Harmittaa S marketin aulassa aina kännykkä ja sähkösopimusten kauppaajat.Ei tee mennäenää S markettiin
Kaupustelijat
7
945
Vastaukset
- Anonyymi
Jep ihan niinkun täällä Nokiallakin.V..un takiaiset ryysyissä kiinni mennen tullen,eikä sana tehoo.Tekis mieli vetää japi leukaperiin niin sais miettiä mitä ei tarkoittaa...sitten kun heräisi :)
- Anonyymi
Tänään oli myös. Otin Helenin sopimuksen joskus aiemmin heinä-elokuussa noilta myyjiltä. Ei niissä kovin paljoa säästä. Olen kohta 37 vuotta ollut Helenin asiakas ilman tällaista erillistä sähkösopimusta, siis tein sitoutumisen vuodeksi tai kahdeksi Helsingin asuntooni. Someron lähellä on kesämökkini, jossa vietän eläkeläisenä verkkosähkötöntä aikaa.
- Anonyymi
Minkä vuoksi sinne kepulaisten kauppaan pitää yleensäkään mennä? Lehmän, sian ja kanan kakka haisee kun maajussit kävelee ja hypistelee ja lääppii kaikki tuotteet nuukuuttaan etsiessään sitä parasta yksilöä. Kaikki kyttäävät maaseudun tyyliin toisiaan, niin kuin eivät olisi ennen muita ihmisiä nähneet . Eikä ole edes liha- eikä kalatiskiä. Minä en sinne mene kuin pakon edessä.
- Anonyymi
Posti on siellä. Haen joskus nettikaupasta saapuneen paketin. Muuten käyn Lidl:ssä ja toiseksi eniten K-supermarketissa.
Torstaisin S-marketin pihalla lähellä sisäänkäyntiä on ollut jonkun leipomon myyjä, joten iltapäivällä ehkä ennen klo 16 on saanut alella oikein hyviä wienereitä sun muuta sellaista.
- Anonyymi
Nuo ständimyyjät saa pari killinkiä asiakkaasta ilman pohjapalkkaa joten myyntityyli on epätoivoinen. Työpaikkailmoituksessa toki mainittiin 4000 € kuukausiansiot ja ilmainen kuntosali Nuorgamissa.
- Anonyymi
Itse teen ständimyyntiä reilun 10 000euron kuukausi palkalla, kerro toki jos sinulla löytyy parempi työ koulun ohelle!
- Anonyymi
Pilkkuvirhe tai sitten huolimattomuutta. Tarkoitit varmasti että reilun 100,00€/kk palkalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407851Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303077Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3632078Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841694Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1461509Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211251- 1001219
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371132- 151088
Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191066