Ei löydy kaupasta ainakaan omalla luurilla etsien.Lööpit kertoo toista, missä vika?
Iphone11 ja koronavilkku?
13
136
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyyhän..
- Anonyymi
Lataa maksuton mobiilisovellus puhelimeesi sovelluskaupasta, (esim. App Store ja Google Play). Sovellus toimii taustalla automaattisesti, häiritsemättä puhelimen käyttöä tai lyhentämättä akun kestoa.
https://koronavilkku.fi/
Ainakin androidiin ovat ladanneet ja arvosteluita- Anonyymi
Tuon linkin takaa löytyi. Suoraan AppleStore kuvakkeen takaa ei lopultakaan löytynyt, boottasin puhelimenkin.
Olin itse asiassa luullut, ettei Iphoneen (11) edes saa appeja muuten kuin virallisilta sivuilta.
Kiitos! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon linkin takaa löytyi. Suoraan AppleStore kuvakkeen takaa ei lopultakaan löytynyt, boottasin puhelimenkin.
Olin itse asiassa luullut, ettei Iphoneen (11) edes saa appeja muuten kuin virallisilta sivuilta.
Kiitos!Ei saakaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saakaan..
Kyllä saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saa
Noup..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup..
Miksi keksit valheita?
Jailbreak. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi keksit valheita?
Jailbreak.Noup:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup:D
Jailbreakattuihin voi asentaa paskaa niinkuin Androidiinkin tehden siitä myös erittäin epäturvallisen.
Perustele väitteesi.
- Anonyymi
Kyllä muut iphonen käyttäjät on saaneet sovelluksen jo päivällä. 😁
- Anonyymi
Tässäkin näemme kuinka paniikissa Android käyttäjät laitteidensa kanssa on, 1296 kommenttia jo.
- Anonyymi
AppleStore > Se on viittä vaille valmis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AppleStore > Se on viittä vaille valmis.
1969 kommenttia, latauksia enemmän, naurettavaa tuo Android panikointi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547