Mikä on ollut pisin aika ihastusta yhteen ja samaan henkilöön ennen suhdetta. Kumpi teki aloitteen? Ihastutko deittisovelluksen kautta tapaamisiin? Vai onko suhteesi baari tai muualta yöelämästä? Vai ihastuitko ystävääsi tai kaveriin ja homma eteni?
Pisin aika ihastusta ennen aloitteentekoa
11
51
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä niitä suhteita yleensä löytää? Siihen kun saisi ensin vastauksen. Ihastuksia voi tulla mutta siihen jää.
- Anonyymi
Minä ihastun aina jossain arkikuvioissa, en ole koskaan tavannut ketään yöelämässä, enkä deittisovelluksen kautta, en kumminkaan ole ihastunut varsinaisesti ystäviinkään, yleensä tilanteet on alunperin syntyneet jonkinlaisesta arkielämän tuttavuudesta, ja tuon vuoksi on aika vaikea määritellä mitään tarkkaa aikaakaan, ulkopuolisesta varmaan näyttäisi, että aikaa on mennyt paljon tutustumisesta suhteeseen, mutta minä en ole kokenut niin, kun ihastumisestani on yleensä aina kulunut aika lyhyt aika suhteen alkamiseen, kun ihastun niin hitaasti, että en ole ikään kuin ajatellutkaan mitään suhdeasioita paljon sitä ennen.
- Anonyymi
Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin kyllä ihastumisestani on voinut mennä muutamia kuukausia ennen kuin suhde on alkanut, mutta ei se minusta ole mikään kauhean pitkä aika.
- Anonyymi
Hyvä aloitus, tulisipa monelta vastauksia. Itse en osaa sanoa mitään, vaikealta tuntuu ketään lähestyä..
- Anonyymi
Olen ollut ihastunut jo pari vuotta, ja ei parisuhdetta näköpiirissä hänen kanssaan.
- Anonyymi
Miksei vois olla parisuhdetta hänen kanssaan? Mitä esteitä?
- Anonyymi
Miksi tehdä aloitteita, ryhtyä suhteeseen. Ei se kuitenkaan kestä. Tunteet laantuu ja tulee negatiivista, sitten katkaistaan suhde ja on entistä enemmän yksin.
- Anonyymi
Maksimissaan ollut kolmisen kuukautta. Aloite tullut vastapuolelta.
Harrastukset, työpaikat, opiskelu.- Anonyymi
Kiinnostaa tietää kun sulle tehty aloitteet noin nopeasti niin onko vastapuolella ollut sun suuntaus selvillä jo etukäteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa tietää kun sulle tehty aloitteet noin nopeasti niin onko vastapuolella ollut sun suuntaus selvillä jo etukäteen?
Joskus on, joskus ei. Kontekstisidonnaista. Nopeasti alkaa selvittämään, jos on kiinnostusta.
Nämähän on menneet niin, että vastapuoli on kiinnostunut aikapäiviä ennen itseäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on, joskus ei. Kontekstisidonnaista. Nopeasti alkaa selvittämään, jos on kiinnostusta.
Nämähän on menneet niin, että vastapuoli on kiinnostunut aikapäiviä ennen itseäni."Nopeasti alkaa selvittämään, jos on kiinnostusta." Olen tästä erittäin samaa mieltä. Vakavasti jos kiinnostaa, ei jää pohtimaan epäolennaisia, kuten nolaako itsensä, mitä seuraa jälkeenpäin jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822