Firefox evästeistä

Anonyymi

Miten päästä eroon niistä jatkuvista kyselyistä "hyväksytkö evästeen"?
Firefox on muuttunut ihan mahdottomaksi niitten evästeitten tyrkyttmisien takia.

17

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo lisäosa käsitykseni mukaan ei estä evästeitä tulemasta, poistaa vain ilmoituksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo lisäosa käsitykseni mukaan ei estä evästeitä tulemasta, poistaa vain ilmoituksen.

Et voi yksinkertaisesti käyttää internetin useimpia palveluja ilman evästeitä, joten sinun on otettava ne vastaan ainakin siksi aikaa kun tarvitset jonkun sivun palveluja. Voit poistaa evästeet poistuessasi käyttämistäsi palveluista. Tuo lisäosa kuittaa sen lakien sivustoille määräämän Sallitko -kyselyn eli päänsärkysi on siltä osin ohi.

#turvallistamatkaa

• Anonyymi

Ehei. Ei helpota tuolla ollenkaan. On kokeiltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi yksinkertaisesti käyttää internetin useimpia palveluja ilman evästeitä, joten sinun on otettava ne vastaan ainakin siksi aikaa kun tarvitset jonkun sivun palveluja. Voit poistaa evästeet poistuessasi käyttämistäsi palveluista. Tuo lisäosa kuittaa sen lakien sivustoille määräämän Sallitko -kyselyn eli päänsärkysi on siltä osin ohi.

#turvallistamatkaa

Minä olen käyttänyt Firefoxia vaikka kuinka monta vuotta, mutta tuota helvetin eväste paskaa ei ollut ennen ja hyvin toimi. Ei tullut mitään ongelmaa internetin käytön kanssa.
        Nyt ei pääse millekkään sivulle, jos ei ensin vastaa " hyväksyn, hyväksyn, ok, ok, ok, hyväksyn" ok.
        Luulen, ettei meistä kukaan edes tiedä mitä on hyväksymässä. On kiusallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen käyttänyt Firefoxia vaikka kuinka monta vuotta, mutta tuota helvetin eväste paskaa ei ollut ennen ja hyvin toimi. Ei tullut mitään ongelmaa internetin käytön kanssa.
        Nyt ei pääse millekkään sivulle, jos ei ensin vastaa " hyväksyn, hyväksyn, ok, ok, ok, hyväksyn" ok.
        Luulen, ettei meistä kukaan edes tiedä mitä on hyväksymässä. On kiusallista.

Evästeitä on ollut pitkään vain ne ilmoitukset ovat uudempi asia.

Saa niistä ilmoituksista lukea mitä hyväksyy jos intoa riittää.

• Anonyymi

Ei se ole Firefoxin vika jos ja kun sivustot tyrkyttävät evästeitään.

• Anonyymi

Niin, käsittääkseni nämä täysin turhat kyselyt ovat EU:n syytä. Kun kysymys on että: Hyväksytkö keksit? Ja jos ei hyväksy niin sivu ei yleensä toimi (ainakaan kunnolla), ja jos hyväksyy niin ei tiedä yhtään mitään siitä mitä hyväksyy. Aivan turha kysymys, Keksit ovat kaiken lisäksi vaarattomasta päästä siitä mitä webissä on tarjolla.

Firefoxin käytäytymistä keksien, trakkereiden yms suhteen voi hieman säätää: Hapurilaisnappi > Options > Privacy & Security -kohdassa sen Custom osiossa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei kannattaisi kiusata lukijoita linkeillä, jotka vaatii kirjautumisen!

• Anonyymi

Voiko evästeiden hyväksymisen laittaa automaattiseksi, niin, ettei tarvitseisi jatkuvasti vastailla "Hyväksyn"?

• Anonyymi

Linkki yhteen ratkaisuun (tällä hetkellä hyvin toimiva) on ylhäällä ensimmäisessä vastauksessa, jospa vaivaituisitko lukemaan vastauksen, klikkaammaan linkkiä ja siten asentamaan kilkkeen.

• Anonyymi

Älä ruoki trollia.

• Anonyymi

Älä poista evästeitä selaimen sammutuksen yhteydessä, niin ei samoja kysy aina uudelleen.

• Anonyymi

"Älä poista evästeitä selaimen sammutuksen yhteydessä, niin ei samoja kysy aina uudelleen.".
        Kyllä vaan kysyy. Aina vaan evästeitä. Voi Hel.....

• Anonyymi

Vaihda selainta ja vaihda käyttistä ! Ennen kaikkea heitä se windowsisi nevadaan niin pääset murheuistasi. Ei kai kukaan täyspäinen tuollaisia kestäisi päiväkään!

• Anonyymi

" Ennen kaikkea heitä se windowsisi nevadaan niin pääset murheuistasi."
        Mikä sitten, jos ei Windpws?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe