Koronavilkun kansalaisuus

Kotimainen F-Secure ei ole asiassa mukana.
Tekijöinä ovat epä-määräiset tahot, joihin minä en luota.
Eli minä en lataa kännyyni moista vakoilu-ohjelmaa.
Minä pelkään pahasti, että mukana siinä ovat taas kerran Kiinalaiset.
Nyky-hallituksemme ohella.
Minun räkäni saa aivan vapaasti lentää.
Ehtiessäni hihaanikin.
Räkääni ei vakoilla.

H.

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka sua siel mörskässäs vakoilis

      • Asun vuokralla HEKA:n asunnossa.
        Joten ei ole ihan mörskä.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        Asun vuokralla HEKA:n asunnossa.
        Joten ei ole ihan mörskä.

        H.

        Tarkoittaako se HEKA:
        Henkisesti Kajahtaneet?


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        Asun vuokralla HEKA:n asunnossa.
        Joten ei ole ihan mörskä.

        H.

        Hyvin lähellä kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako se HEKA:
        Henkisesti Kajahtaneet?

        Heka tarkoittaa Helsingin Kapakat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heka tarkoittaa Helsingin Kapakat.

        Tai Herttoniemen Kaljaukot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Herttoniemen Kaljaukot.

        Jos se onkin Heterot Kalmukit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heka tarkoittaa Helsingin Kapakat.

        Tai sitten Hesperiasta Karanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten Hesperiasta Karanneet.

        Hervottomat Katkokävelijät?
        Hegemoniansa Kadottaneet?
        Henkselinsä Katkaisseet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hervottomat Katkokävelijät?
        Hegemoniansa Kadottaneet?
        Henkselinsä Katkaisseet?

        Heimostaan Karkoitetut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako se HEKA:
        Henkisesti Kajahtaneet?

        Stadin sosiaaliluukut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadin sosiaaliluukut

        Lapseni asuu hekan rivitaloissa, vuokra 70m2 asunnosta yli 1000€/kk, ei asumistukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapseni asuu hekan rivitaloissa, vuokra 70m2 asunnosta yli 1000€/kk, ei asumistukea.

        Missä HEKA:lla on rivitaloja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä HEKA:lla on rivitaloja ?

        Helsingissä.


      • Anonyymi

    • Pertikki

      Ei kannata, palstalla eräs epäluuloinen luulee Yleä ja Hesaria kiilusilmäisiksi trollivakoilu-tehtaiksi.

      • "Pertikki"

        Öh...tuota...mikä ei kannata?

        H.


      • huruksz kirjoitti:

        "Pertikki"

        Öh...tuota...mikä ei kannata?

        H.

        No joo mitä meissä olisi vakoilemista, iltapäivällä selosti vilkun periaatteen, meitä tarkkaillaan muutenkin ettei vilkku lisää uhkaa, mitä uhkaa ?


    • Anonyymi

      Vävy laittoi minulle sen uutisen ....mutta en kyllä ainakaan vielä lähde kokeilemaan ...
      Jos se olisi F-Secure ...olisi luotettavampi kuiteskin ..
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Mäkin luotan vaan f secureen kun sä sanot että se on hyvä, mä peesaan sua aina tappituntumalla...rakas..

    • Anonyymi

      Heti latasin, ihanaa kun joku on kiinnostunut mun pyörälenkeistäni.

      • Anonyymi

        Muistan kun keskuskoneet olivat uusia Univac jne. niin tällaisia älykääpiökommentteja kuului salasanojen käytöstä silloin pöntöiltä ja näköjään nytkin kun on tullut uusia pönttöjä tietojenkäsittelyyn mukaan
        tämä ei ole neuvo varoitus eikä mikään muuta kuin pöntön kuvaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun keskuskoneet olivat uusia Univac jne. niin tällaisia älykääpiökommentteja kuului salasanojen käytöstä silloin pöntöiltä ja näköjään nytkin kun on tullut uusia pönttöjä tietojenkäsittelyyn mukaan
        tämä ei ole neuvo varoitus eikä mikään muuta kuin pöntön kuvaus

        Häh mitäh?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh mitäh?????

        niin että ei ole millään väliä ei ne mua seuraa eikä mua kiinnosta
        Meillä on maallikkoja sekä viruksissa että tietokoneviruksissa joita ei kiinnosta mikään mutta sitten ne valittavat


      • Anonyymi

        Johan selkis kuka ajelee autuas ilme naamallaan sillä oudon näköisellä istuimella varustetulla fillarilla.


    • Anonyymi

      Voi teitä vanhuksia.

      Uskallatko liikkua ihmisten lähelläkään?

      • Anonyymi

        Eivät eräät vanhukset liiku julkisilla paikoilla, he istuvat netin äärellä.
        Hep, mä lähdenkin parin tunnin lenkille, moooii!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät eräät vanhukset liiku julkisilla paikoilla, he istuvat netin äärellä.
        Hep, mä lähdenkin parin tunnin lenkille, moooii!!!

        Hep, hep

        Mene vaan...mutta varo se sovellus rupee vilkkumaan kun männikössä ajelet.
        Soita kiireesti 112, venäläiset vakoilee...viiruksia liikkeellä... basiliskoja pörisee ympärillä...
        piiloudu kiven ja näytä kieltä...sillai pelastut... vilkkuvilta vanhuksilta ainakin.


    • Anonyymi

      Kulkee jossain karvalakkien torilla ja liukuportaissa ja sen jälkeen alkaa tulla ketjussa 100 000 ilmoitusta että on altistunut sosdem propagandalle tms ilmoitusta piippaa kuukausi aamusta iltaan ja keskiyöllä

      Et ole sairas sosdem, pelkkiä ilmoituksia. Sitten skopjen al baani jolla ei ole kuin kelakortti tartuttaa sinut sosdemiaan eikä mitään ilmoitusta tule että olit matun lähellä

      • Anonyymi

        Sukumme uskollisuus SDPn on jatkunut isältä pojalta, ainoa sanomalehti oli lapsena jonka posti toi aku-ankan lisäksi oli sosiaalidemokraatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukumme uskollisuus SDPn on jatkunut isältä pojalta, ainoa sanomalehti oli lapsena jonka posti toi aku-ankan lisäksi oli sosiaalidemokraatti.

        Meidänpäs suvulle on tullut iät ja ajat sontasiioni,
        nytkin olen sen tilannut vaikkei multaa ole kuin pikkusen pikkurillin kynnen alla.


    • Anonyymi

      Voihan se olla turvallinen ...tuo Solitan palvelu .. oli ennen Suomalainen Tamperelainen yritys mutta muuttui monikansalliseksi ...mutta katsotaan ...ei hätä ole tämän näköinen ... se on pieni ja punainen ...mistähän tuokin sanonta on tullut.
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Siittä punasesta vilkusta on tullut.


    • Täällä Stadissa on HSL liittynyt Corona-vilkkuun.
      Kun/Jos haluaa ostaa lisää matkaa vanhaan matka-korttiinsa.
      Pitää nyt tunnistautua vahvasti, pankki-tunnuksillaankin.
      Näin se ihmisten valvonta jaa kyttäys lisääntyy.
      Olette ehkä jo tunnistaneet nykyisen hallituksemme?
      Ne pimut.

      H.

      • Anonyymi

        Iät ja ajat on pitänyt tunnistautua 'vahvasti' saadakseen henkilökohtaisen matkakortin.
        Haltijakohtaisille matkakorteille ei kai edelleenkään tule henkilötietoja, mutta onhan siinä pieni riski että ostotilanteessa on tunnistauduttava. Suosittelenkin sinulle kertalippujen ostamista myyntipisteiden tiskiltä niin ei tarvitse valvomista ja kyttäämistä pelätä.

        Vaikka minulla on tuossa kipossa erilaisia matkakortteja niin enimmäkseen puhelimella ostan matkalippuni. Se kun aina mukanakin, toisin kuin matkakortti.

        Bessie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iät ja ajat on pitänyt tunnistautua 'vahvasti' saadakseen henkilökohtaisen matkakortin.
        Haltijakohtaisille matkakorteille ei kai edelleenkään tule henkilötietoja, mutta onhan siinä pieni riski että ostotilanteessa on tunnistauduttava. Suosittelenkin sinulle kertalippujen ostamista myyntipisteiden tiskiltä niin ei tarvitse valvomista ja kyttäämistä pelätä.

        Vaikka minulla on tuossa kipossa erilaisia matkakortteja niin enimmäkseen puhelimella ostan matkalippuni. Se kun aina mukanakin, toisin kuin matkakortti.

        Bessie

        Mennekö puhelimella ostettu kertalippu puhelinlaskuun eli maksetaan silloin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iät ja ajat on pitänyt tunnistautua 'vahvasti' saadakseen henkilökohtaisen matkakortin.
        Haltijakohtaisille matkakorteille ei kai edelleenkään tule henkilötietoja, mutta onhan siinä pieni riski että ostotilanteessa on tunnistauduttava. Suosittelenkin sinulle kertalippujen ostamista myyntipisteiden tiskiltä niin ei tarvitse valvomista ja kyttäämistä pelätä.

        Vaikka minulla on tuossa kipossa erilaisia matkakortteja niin enimmäkseen puhelimella ostan matkalippuni. Se kun aina mukanakin, toisin kuin matkakortti.

        Bessie

        Hän kirjoitti: """Kun/Jos haluaa ostaa lisää matkaa vanhaan matka-korttiinsa."""

        Minkähän takia siinä pitäisi tunnistautua? Ellei sitten, jos sen lisämatkan ostaa netin kautta ja maksaa tililtään.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Hän kirjoitti: """Kun/Jos haluaa ostaa lisää matkaa vanhaan matka-korttiinsa."""

        Minkähän takia siinä pitäisi tunnistautua? Ellei sitten, jos sen lisämatkan ostaa netin kautta ja maksaa tililtään.

        Jos se vanha matkakortti on henkilökohtainen niin silloinhan on kertaalleen jo korttia hankittaessa tunnistauduttu ja henkilön tiedot ovat kortilla. Ja koska henkilötiedot jo ovat kortilla niin henkilön matkustamisia periaatteessa pystytään "valvomaan ja kyttäämään" (olettaen tietysti että hän myös käyttää korttiaan matkojensa maksamiseen), ja käsitin juuri tuon oletetun valvomisen ja kyttäämisen olevan ongelma sille olle vastasin.

        Mielestäni yleensä ei tarvitse tunnistautua uudelleen, en muista että minun olisi tarvinnut kun olen lisää arvoa tai kautta ostanut. Lisää matkaa en ole koskaan ostanut joten siitä en osaa sanoa. Ehkä jos henkilökohtainen lippu oikeuttaa johonkin alennukseen lisää matkaa ostettaessa on todistettava oikeutensa saada sekin alennettuun hintaan, en tiedä?

        Bessie


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se vanha matkakortti on henkilökohtainen niin silloinhan on kertaalleen jo korttia hankittaessa tunnistauduttu ja henkilön tiedot ovat kortilla. Ja koska henkilötiedot jo ovat kortilla niin henkilön matkustamisia periaatteessa pystytään "valvomaan ja kyttäämään" (olettaen tietysti että hän myös käyttää korttiaan matkojensa maksamiseen), ja käsitin juuri tuon oletetun valvomisen ja kyttäämisen olevan ongelma sille olle vastasin.

        Mielestäni yleensä ei tarvitse tunnistautua uudelleen, en muista että minun olisi tarvinnut kun olen lisää arvoa tai kautta ostanut. Lisää matkaa en ole koskaan ostanut joten siitä en osaa sanoa. Ehkä jos henkilökohtainen lippu oikeuttaa johonkin alennukseen lisää matkaa ostettaessa on todistettava oikeutensa saada sekin alennettuun hintaan, en tiedä?

        Bessie

        En tiedä miten siellä, mutta ainakin minun korttiini voi ostaa lisähintaa vaikka likkani ja saa ostettua eläkeläisen hinnan siihen ilman mitään todisteita.
        Sitten on pikkusen hankalampi juttu, jos tulee lipuntarkastaja matkalta bussiin. Silloin pitää olla todisteet hänelle, että on oikeutettu alennettuun hintaan. No minut ne näkevät kyllä jo naamasta, että eläkeläinen mikä eläkeläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennekö puhelimella ostettu kertalippu puhelinlaskuun eli maksetaan silloin?

        Helsingin kaupungin liikennevälineisiin ei voi enää ostaa puhelimen saldolla matkalippua.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        En tiedä miten siellä, mutta ainakin minun korttiini voi ostaa lisähintaa vaikka likkani ja saa ostettua eläkeläisen hinnan siihen ilman mitään todisteita.
        Sitten on pikkusen hankalampi juttu, jos tulee lipuntarkastaja matkalta bussiin. Silloin pitää olla todisteet hänelle, että on oikeutettu alennettuun hintaan. No minut ne näkevät kyllä jo naamasta, että eläkeläinen mikä eläkeläinen.

        Samoin se on täällä kuten jo kerroinkin. Kuka tahansa voi ostaa näille minun HSL matkakorteilleni (myös tuolle henkilökohtaiselle) lisää arvoa tai lisää kautta.
        SL kortilleni Tukholmassa asuva sisareni on viimeksi ladannut rahaa, ilmoitin vain kortissa olevan numerosarjan hänelle ja se oli sillä selvä. Olisin ehkä pystynyt sen itsekin täältä Suomesta käsin tai laivalla tekemään, mutta en viitsinyt paneutua asiaan. Kortilla on nyt n. 800 kruunun edestä arvoa, toivottavasti siellä ei ole ollut korttiuudistuksia ihan lähiaikoina ja kortti on edelleen voimassa.
        Tallinnan julkisen liikenteen korttikin tuossa kipossa on, se muuten on näistä kätevin käytössä ja edullisin myös. Kun 4,50 euroa tulee täyteen kortilta ei sinä päivänä veloiteta enää enempää vaikka tekisi kuinka monta matkaa.

        Bessie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingin kaupungin liikennevälineisiin ei voi enää ostaa puhelimen saldolla matkalippua.

        Mitä sää nyt höpötät? Mulla on saldoa vain pankkitilillä ja ostan matkalippuni puhelimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sää nyt höpötät? Mulla on saldoa vain pankkitilillä ja ostan matkalippuni puhelimella.

        Prepaidliittymissä ladataan saldoa etukäteen ja sillä on voinut ostaa tekstiviestillä myös matkalipun esim. metroon, enää ei voi, pitää ladata HSL sovellus.


    • Anonyymi

      Heka, helsingin tekninen kaluste heteka

      • Anonyymi

        Heteka eli Helsingin Teräshuonekalutehdas Oy. Toiminassa 1932 - 1964. Valmisti n.2 miljoonaa hetekaa.


    • Anonyymi

      Kannattomasti koronasovellukseen vain lukaisin ketjun. Vanhukset oikein vallattomina valloillaan. Joku jossain aloituksessa kirjoitti, Missä on huumori palstoilta. Minua nauratti nuo lyhenteen aukaisut.

    • Nordea ja Op alkavat tehdä isoja muutoksia tekniikkaansa.
      Taitaa olla niin, että ne alkavat lukea "Korona-vilkkuja".
      Raportoivat sitten valtiolle ja muille instansseille rahan-käytöstäkin.
      Kuka vanhuksista tuhlailee eniten lapsilta perimä-rahojaan. :)
      Kolikko-peleillähän ovat jo vanhukset häpäisty ja epä-tasa-arvoistettu. :)

      H.

    • Anonyymi

      Nyt Hurukki lyttää minut, siksi käyn harvoin palstalla.
      Uus tyhmyys: Vilkkuuko koronavilkku vain testatusti sairastuneiden lähellä? Eihän testeihin edes pääse helposti. Eivätkö sairastuneet ole lähinnä karanteenissa pahimman mentyä ohikin?
      Jos joku, esim. minä, ei halua älypuhelinta, emme saa koko vilkkua. Eipä väliä.

      • "Anonyymi"

        Hän lytättää nyt ihan innokkaasti vaan.
        En minä nielemättä pure.
        -
        Mutta joo.
        Minä kirjoitin jo jotain mistä saat ajatuksiisi tukea.
        Minä en luota!
        Sehän voi salaa vilkkua vaikka kauppojen pien-maksu-automaattienkin lähellä. :)

        H.


      • Anonyymi

        Eihän sillä vilkulla mikään vilku, minulla känny oli täysin toimeton aamulla, ja alkoi toimia vasta kun poistin tuon koronavilkku soveluksen.
        Kyllä tuli kaikenlaisia kysymyksiä ja sormitunnustakin vaati vaikka en ole sellaista koskaan edes käyttönyt ?!

        Tässä asiassa Huru on kyllä täysin oikeassa. Joten kokelkaa te , niin me odotellaan teidän tuloksia koronavilkusta.


    • Anonyymi

      Yle alkoi kuulustelemaan ihmisiä, joilla on tai ei ole koronavilkkua. Ikäänkuin kuin se tv:ssä Ylelle tai muulle kansalle kuuluisi. Hämmästyttävää röyhkeyttä.

    • Anonyymi

      Kyllä vilkku lähti kun kuppa Töölöstä. Helvetti sotkee nettiyhteyksiä ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe