta tuntuu kuin minua yritettäisiin tehdä auttavassa puhelimessa hulluksi (kun niistä keskusteluista tuli niin sekava olo). Äiti sanoi, että: "Niinhän he yrittävätkin".

        "poouygfghgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosiaan kun joitakin vuosia sitten sanoin äidilleni että minusta tuntuu kuin minua yritettäisiin tehdä auttavassa puhelimessa hulluksi (kun niistä keskusteluista tuli niin sekava olo). Äiti sanoi, että: "Niinhän he yrittävätkin".

        "poouygfghgh"

        Mitä järkeä kaikissa noissa jutuissa ?

        "pooiggghhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä kaikissa noissa jutuissa ?

        "pooiggghhh"

        Ja siis minun mielestäni esimerkiksi psyykenlääkkeet eivät sovi hoidoksi taiteilijalle ihan siitäkään syystä, että ne vähentävät monimuotoista herkkyyttä, jolloin taide menisi piloille.


        "pooiyggghhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis minun mielestäni esimerkiksi psyykenlääkkeet eivät sovi hoidoksi taiteilijalle ihan siitäkään syystä, että ne vähentävät monimuotoista herkkyyttä, jolloin taide menisi piloille.


        "pooiyggghhhj"

        Tuntui siltä, että he yrittivät vain siellä puhelimessa vaan parhaansa mukaan pilata kaiken mikä minulle on arvokasta ja mistä nautin.

        "ppoioujhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntui siltä, että he yrittivät vain siellä puhelimessa vaan parhaansa mukaan pilata kaiken mikä minulle on arvokasta ja mistä nautin.

        "ppoioujhhh"

        Minulle on arvokasta muunmuassa seuraavat asia:
        Etiikka ja filosofia
        Monitieteinen ajattelu ja tieteellinen tutkimus
        Monikulttuurisuus
        Taide ja estetiikka

        Ainakin kaiken tuon he yrittivät pilata siellä puhelimessa.

        "poougghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on arvokasta muunmuassa seuraavat asia:
        Etiikka ja filosofia
        Monitieteinen ajattelu ja tieteellinen tutkimus
        Monikulttuurisuus
        Taide ja estetiikka

        Ainakin kaiken tuon he yrittivät pilata siellä puhelimessa.

        "poougghh"

        Ja minulta kysyttiin tympeään sävyyn outpja kysymyksiä kuten: "Miten saat aikas kulumaan?"
        Kyllä kuulkaas esimerkiksi tieteitä ja taiteita riittää vaikka lukemattomien elämien aikaan. En meinannut millään kestää tyhmiä kysymyksiään puolihalvaantuneena.,

        "popoiuyhhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minulta kysyttiin tympeään sävyyn outpja kysymyksiä kuten: "Miten saat aikas kulumaan?"
        Kyllä kuulkaas esimerkiksi tieteitä ja taiteita riittää vaikka lukemattomien elämien aikaan. En meinannut millään kestää tyhmiä kysymyksiään puolihalvaantuneena.,

        "popoiuyhhj"

        Kysymyksensäkin olivat niin outoja, että jos vastauksen pohtiminen semmoisiin minulle niin merkityksettömiin kysymyksiin tuotti suurta tuskaa,

        "popouyygghg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksensäkin olivat niin outoja, että jos vastauksen pohtiminen semmoisiin minulle niin merkityksettömiin kysymyksiin tuotti suurta tuskaa,

        "popouyygghg"

        Voisivat laittaa mainokseensa maininnan että palvelu on vain "tavallisille" ihmisille ja selostuksen mikä on "tavallinen" ihminen määritelmänsä mukaan. Isänikin hoki mulle: "Etkö ymmärrä siellä on vaan tavallisia ihmisiä?"
        No voisi kyllä tarkentaa mitä tuollainen lause tarkoittaa ? Siis mitä vaan tavallisia?

        "ppiuuyyhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisivat laittaa mainokseensa maininnan että palvelu on vain "tavallisille" ihmisille ja selostuksen mikä on "tavallinen" ihminen määritelmänsä mukaan. Isänikin hoki mulle: "Etkö ymmärrä siellä on vaan tavallisia ihmisiä?"
        No voisi kyllä tarkentaa mitä tuollainen lause tarkoittaa ? Siis mitä vaan tavallisia?

        "ppiuuyyhh"

        Olen aivan järkytystilassa. Soitin äidilleni., Hän ei osaa juuri muuta sanoa kuin: "Ääää" ja "Öööö". Ja sitten oikein vastenmielisellä rumalla äänellä että: "No sul on tämmöset vanhemmat olemassa".
        Myös siellä puhelimessa on vastaajia, jotka ei osaa juuri muuta sanoa kuin nuo "Äää" ja "Ööö". Minä en ymmärrä sellaisia ihmisiä. Olen pahoillani.

        "ppouiytggghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan järkytystilassa. Soitin äidilleni., Hän ei osaa juuri muuta sanoa kuin: "Ääää" ja "Öööö". Ja sitten oikein vastenmielisellä rumalla äänellä että: "No sul on tämmöset vanhemmat olemassa".
        Myös siellä puhelimessa on vastaajia, jotka ei osaa juuri muuta sanoa kuin nuo "Äää" ja "Ööö". Minä en ymmärrä sellaisia ihmisiä. Olen pahoillani.

        "ppouiytggghh"

        Ja että olen luottanut elämäni sellaisten ihmisten käsiin, jotka lopulta eivät osaa sanoa kuin "Äää" ja "ööö",
        Olen aivan shokissa. En ymmärrä ilmiötä. Miksi heidän aivoista ei tule muuta?

        "ppouhyghghhhh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja että olen luottanut elämäni sellaisten ihmisten käsiin, jotka lopulta eivät osaa sanoa kuin "Äää" ja "ööö",
        Olen aivan shokissa. En ymmärrä ilmiötä. Miksi heidän aivoista ei tule muuta?

        "ppouhyghghhhh"

        Miten tää voi olla näin? Koulussa on opetettu, että ihmisillä on tieteitä, taiteita, filosofiaa ja kaikenlaista monimuotoista kokemusta, mutta sitten kun ihmisille soittaa vastaus on vain: "Äää" ja "ööö". Mitessä se on se kaikki moniulotteisuus?

        "popiuhghhhhjh"


    • Anonyymi

      Oli kärsimyspäivä tänään. Alan olla aika kauhuissani vanhemmistani seuranneista asioista.
      Ja tuntuu niin epäreilulle, että tuollaisten vanhempien takia olen joutunut toisen mulle sopimattoman jengin auttavan puhelimen hampaisiin, jotka ilmeisesti periaatteellisista syistä eivät missään tapauksessa tuomitse minun kiusaamistani, koska taiteilijana en edusta arvojaan. Pelottava porukka tuollaisella asenteella. Parhaimmillaan vain toteavat kuinka onnekkaita ovatkaan itse, kun heillä ei ole kiusaavaa vanhempaa.

      "pooiyttttyyy"

      • Anonyymi

        Minä en kyllä kehtaisi mennä minnekään kuuntelemaan ihmisten kiusatuksitulokertomuksia ottamatta kantaa kaikkea kiusaamista vastaan. Ettäkö vaan ajankulukseni menisiin kuuntelemaan toisten kärsimyksiä ottamatta kantaa vääryysiä vastaan ? Ei etiikkani kestäisi sellaista tietoista toimintaa.


        "poouyyttggh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kyllä kehtaisi mennä minnekään kuuntelemaan ihmisten kiusatuksitulokertomuksia ottamatta kantaa kaikkea kiusaamista vastaan. Ettäkö vaan ajankulukseni menisiin kuuntelemaan toisten kärsimyksiä ottamatta kantaa vääryysiä vastaan ? Ei etiikkani kestäisi sellaista tietoista toimintaa.


        "poouyyttggh"

        Toki siinä on se, ettei voi tietää onko soittajan kertomus paikkansapitävä, mutta kannanottohan olisi helppo vain sanomalla, että kanta on täm ja tämä, JOS kestomus on paikkansapitävä. Heillä on periaate olla ottamatta kantaa, mutta he ikäänkuin ottaa koko ajan hiljaisuudella kantaa henkisen väkivallan puolesta.

        "ppouhgggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki siinä on se, ettei voi tietää onko soittajan kertomus paikkansapitävä, mutta kannanottohan olisi helppo vain sanomalla, että kanta on täm ja tämä, JOS kestomus on paikkansapitävä. Heillä on periaate olla ottamatta kantaa, mutta he ikäänkuin ottaa koko ajan hiljaisuudella kantaa henkisen väkivallan puolesta.

        "ppouhgggg"

        Luovutin kaikesta toivosta suhteessa äitiini tänään. Hän muuttuu koko ajan vain ilkeämmäksi. Kuvio on niin hurja etten enää uskalla olla siinä- Ei olisi pitänyt yrittää näin pitkälle,

        "pooiuyyyyy"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luovutin kaikesta toivosta suhteessa äitiini tänään. Hän muuttuu koko ajan vain ilkeämmäksi. Kuvio on niin hurja etten enää uskalla olla siinä- Ei olisi pitänyt yrittää näin pitkälle,

        "pooiuyyyyy"

        Puhelimensa on ruuhkautunut. Ennustan että vielä tulevat joutumaan muuttamaan käsitystään siitä mikä on kriisi. Ei tulla vuosikymmeniä eteenpäin selviämään määritelmällä: itsemurhahalu, masennus, mielenterveyshäiriö, läheisen kuolema, avioero, työpaikan menetys perinteisestä ammatista.
        Ja tuskin heitä edes kenenkään läheisen kuolema haittaa kun vammautuneitakaan ei yritetä kuntouttaa.

        "poouyttghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimensa on ruuhkautunut. Ennustan että vielä tulevat joutumaan muuttamaan käsitystään siitä mikä on kriisi. Ei tulla vuosikymmeniä eteenpäin selviämään määritelmällä: itsemurhahalu, masennus, mielenterveyshäiriö, läheisen kuolema, avioero, työpaikan menetys perinteisestä ammatista.
        Ja tuskin heitä edes kenenkään läheisen kuolema haittaa kun vammautuneitakaan ei yritetä kuntouttaa.

        "poouyttghh"

        Kyky luovaan kriittiseen ajatteluun on saman yhteiskunnan toisilla tahoilla kyky toisilla vika ja "kehityshäiriön" ilmentymä.

        "poougffghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyky luovaan kriittiseen ajatteluun on saman yhteiskunnan toisilla tahoilla kyky toisilla vika ja "kehityshäiriön" ilmentymä.

        "poougffghh"

        Mun kannattanee pysyä visusti poissa sieltä missä kaikki lahjakkuuteni ovat "kehityshäiriöitä", koska se tuntuu henkiselle väkivallalle,

        "ppooiyttftyyuy"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe