Harmittaa S marketin aulassa aina kännykkä ja sähkösopimusten kauppaajat.Ei tee mennäenää S markettiin
Kaupustelijat
7
910
Vastaukset
- Anonyymi
Jep ihan niinkun täällä Nokiallakin.V..un takiaiset ryysyissä kiinni mennen tullen,eikä sana tehoo.Tekis mieli vetää japi leukaperiin niin sais miettiä mitä ei tarkoittaa...sitten kun heräisi :)
- Anonyymi
Tänään oli myös. Otin Helenin sopimuksen joskus aiemmin heinä-elokuussa noilta myyjiltä. Ei niissä kovin paljoa säästä. Olen kohta 37 vuotta ollut Helenin asiakas ilman tällaista erillistä sähkösopimusta, siis tein sitoutumisen vuodeksi tai kahdeksi Helsingin asuntooni. Someron lähellä on kesämökkini, jossa vietän eläkeläisenä verkkosähkötöntä aikaa.
- Anonyymi
Minkä vuoksi sinne kepulaisten kauppaan pitää yleensäkään mennä? Lehmän, sian ja kanan kakka haisee kun maajussit kävelee ja hypistelee ja lääppii kaikki tuotteet nuukuuttaan etsiessään sitä parasta yksilöä. Kaikki kyttäävät maaseudun tyyliin toisiaan, niin kuin eivät olisi ennen muita ihmisiä nähneet . Eikä ole edes liha- eikä kalatiskiä. Minä en sinne mene kuin pakon edessä.
- Anonyymi
Posti on siellä. Haen joskus nettikaupasta saapuneen paketin. Muuten käyn Lidl:ssä ja toiseksi eniten K-supermarketissa.
Torstaisin S-marketin pihalla lähellä sisäänkäyntiä on ollut jonkun leipomon myyjä, joten iltapäivällä ehkä ennen klo 16 on saanut alella oikein hyviä wienereitä sun muuta sellaista.
- Anonyymi
Nuo ständimyyjät saa pari killinkiä asiakkaasta ilman pohjapalkkaa joten myyntityyli on epätoivoinen. Työpaikkailmoituksessa toki mainittiin 4000 € kuukausiansiot ja ilmainen kuntosali Nuorgamissa.
- Anonyymi
Itse teen ständimyyntiä reilun 10 000euron kuukausi palkalla, kerro toki jos sinulla löytyy parempi työ koulun ohelle!
- Anonyymi
Pilkkuvirhe tai sitten huolimattomuutta. Tarkoitit varmasti että reilun 100,00€/kk palkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746