Firefox evästeistä

Anonyymi

Miten päästä eroon niistä jatkuvista kyselyistä "hyväksytkö evästeen"?
Firefox on muuttunut ihan mahdottomaksi niitten evästeitten tyrkyttmisien takia.

17

672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo lisäosa käsitykseni mukaan ei estä evästeitä tulemasta, poistaa vain ilmoituksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo lisäosa käsitykseni mukaan ei estä evästeitä tulemasta, poistaa vain ilmoituksen.

Et voi yksinkertaisesti käyttää internetin useimpia palveluja ilman evästeitä, joten sinun on otettava ne vastaan ainakin siksi aikaa kun tarvitset jonkun sivun palveluja. Voit poistaa evästeet poistuessasi käyttämistäsi palveluista. Tuo lisäosa kuittaa sen lakien sivustoille määräämän Sallitko -kyselyn eli päänsärkysi on siltä osin ohi.

#turvallistamatkaa

• Anonyymi

Ehei. Ei helpota tuolla ollenkaan. On kokeiltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi yksinkertaisesti käyttää internetin useimpia palveluja ilman evästeitä, joten sinun on otettava ne vastaan ainakin siksi aikaa kun tarvitset jonkun sivun palveluja. Voit poistaa evästeet poistuessasi käyttämistäsi palveluista. Tuo lisäosa kuittaa sen lakien sivustoille määräämän Sallitko -kyselyn eli päänsärkysi on siltä osin ohi.

#turvallistamatkaa

Minä olen käyttänyt Firefoxia vaikka kuinka monta vuotta, mutta tuota helvetin eväste paskaa ei ollut ennen ja hyvin toimi. Ei tullut mitään ongelmaa internetin käytön kanssa.
        Nyt ei pääse millekkään sivulle, jos ei ensin vastaa " hyväksyn, hyväksyn, ok, ok, ok, hyväksyn" ok.
        Luulen, ettei meistä kukaan edes tiedä mitä on hyväksymässä. On kiusallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen käyttänyt Firefoxia vaikka kuinka monta vuotta, mutta tuota helvetin eväste paskaa ei ollut ennen ja hyvin toimi. Ei tullut mitään ongelmaa internetin käytön kanssa.
        Nyt ei pääse millekkään sivulle, jos ei ensin vastaa " hyväksyn, hyväksyn, ok, ok, ok, hyväksyn" ok.
        Luulen, ettei meistä kukaan edes tiedä mitä on hyväksymässä. On kiusallista.

Evästeitä on ollut pitkään vain ne ilmoitukset ovat uudempi asia.

Saa niistä ilmoituksista lukea mitä hyväksyy jos intoa riittää.

• Anonyymi

Ei se ole Firefoxin vika jos ja kun sivustot tyrkyttävät evästeitään.

• Anonyymi

Niin, käsittääkseni nämä täysin turhat kyselyt ovat EU:n syytä. Kun kysymys on että: Hyväksytkö keksit? Ja jos ei hyväksy niin sivu ei yleensä toimi (ainakaan kunnolla), ja jos hyväksyy niin ei tiedä yhtään mitään siitä mitä hyväksyy. Aivan turha kysymys, Keksit ovat kaiken lisäksi vaarattomasta päästä siitä mitä webissä on tarjolla.

Firefoxin käytäytymistä keksien, trakkereiden yms suhteen voi hieman säätää: Hapurilaisnappi > Options > Privacy & Security -kohdassa sen Custom osiossa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei kannattaisi kiusata lukijoita linkeillä, jotka vaatii kirjautumisen!

• Anonyymi

Voiko evästeiden hyväksymisen laittaa automaattiseksi, niin, ettei tarvitseisi jatkuvasti vastailla "Hyväksyn"?

• Anonyymi

Linkki yhteen ratkaisuun (tällä hetkellä hyvin toimiva) on ylhäällä ensimmäisessä vastauksessa, jospa vaivaituisitko lukemaan vastauksen, klikkaammaan linkkiä ja siten asentamaan kilkkeen.

• Anonyymi

Älä ruoki trollia.

• Anonyymi

Älä poista evästeitä selaimen sammutuksen yhteydessä, niin ei samoja kysy aina uudelleen.

• Anonyymi

"Älä poista evästeitä selaimen sammutuksen yhteydessä, niin ei samoja kysy aina uudelleen.".
        Kyllä vaan kysyy. Aina vaan evästeitä. Voi Hel.....

• Anonyymi

Vaihda selainta ja vaihda käyttistä ! Ennen kaikkea heitä se windowsisi nevadaan niin pääset murheuistasi. Ei kai kukaan täyspäinen tuollaisia kestäisi päiväkään!

• Anonyymi

" Ennen kaikkea heitä se windowsisi nevadaan niin pääset murheuistasi."
        Mikä sitten, jos ei Windpws?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      117
      5472
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      436
      1711
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1203
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1173
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1169
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1063
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      951
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      906
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      846
    Aihe