Miten päästä eroon niistä jatkuvista kyselyistä "hyväksytkö evästeen"?
Firefox on muuttunut ihan mahdottomaksi niitten evästeitten tyrkyttmisien takia.
Firefox evästeistä
17
652
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää oheinen lisäosa selaimeesi
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/i-dont-care-about-cookies/
niin jo helpottaa.- Anonyymi
Tuo lisäosa käsitykseni mukaan ei estä evästeitä tulemasta, poistaa vain ilmoituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo lisäosa käsitykseni mukaan ei estä evästeitä tulemasta, poistaa vain ilmoituksen.
Et voi yksinkertaisesti käyttää internetin useimpia palveluja ilman evästeitä, joten sinun on otettava ne vastaan ainakin siksi aikaa kun tarvitset jonkun sivun palveluja. Voit poistaa evästeet poistuessasi käyttämistäsi palveluista. Tuo lisäosa kuittaa sen lakien sivustoille määräämän Sallitko -kyselyn eli päänsärkysi on siltä osin ohi.
#turvallistamatkaa - Anonyymi
Ehei. Ei helpota tuolla ollenkaan. On kokeiltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi yksinkertaisesti käyttää internetin useimpia palveluja ilman evästeitä, joten sinun on otettava ne vastaan ainakin siksi aikaa kun tarvitset jonkun sivun palveluja. Voit poistaa evästeet poistuessasi käyttämistäsi palveluista. Tuo lisäosa kuittaa sen lakien sivustoille määräämän Sallitko -kyselyn eli päänsärkysi on siltä osin ohi.
#turvallistamatkaaMinä olen käyttänyt Firefoxia vaikka kuinka monta vuotta, mutta tuota helvetin eväste paskaa ei ollut ennen ja hyvin toimi. Ei tullut mitään ongelmaa internetin käytön kanssa.
Nyt ei pääse millekkään sivulle, jos ei ensin vastaa " hyväksyn, hyväksyn, ok, ok, ok, hyväksyn" ok.
Luulen, ettei meistä kukaan edes tiedä mitä on hyväksymässä. On kiusallista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen käyttänyt Firefoxia vaikka kuinka monta vuotta, mutta tuota helvetin eväste paskaa ei ollut ennen ja hyvin toimi. Ei tullut mitään ongelmaa internetin käytön kanssa.
Nyt ei pääse millekkään sivulle, jos ei ensin vastaa " hyväksyn, hyväksyn, ok, ok, ok, hyväksyn" ok.
Luulen, ettei meistä kukaan edes tiedä mitä on hyväksymässä. On kiusallista.Evästeitä on ollut pitkään vain ne ilmoitukset ovat uudempi asia.
Saa niistä ilmoituksista lukea mitä hyväksyy jos intoa riittää.
- Anonyymi
Ei se ole Firefoxin vika jos ja kun sivustot tyrkyttävät evästeitään.
- Anonyymi
Niin, käsittääkseni nämä täysin turhat kyselyt ovat EU:n syytä. Kun kysymys on että: Hyväksytkö keksit? Ja jos ei hyväksy niin sivu ei yleensä toimi (ainakaan kunnolla), ja jos hyväksyy niin ei tiedä yhtään mitään siitä mitä hyväksyy. Aivan turha kysymys, Keksit ovat kaiken lisäksi vaarattomasta päästä siitä mitä webissä on tarjolla.
Firefoxin käytäytymistä keksien, trakkereiden yms suhteen voi hieman säätää: Hapurilaisnappi > Options > Privacy & Security -kohdassa sen Custom osiossa.
- Anonyymi
Tutustu evästeiden elämään tarkemmin artikkelista minkä löydät
https://etunurkka.kotimikro.fi/internet/hallitse-evasteita
Kotimikron lehdestä 13/2020. Osaat sitten jatkossa suojautua mahdollisilta uhkilta ja siinä sivussa yöunetkin paranee.- Anonyymi
Ei kannattaisi kiusata lukijoita linkeillä, jotka vaatii kirjautumisen!
- Anonyymi
Voiko evästeiden hyväksymisen laittaa automaattiseksi, niin, ettei tarvitseisi jatkuvasti vastailla "Hyväksyn"?
- Anonyymi
Linkki yhteen ratkaisuun (tällä hetkellä hyvin toimiva) on ylhäällä ensimmäisessä vastauksessa, jospa vaivaituisitko lukemaan vastauksen, klikkaammaan linkkiä ja siten asentamaan kilkkeen.
- Anonyymi
Älä ruoki trollia.
- Anonyymi
Älä poista evästeitä selaimen sammutuksen yhteydessä, niin ei samoja kysy aina uudelleen.
- Anonyymi
"Älä poista evästeitä selaimen sammutuksen yhteydessä, niin ei samoja kysy aina uudelleen.".
Kyllä vaan kysyy. Aina vaan evästeitä. Voi Hel.....
- Anonyymi
Vaihda selainta ja vaihda käyttistä ! Ennen kaikkea heitä se windowsisi nevadaan niin pääset murheuistasi. Ei kai kukaan täyspäinen tuollaisia kestäisi päiväkään!
- Anonyymi
" Ennen kaikkea heitä se windowsisi nevadaan niin pääset murheuistasi."
Mikä sitten, jos ei Windpws?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984