Nythän on tuhannen taalan paikka vasemmiston ja ay-liikkeen perustaa uusia yrityksiä ja sitä kautta parantaa työllisyyttä.
Miettivat vain hyvän liikeidean ja hankkivat rahoituksen ja sitten toimeksi.
Kouluttavat työttömänä olevat ammattilaiset uuteen yritykseen sopiviksi.
Ko. uudet yrittäjät voivat antaa työntekijöilleen heidän maailman katsomuksen mukaiset edut.
Tekevät niin kannattavan yrityksen, ettei veronmaksajien pussilla täydy käydä.
ON SE NIIN HELPPOA YRITTÄMINEN JA TYÖLLISTÄMINEN SUOMESSA.
Uusia työpaikkoja lisää.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko, että yrittäjille, jotka eivät maksa EK:lle "suojelurahaa", olisi tilaa markkinoilla rehellisellä kilpailulla?
- Anonyymi
Markkinat ovat täysin EK-mafian hallinnassa ja heillä vain yksi tarkoitus: Palauttaa suomeen luokkayhteiskunta massiivisen köyhälistön kera. Näin turvataan riistoporvarille halpatyöläiset nälkäpalkalla.
- Anonyymi
Mikä harmittaa? Tai no harmittaisi se minuakin, jos olisin eläkkeellä oleva insinööri, ei omaisuutta ja perässä vain ulosottomies. Silloin korpeaisi kuinka leveästi kouluttautumaton paperimies elelee......
- Anonyymi
Sitä en tiedä, kuinka leveästi elelee. Mutta sen olen huomannut, että kapeasti ajattelee.
- Anonyymi
Paperi ukoilla on ae yks ja yleinen tauti, kuvittelivat itsensä toisten yläpuolelle nooh nyt on aika nöyrtyä. kun kukaan ei arvosta vaan virnuilee ja halveksii ja pankissakin aletaan oleen ynseitä kuten autoliikkeissä ja joka puolella ja voipi olla että nokkaankin tulee ja tuleehan varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749