Kaupustelijat

Anonyymi

Harmittaa S marketin aulassa aina kännykkä ja sähkösopimusten kauppaajat.Ei tee mennäenää S markettiin

7

1061

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep ihan niinkun täällä Nokiallakin.V..un takiaiset ryysyissä kiinni mennen tullen,eikä sana tehoo.Tekis mieli vetää japi leukaperiin niin sais miettiä mitä ei tarkoittaa...sitten kun heräisi :)

• Anonyymi

Tänään oli myös. Otin Helenin sopimuksen joskus aiemmin heinä-elokuussa noilta myyjiltä. Ei niissä kovin paljoa säästä. Olen kohta 37 vuotta ollut Helenin asiakas ilman tällaista erillistä sähkösopimusta, siis tein sitoutumisen vuodeksi tai kahdeksi Helsingin asuntooni. Someron lähellä on kesämökkini, jossa vietän eläkeläisenä verkkosähkötöntä aikaa.

• Anonyymi

Minkä vuoksi sinne kepulaisten kauppaan pitää yleensäkään mennä? Lehmän, sian ja kanan kakka haisee kun maajussit kävelee ja hypistelee ja lääppii kaikki tuotteet nuukuuttaan etsiessään sitä parasta yksilöä. Kaikki kyttäävät maaseudun tyyliin toisiaan, niin kuin eivät olisi ennen muita ihmisiä nähneet . Eikä ole edes liha- eikä kalatiskiä. Minä en sinne mene kuin pakon edessä.

• Anonyymi

Posti on siellä. Haen joskus nettikaupasta saapuneen paketin. Muuten käyn Lidl:ssä ja toiseksi eniten K-supermarketissa.

Torstaisin S-marketin pihalla lähellä sisäänkäyntiä on ollut jonkun leipomon myyjä, joten iltapäivällä ehkä ennen klo 16 on saanut alella oikein hyviä wienereitä sun muuta sellaista.

• Anonyymi

Nuo ständimyyjät saa pari killinkiä asiakkaasta ilman pohjapalkkaa joten myyntityyli on epätoivoinen. Työpaikkailmoituksessa toki mainittiin 4000 € kuukausiansiot ja ilmainen kuntosali Nuorgamissa.

• Anonyymi

Itse teen ständimyyntiä reilun 10 000euron kuukausi palkalla, kerro toki jos sinulla löytyy parempi työ koulun ohelle!

• Anonyymi

Pilkkuvirhe tai sitten huolimattomuutta. Tarkoitit varmasti että reilun 100,00€/kk palkalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      285
      967
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      52
      754
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      35
      604
    5. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      49
      586
    6. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      574
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      526
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      34
      487
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      477
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      475
    Aihe