Valokuvaleikkejä thaimaalaisittain

Huomasin että eräs palstalainen on hyvinkin tykästynyt valokuvaleikkeihin täällä thaimaa palstalla, etenkin tietokoneen näytöltä napsitut kuvat ovat olleet hyvin suosittuja. Tokihan hienoja ruokakuviakin on nähty itsetehdyistä ruoka-annoksista, passikuvia unohtamatta. Yksi asia on kuitenkin jäänyt unholaan, useasti täällä on kirjoitettu thaimaassa asuvien kalustosta. Varakkaimmilla palstalaisillahan on useita ajopelejä, löytyy Mersua V-moottorilla, Rolssia, Camrya, Navaraa, laatumoottoripyöriä useita ja mopojakin pilvin pimein per/perhe. Tokihan näiden kuljettamiseen täytyy kupongit taskusta löytyä jokaiselta thaimaan asukilta, voimassaolevina. Itse en thaimaassa vakituisesti asu mutta tulihan hommattua nuo kortit jokunen vuosi sitten, helpottaa elämää kummasti tietyissä tilanteissa. Autokortti menee uusintaan tuossa parin viikon kuluttua.
https://aijaa.com/2hSvO2
Alla on runsaasti tilaa erilaisille ajokorteille , niitä löytynee reilusti. Ihan kaikki kortit käy, näytöltä kuvatut, sikareilla tai ilman, leijuvat, skannatut ja leikellyt ym..
Terveiset Rayongista

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko kova duuni hommata nuo kortit ?

      • Melko helppoa, Kv-kortti, sitten immiin hakemaan osoitetodistus ja lääkärintodistus esim klinikalta. Valokopioita passista ja valokopiot kaikista papereista. Itse hankin kaikki paperit valmiiksi ed. päivänä ja sitten aamulla transport officeen. Siellä värinäkö ja reaktiotesti ja sitten tiskille kaikkien papereiden kanssa, pari tuntia meni kaikkinensa tuolla officessa. Tällä hetkellä kortti myönnetään ajalle 2 2 5 vuotta, olen kerran nuo uusinut eli seuraava on sitten tuo viiden vuoden kortti.
        Vähissä näyttää palstan "thaimaan asukkien" kortit olevan... poliisi varmaan ottanut kuivumaan..
        Terveiset Rayongista, hyvää yötä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Melko helppoa, Kv-kortti, sitten immiin hakemaan osoitetodistus ja lääkärintodistus esim klinikalta. Valokopioita passista ja valokopiot kaikista papereista. Itse hankin kaikki paperit valmiiksi ed. päivänä ja sitten aamulla transport officeen. Siellä värinäkö ja reaktiotesti ja sitten tiskille kaikkien papereiden kanssa, pari tuntia meni kaikkinensa tuolla officessa. Tällä hetkellä kortti myönnetään ajalle 2 2 5 vuotta, olen kerran nuo uusinut eli seuraava on sitten tuo viiden vuoden kortti.
        Vähissä näyttää palstan "thaimaan asukkien" kortit olevan... poliisi varmaan ottanut kuivumaan..
        Terveiset Rayongista, hyvää yötä.

        Veteraani vedonlyöjä AasiJari, eli Jari Lahdesta se siinä kyllä ihan asiaa unihiekat silmissään kirjoittelee, mutta ei tällä kertaa vanno äitinsä haudan kautta.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Melko helppoa, Kv-kortti, sitten immiin hakemaan osoitetodistus ja lääkärintodistus esim klinikalta. Valokopioita passista ja valokopiot kaikista papereista. Itse hankin kaikki paperit valmiiksi ed. päivänä ja sitten aamulla transport officeen. Siellä värinäkö ja reaktiotesti ja sitten tiskille kaikkien papereiden kanssa, pari tuntia meni kaikkinensa tuolla officessa. Tällä hetkellä kortti myönnetään ajalle 2 2 5 vuotta, olen kerran nuo uusinut eli seuraava on sitten tuo viiden vuoden kortti.
        Vähissä näyttää palstan "thaimaan asukkien" kortit olevan... poliisi varmaan ottanut kuivumaan..
        Terveiset Rayongista, hyvää yötä.

        Vähissä näyttää olevan kortit...
        Niinku millä perusteella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veteraani vedonlyöjä AasiJari, eli Jari Lahdesta se siinä kyllä ihan asiaa unihiekat silmissään kirjoittelee, mutta ei tällä kertaa vanno äitinsä haudan kautta.

        Olen pettynyt, enkö nyt sitten olekkaan SS tai 2010... Aiemmin näin väitit..
        Pieleen meni edelleen. Mutta, hieno elämä sulla.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Melko helppoa, Kv-kortti, sitten immiin hakemaan osoitetodistus ja lääkärintodistus esim klinikalta. Valokopioita passista ja valokopiot kaikista papereista. Itse hankin kaikki paperit valmiiksi ed. päivänä ja sitten aamulla transport officeen. Siellä värinäkö ja reaktiotesti ja sitten tiskille kaikkien papereiden kanssa, pari tuntia meni kaikkinensa tuolla officessa. Tällä hetkellä kortti myönnetään ajalle 2 2 5 vuotta, olen kerran nuo uusinut eli seuraava on sitten tuo viiden vuoden kortti.
        Vähissä näyttää palstan "thaimaan asukkien" kortit olevan... poliisi varmaan ottanut kuivumaan..
        Terveiset Rayongista, hyvää yötä.

        Täytyy varmaan olla viisumi että saa kortin tehtyä mutta riittääkö ihan turrevisa vai pitääkö olla joku pidempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy varmaan olla viisumi että saa kortin tehtyä mutta riittääkö ihan turrevisa vai pitääkö olla joku pidempi.

        Varmasti vaihtelee käytäntö eri paikkakunnan officeissa, autokortin hommasin syyskuussa 2016 ja olin ilman viisumia parin kuukauden reissussa. Helmikuussa 2017 hankin mopokortin, silloin olin turistiviisumilla maassa. Tarkkaan katselivat passin leimoja molemmilla kerroilla ja laskivat thaimaassa olo kuukausia, eivät kuitenkaan kysyneet mitään.


    • Anonyymi

      Hiljaista pitelee miljonääripuolella.

      • Anonyymi

        En jaksa osallistua. T 2010.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yllättäen " minä olen jo täällä" mieskin on kadonnut...

      • Anonyymi

        Pääasiahan on että sinä et ole kadonnut, etkä varmuudella katoa jatkossakaan, koska Pattayan matkailupalstan perusidea, anona anoille välihuutelu on sääntö numero 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasiahan on että sinä et ole kadonnut, etkä varmuudella katoa jatkossakaan, koska Pattayan matkailupalstan perusidea, anona anoille välihuutelu on sääntö numero 1.

        Voitko vakuuttaa.?


    • Anonyymi

      Onhan se harmi ettei saatu numerosensein korttia kuviin.. Aha, vai niin.. juuri nyt sattui olemaan kamera rikki. tottahan toki.

      • Näyttää todellakin olevan palstapäivystäjän thai ajokortti loppuun taputeltu. Ei googlaamalla löytynyt..


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Näyttää todellakin olevan palstapäivystäjän thai ajokortti loppuun taputeltu. Ei googlaamalla löytynyt..

        Onneksi Azia voi ajella ilman korttia hesan siaminlahdella.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Näyttää todellakin olevan palstapäivystäjän thai ajokortti loppuun taputeltu. Ei googlaamalla löytynyt..

        Ei edes Buriramin leimalla mutta Ducatiahan voi ajaa suomalaisella suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes Buriramin leimalla mutta Ducatiahan voi ajaa suomalaisella suomessa.

        onko sensei ostanut Ducatin.?


    • Tuossa taas kehuttiin eräässä keskustelussa että omistaa thai kortit, alla on tilaa aijaykselle..

    • Anonyymi

      Etsimäsi kuva on poistunut tai poistettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe