Taloyhtiönetti

Anonyymi

Tänne ollaan ottammassa. Periaatteessa hyvä, Saa nopean yhteyden halvempaan hintaan, mutta siitä huono, että se otetaan telialta ja mulla on elisa ja elisaviihteeessä sopimus voimassa vielä yli vuoden.

Onkin sitten ärysttävää jos joutuu maksaan päällkkäin kahdesta yhteydestä vielä vuoden päivät vai voisko tuon elisaviihteen pitää ja pelkkä netti sitten telian kautta?

Vai voiko valita edelleen elisan vaikka yhteydet tulee telialta?

3

1096

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän määräaikaisenkin sopimuksen pysty purkamaan jos käy niin, ettei operaattori pysty yhteyttä toimittamaan, eli jos telia jyrää elisan liittymän teiltä. Se elisaviihdehän kai kyllä toimii muussakin liittymässä. Ainakin mulle tyrkyttivät sitä innolla, vaikka ollaan dna taloyhtiönetissä. No, paremmin selvinnee elisan asiakaspalvelusta kyselemällä.

• Anonyymi

Jos Elisan yhteys ei katkea muutoksen yhteydessä niin sen joutuu maksamaan loppuun asti. Voit yrittää keskustella asiasta Elisan liikkeessä myyjän kanssa tai asiakaspalvelun kanssa, saattaisit päästä eroon sopimuksesta maksamalla jonkun kynnysrahan joka olisi pienempi kuin jäljelläolevien kuukausien kustannukset.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä Telialta?

Eikös Telia ole Suomen kallein operaattori?

Juuri tuon törkyhinnoittelun takia ei kiinnosta tilata Telialta yhtään mitään.

Lisäksi: Tilanne on ainakin ollut se, että Telian verkko on mobiilidatan osalta kaikista hitain. En tiedä, onko näin edelleen, vai onko Teliakin parantanut verkkoaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      954
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      830
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      728
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      25
      624
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      64
      606
    Aihe