Minun 400 litran akvaariossani on 25 seeprakalaa, 50 kiilakylkeä, 40 miljoonakalaa (8 urosta, 32 naarasta), 50 lyhtytetraa, 5 lehtikalaa, 8 miekkapyrstöä (2 urosta, 6 naarasta), 20 punapääbarbia, 6 helmirihmakalaa (1 uros, 5 naarasta), 30 nuoli-imumonnia ja 25 kuparimonnista.
Akvaarioni kalasto.
Anonyymi
2
814
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Terve. Omistan 375l akvaarion.
Mielestäni sinun iso kavaariossa on vähän liikaa kaloja!
Paljon kaloja = paljon ruokaa = ammoniakki myrkytys.
Ja muutenkin mielestäni on PALJON hienompaa jos on vain 1 kalalajike.
Minulla 375l akvaariossa 100 neon tetraa.
Jos sinulla on noin iso kalamäärä pitää vaihtaa vettä noin 2 - 1 vettä viikossa.
Jos akvaariossasi on kuollut kuparimonnisia niin se on sen takia, koska kuparimonniset ottavat happea pinnalta, mutta kun allas on niin syvä eivät ne jaksa tai pysty virtauksen takia uimaan pintaan. ( TAVALLAAN HUKKUVAT)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996