.... omalla tyylillään!
Palstan vanhus johtaja aloittaa kaikki viestinsä aina melankolissävyisenä, muita kirjoittajia paimentaen malliin , .aloitetaan, aivankuin käsky ttää alaisiaan kirjoitushommeleihin.
Näköjään johtajattarelta on unohtunut, kaikki kirjoittajat ovat saman arvoisia, jokainen kirjoittaa omalla tyylillään, kukaan ei tarvitse
päällepäsmäriä, kuten johtajatar luulee.
Aurinkoista aamua!
jokainen kirjoittakoon...
66
<50
Vastaukset
Jokainen kirjoittaa omalla tyylillään, ilman muuta. Ei täällä olla tyyliniekkoja, vaan ihan tavallisia juttuseuraa kaipaavia kahdeksankymppisiä. Kukaan ei ole sen enempää "vanhus" kuin toinenkaan.
Niin että jatka pois vain ihan omalla tavallasi, sinäkin.- Anonyymi
Aloituksesta ilmenee, että joku näkee haamuja seinillä.
Että palstan " johtajatar" antaa arvioinnin joka kirjoittajasta! HEKO-HEKO! - Anonyymi
Yksi muualta hatkat saanut melkeen asuu noja.tuolissa , eturiviin päästävä maksoi mitä maksoi.
- Anonyymi
Palstalla voi tehdä loputtomasti aloituksia, vastailla jo aloitettuihin keskusteluihin ja osallistua pelkästään lukemalla.
Mikä on ongelmasi? - Anonyymi
Se vaan on harmillista kun yksi dementikko tekee uusia aloituksia eikä muista mitään niistä. Jos joku kommentoi väärin johtajatar ojentaa pahasti ja vaatii kirjoituksen poistoa.
- Anonyymi
Miksi vanhuus lisää tyhmyyttä?
- Anonyymi
Kun vanhus kuvittelee olevansa eturuvivanhus, se on tyhmyyden oire. Toisaalta jos ei muualla koskaan ole päässyt eturiviin, täällä uhraa aikansa aiihen.
- Anonyymi
Miksi elämänkokemus tekee ihmisestä aivottoman?
- Anonyymi
Juuri vanhuus vaikuttaa ajatteluun, valitettavasti. Aivot alkavat rappeutua jo
viimeistään seitsemissäkymmenissä ja ajattelu sen seurauksena.
Ei niitä elämänkokemuksista kaikessa ole hyötyä
kun ei pysty soveltamaan niitä.
Ajattelu ei toimi enää niin johdonmukaisesti eikä muistikaan.- Anonyymi
Ano 11,05 !
Siis mielestäsi dementoituminen alkaa haittaavasti 70 v alkaen. Miksihän
tämä 80 v. plus palsta on perustettu? Tuletko sinä nuorempana tänne räkyttämään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ano 11,05 !
Siis mielestäsi dementoituminen alkaa haittaavasti 70 v alkaen. Miksihän
tämä 80 v. plus palsta on perustettu? Tuletko sinä nuorempana tänne räkyttämään?Vastauksestasi voisi päätellä, että kuulut juuri niihin aikaisin dementoituneisiin,
mutta en todellakaan kirjoittanut dementiasta sanaakaan,
enkä tehnyt ennustetta kenellekään.
On täysin yksilöllistä milloin oireet alkavat olla haittaavia.
Itsehän niitä ei juuri huomaa tai ei halua myöntää itselleen,
muut huomaavat. - Anonyymi
Minkä ikäisiä nämä pohdiskelijat itse mahtavat olla? Miten ovatkin eksyneet tälle ikäpalstalle. Ihmettelee Mkr.
- Anonyymi
"Ihmiset jotka tuntevat alemmuutta yrittävät kompensoida sitä tunnetta ”taistelemalla ylemmyydestä”. Ainoa tapa jolla nämä ihmiset voivat kohdata epävarmuuden kyvyistään ja tuntea itsensä hyväksi, on tekemällä toiset ihmiset onnettomiksi. Tämä taistelu ylemmyydestä on heidän neuroosinsa keskipiste."
Alfred Adler
Aloittaja yritä sisäistää se tosiasia, että Noja-tuolilaiset jakavat iloa ja hyvää mieltä. Se on hyvän olon ketju. Hyvää oloa ei riitelemällä pysty saavuttamaan.
Olen korviani myöten täynnä sinuun yhden asian jankuttajaan.
Noja-tuolissa vakiokirjoittajat eivät halua tehdä kanssakirjoittajia onnettomiksi.
Olen saanut hyviä ja käytäntöön soveltuvia neuvoja sekä runsaasti hyvää mieltä kirjoittaessani ja lukiessani Noja-tuolin tekstejä.
Ilmeisesti olet hän, joka haluaa jakaa pahaamieltä kirjoittamalla rumia välihuomautuksia. Tekemällä aloituksia yrittäen saada edes jonkun joka pönkittäisi huonommuuden tuntojasi.
Tapasi haukkua muita saa aikaan vastenmielisyyttä, ja tarkoituksesi nousta muiden yläpuolelle jättääkin sinut polvilleen.
Korppis- Anonyymi
Kuka se on nimenomaan itseään yrittänyt aina mainostaa itseään eturivin ihmisenä ? Ei vaan onnistu omassa ikäryhmässäsi, siellä pilkataan ja muistetaan kaikki yritykset olla jotain erikoista, myös ilkeilysi. Täällä 80:ssä ihastelee vanhukset miten osaava, aikaansaava ja ahkera olet. Teet itse kaiken ja vähän enemmänkin. Nämähän on täällä ainakin 10 v sinua vanhempia.
- Anonyymi
"Siinähän itkette ja rukoilette armoa,
minä manipuloin teitä miten haluan"
kirjoitti eräskin. - Anonyymi
Muistat vähän väärin kiusaajan sanat, ajatus on kyllä sama kuin alkuperäisessä:
"Siinähän itkette ja rukoilette armoa, minä jatkan jyräämistäni".- Anonyymi
Onko jyrännyt: D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jyrännyt: D
Ei niin heikoilla eväillä jyrätä. On tainnut nöyrtyä ja huomata sen itekki.
- Anonyymi
Ylläpidoltakin kysyn, olisiko periaatteessa oikein, että sama ihminen,
joka on ilkeillyt palstoilla, olisi ylläpidossa ilmeisesti,
koska hänelle epämiellyttävät kommentit häipyvät alta aikayksikön.
Vain siten pystyy manipuloimaan palstaa.- Anonyymi
Sinusta huomaa ettei sen iso vika tarvitse olla kun se on päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta huomaa ettei sen iso vika tarvitse olla kun se on päässä.
Sinulla on paha vika, kun et omaa vikaasi huomaa.
- Anonyymi
Mitä opimme näistä kommenteista: ihminen on ihmiselle susi ja vielä paljon pahempikin!!
- Anonyymi
Yksi noita-akka vain on, muut ihmisiä.
- Anonyymi
Näin on. Yrittää vaihdella tyyliäkin, mutta kyllä paistaa läpi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Yrittää vaihdella tyyliäkin, mutta kyllä paistaa läpi!
Tyylinvaihto on "hauskaa". Välillä yrittää esittää "niin hyvää ihmistä",
mutta turhaan. Kyllä sen kaikki muistaa.....
Maineensa voi menettää vain kerran.
- Anonyymi
Muistan sellaisenkin kirjoituksen, että "olen aina taistellut vääryyttä vastaan".
Kyllä nauratti.- Anonyymi
Toiminut mielenterveys kuntouttajana ja velkaneuvojana. Osaa käyttää fi-fiä.
- Anonyymi
Mielenterveyskuntouttajana ? Ei voi olla totta. Oman mielensä "kuntouttajana"
palstoilla ??? - Anonyymi
Väärä tapa "kuntouttaa" sairasta mieltään.
- Anonyymi
Osaa parantaa vanhuksia myös soseutuksilla. Siihempä ei lääkärit pysty !
- Anonyymi
Osaa hän myös ohjeistaa Finnairia kuinka hänen puolisoaan tuodaan Hollannista takaisin Suomeen, koska tämän oma tytär ei osannut sitä tehdä, ilman hänen ohjeitaan.
Olisi todella mielenkiintoista kuulla, mitä ne ohjeet oli?- Anonyymi
Ei kai sentään oikeasti kiinnosta pätkääkään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen hyenalauma täällä aukoo haisevia suitaan ?????
- Anonyymi
Hauraan vanhuksen käsittely on todella monimutkaista ja siinä tarvitaan myös yleisen keskustelupalstan tukea .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnostaa, joten se pitäisi lopettaa omien ja kaverinsa yksityisasioitten levittely julkiselle palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauraan vanhuksen käsittely on todella monimutkaista ja siinä tarvitaan myös yleisen keskustelupalstan tukea .
Juuri näin, ilman palstan asiantuntevaa apua tätä haperoa vanhusta ei mitenkään saada ahdettua lentokoneeseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen hyenalauma täällä aukoo haisevia suitaan ?????
Ei lauma, vaan yksinpuhelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lauma, vaan yksinpuhelija.
Selvästi yksinpuhelija. Heitä on jonkun verran, hupinsa heilläkin. Huono
tapa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi yksinpuhelija. Heitä on jonkun verran, hupinsa heilläkin. Huono
tapa!"Heitä on jonkun verran, " ??
Eikös niitä ollutkaan vain yksi? Menikö kristallipallosi rikki?
Kyllä sinut korppis tunnetaan.
- Anonyymi
Häh! Mistä on kysymys - punaisesta noja tuolistako?
- Anonyymi
Aloittaja näyttelee kemelontin avoin.
- Anonyymi
Jaa, punatuolistako?
- Anonyymi
Ruosteammeesta ? Huu huu huussista ?
- Anonyymi
Kun lukee tätäkin ketjua huomaa, että on johtaja ja seuraajat. Seuraaja/t syövät johtavan ruokkijan kädestä. Johtaja ei huomaa, että säännöllisesti tostuvat suomen kieliopin virheet hänen teksteissään johtavat hänen nimimerkkinsä tunnistamiseen.
Vihje.
Suomen kielessä kysymysmerkki tulee kysymysvirkkeen perään ilman välilyöntiä.
Rakastan sudokuja, nyt kaikki mukaan ratkaisemaan tätä lauantai-sudokua?
Korppis- Anonyymi
Mikäs olet muille huomauttelemaan kielivirheistä, kun itse et osaa edes psykologiaa tai wi-fiä oikein kirjoittaa ! Tuo edellinen ei ole mikään kysymysvirke, huutomerkin siihen voisi laittaa.
Mitään johtajia täällä ei ole, jokainen on osannut itse tehdä johtopäätökset käytöksestäsi jo monella ikäpalstalla. Anonyymi kirjoitti:
Mikäs olet muille huomauttelemaan kielivirheistä, kun itse et osaa edes psykologiaa tai wi-fiä oikein kirjoittaa ! Tuo edellinen ei ole mikään kysymysvirke, huutomerkin siihen voisi laittaa.
Mitään johtajia täällä ei ole, jokainen on osannut itse tehdä johtopäätökset käytöksestäsi jo monella ikäpalstalla.En toki kiellä kirjoitusvirheitäni. Mutta tämä lauantain subokutehtäväni oli tarkoitettu kaikille, joka haluaa ryhtyä leikkiin mukaan ja löytää sinun vakinikkisi. Me, sinä ja minä olemmekin vanhoja tuttuja vuosikymmenen takaa.
Vihjehän oli. Suomen kielessä kysymysmerkki tulee kysymysvirkkeen perään ilman välilyöntiä sama koskee myös huutomerkkiä.korppis kirjoitti:
En toki kiellä kirjoitusvirheitäni. Mutta tämä lauantain subokutehtäväni oli tarkoitettu kaikille, joka haluaa ryhtyä leikkiin mukaan ja löytää sinun vakinikkisi. Me, sinä ja minä olemmekin vanhoja tuttuja vuosikymmenen takaa.
Vihjehän oli. Suomen kielessä kysymysmerkki tulee kysymysvirkkeen perään ilman välilyöntiä sama koskee myös huutomerkkiä.VIHJE 2.
Käykää lukemassa plus 70 ketjua....Häviääkö minuus ikääntyessä?
Sieltä löytyy näitä välilyönteivirheitä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään johtajia täällä ei ole, jokainen on osannut itse tehdä johtopäätökset käytöksestäsi jo monella ikäpalstalla.Jaahas...
Yritä sinäkin muistaa, että se Sudoku kirjoitetaan aina Suboku!
- Anonyymi
Makriinahan tätä palstaa "johtaa". Suuret on luulot, mutta ei korppiksilla ole
todellakaan mitään jakoa ja miksi olisikaan ?- Anonyymi
Totta . Makriina on palstan sydän ja järki. Skillan edustaa samaa omassa ketjussaan. Mukana on monta mukavaa nuorempaa kirjoittajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta . Makriina on palstan sydän ja järki. Skillan edustaa samaa omassa ketjussaan. Mukana on monta mukavaa nuorempaa kirjoittajaa.
Aivan oikein, siinä on palstan luontevat "johtajat", vaikka vaatimattomina ja fiksuina
ihmisinä he tuskin ovat sellaista titteliä itselleen olleet täällä hakemassa.
Tasavertaistahan täällä on ja tasa-arvoista, lukuunottamatta yhtä,
joka yrittää pakkomielteenomaisesti eturiviin pyrkiä ja jyrätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein, siinä on palstan luontevat "johtajat", vaikka vaatimattomina ja fiksuina
ihmisinä he tuskin ovat sellaista titteliä itselleen olleet täällä hakemassa.
Tasavertaistahan täällä on ja tasa-arvoista, lukuunottamatta yhtä,
joka yrittää pakkomielteenomaisesti eturiviin pyrkiä ja jyrätä.Minusta Korppiksella parhaat johtajantaidot. Hän on sen testeissäkin osoittanut. Ei ollut mikään suurlähettiläs, joka kuivana virkamiehenä tekee työtään.
Uskon, että hänellä on myös laaja yhteiskunnallinen näkemys siitä miten koko maata parhaiten vietäisiin hyvinvointiyhteiskuntana eteenpäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Korppiksella parhaat johtajantaidot. Hän on sen testeissäkin osoittanut. Ei ollut mikään suurlähettiläs, joka kuivana virkamiehenä tekee työtään.
Uskon, että hänellä on myös laaja yhteiskunnallinen näkemys siitä miten koko maata parhaiten vietäisiin hyvinvointiyhteiskuntana eteenpäin.Kylläkyllä näin on. Suomi 24 johtajuus vaatii erityistaitoja kuten halua valistaa miten kansainvälisiä yhteyksiä ylläpidetään ja hyödynnetään. Eturivin eetlana olo vaatii kunnianhimoa ja aikaa uhrautua palstan hyväksi. Hän on myös hieno esimerkki jätemateriaalin hyödyntämisestä ja kainuulaisesta raatamis perinteestä alkeellisisaa oloissa. Joukkojen hallinta on hällä hanskassa, koska osaa kutistaa kymmenet arvostelijat yhdeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kylläkyllä näin on. Suomi 24 johtajuus vaatii erityistaitoja kuten halua valistaa miten kansainvälisiä yhteyksiä ylläpidetään ja hyödynnetään. Eturivin eetlana olo vaatii kunnianhimoa ja aikaa uhrautua palstan hyväksi. Hän on myös hieno esimerkki jätemateriaalin hyödyntämisestä ja kainuulaisesta raatamis perinteestä alkeellisisaa oloissa. Joukkojen hallinta on hällä hanskassa, koska osaa kutistaa kymmenet arvostelijat yhdeksi.
Nyt ovat menneet puurot ja vellit sekaisin. Johtajaksiko?
Sinä ystäväni vedät perässäsi muutamaa sokeaa olmia. He kulkevat perässäsi narusta kiinni pitäen kuin päiväkoti-ikäiset lapset. He ovat takarivin Tyynejä. Sinä ja vetämäsi jono etenette synkkinä kohti pimeää. Hokien nöyrinä toisillenne... Kel onni on hän onnen kätkeköön...
Eturivin Eetlat eivät nöyristele ketään. Heidän ei tarvitse kätkeä eikä hävetä itseään. Heidän ei tarvitse puskista itseään kehua. Heidän ei tarvitse ylikorostaa arjen touhuja eikä piilottaa läheisiään pottukellariin.
Eturivin Eetlojen ei tarvitse keskustella itsensä kanssa julkisella keskustelupalstalla.
On selvää, että jos tuntemattomalla ihmisellä ei ole kuin yksi suuri ja pelottava vihollinen ja se olen minä, pitää sinun pohtia omaa mielenterveyttäsi.
Sinähän jakaudut, monistut ja leviät kuin koronavirus.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Korppiksella parhaat johtajantaidot. Hän on sen testeissäkin osoittanut. Ei ollut mikään suurlähettiläs, joka kuivana virkamiehenä tekee työtään.
Uskon, että hänellä on myös laaja yhteiskunnallinen näkemys siitä miten koko maata parhaiten vietäisiin hyvinvointiyhteiskuntana eteenpäin.Hienoa, että palstalta löytyy vielä huumorintajua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläkyllä näin on. Suomi 24 johtajuus vaatii erityistaitoja kuten halua valistaa miten kansainvälisiä yhteyksiä ylläpidetään ja hyödynnetään. Eturivin eetlana olo vaatii kunnianhimoa ja aikaa uhrautua palstan hyväksi. Hän on myös hieno esimerkki jätemateriaalin hyödyntämisestä ja kainuulaisesta raatamis perinteestä alkeellisisaa oloissa. Joukkojen hallinta on hällä hanskassa, koska osaa kutistaa kymmenet arvostelijat yhdeksi.
"Kutistaminen" kuuluu muitten mitätöintiin ja tuo ehkä mielihyvää pettää itseänsä,
että olisi muka vain yksi. Ymmärrettävästi on vaikeaa myöntää itselleen olevansa
monien inhoama.
- Anonyymi
"osaa kutistaa kymmenet arvostelijat yhdeksi."
Siinäpä se taito on hyvä, kun osaa huomata, kuka kysymysmerkin laittaa väärin, joten "selvä pyy" ja hän on ammuttu alas. Onneksi hänen "suboku" oli nyt saanut muodon "sudoku".
Minä en aliarvioi hänen kykyjään tehdä, mitä hän tahtoo, mutta kannattaako niitä tuoda niin kovasti esiin, tyylillä, että te ette osaisi tätä, siis makin (ulkovessan) tyhjennystä? Jokainen maalla asuva sen osaa tehdä.
Hänen tyylinsä, näistä tekemisistään kertoen, on jotenkin ylimielistä asennetta, kuten hänen matkustelunsa, jossa olettaa, että ei kukaan ole koskaan matkustanut Tallinnaa pidemmälle, mutta hän on.
Kuitenkin näilläkin palstoilla on mitä ihanimpia matkakertomuksia, mitenkään ylistäen, että tämä oli niin ainutlaatuinen. Ja mitä me muistamme noista matkoista vuosien myötä? Minä en ainakaan kovin paljon.
Olisiko sittenkin Kainuulaisella jotenkin alemmuuskompleksi, että sulki suunsa, kun tapasi Paloman, joka oli sentään asunut Kolumbiassa ja onhan se melkein yhtä hienoa, kun löytää joku Hollantilainen Kainuusta.- Anonyymi
Mitä???
Etkö sinä diggaa tätä Kainuulaista Komposti-Kuningatarta, Huussien Haltiatarta, kertakäyttölavojen kiistatonta keisarinnaa ja savikuppien suloista sulonaamaa.
Hän on kuulemma kiertänyt muutakin kuin tahkoa ja kiinteistöveroja.
Kaikki, mitä on netissä, on ehdottomasti totta! - Anonyymi
Se on yksinkertaisesti vain tyhmä narsisti. Sokea itselleen.
- Anonyymi
Sieltähän alkaa jo tulla jo "sitä itteensä"...
ja taas asetti itsensä perustetta eturiviin,
jossa paikkaa ei vain löydy,
kaikki mukavat ja älykkäät keskustelijat menevät ohi. - Anonyymi
Se luulee, että sillä on täällä ystäviä.
- Anonyymi
Dementiatuolissa on aina tilaa yhdelle.
- Anonyymi
Siirrypä sitten vähän, että mahdutaan paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirrypä sitten vähän, että mahdutaan paremmin.
En ole tulossa dementiatuoliin. En ylitä sitä kynnystä tai pikemminkin alita.
Saat pitää kernaasti paikkasi kauan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tulossa dementiatuoliin. En ylitä sitä kynnystä tai pikemminkin alita.
Saat pitää kernaasti paikkasi kauan.En aio minäkään tulla istahtamaan dementiatuoliinne, tarkoituksenani on retkahtaa suoraan ruumislaudalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650