kiihkeästi yhdessä ? ❤️
Vastaukset 24
- Anonyymi
Tääl on vaan lautoja. Mee baariin tai tinderiin. 😊
- Anonyymi
Sanoo jonne -98
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo jonne -98
-08
- Anonyymi
Ai shakkia?
- Anonyymi
Eikun Fortnitea
- Anonyymi
No jos ens kesänä pyöräiltäs sitten pitkä lenkki kiihkeästi polkien pyörätietä eteenpäin..
- Anonyymi
Mitä sanoinkaan pyöräilystä sulle
- Anonyymi
Jos panoo tarkotat niin eka sun duunis on päästä tositoimiin taskurapuun työnteleen ihan livessä.
Tää sitoutumiskammoisen virtuaaliseksi mielikuvituksessä on aika kuivaa duunia.
Terapia toisaalta vois auttaa sua et pääset palstoilta irti ja kykenet parisuhteisiin. Ei palstat oo ihmissuhteiden hoitoa vasten. - Anonyymi
Hmmm... Rakastelu on kyllä ihanaa...
- Anonyymi
Kunhan pääset ensin edes vaiheeseen jossa uskallat aidosti ja rehdisti olla avoin tunteistasi livessä
Ehkä sen jälkeen pääset estoistas ja opit parisuhteilun tosielämässä. Voi toisen riisuminen ja elimen yhteen paukutuskin onnistua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan pääset ensin edes vaiheeseen jossa uskallat aidosti ja rehdisti olla avoin tunteistasi livessä
Ehkä sen jälkeen pääset estoistas ja opit parisuhteilun tosielämässä. Voi toisen riisuminen ja elimen yhteen paukutuskin onnistuaJoo kyllä ymmärrän että olet huorannu ja valehdellut minulle koko ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä ymmärrän että olet huorannu ja valehdellut minulle koko ajan
Meen nyt muualle siitä hourailemasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meen nyt muualle siitä hourailemasta
Meness***
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä ymmärrän että olet huorannu ja valehdellut minulle koko ajan
Sulle myös hyvää mieltä tähän päivään.
Niin milloin ihana mies?
- Anonyymi
Mitä harrastellaan? Musiikkia?
- Anonyymi
Vois soitella sua välillä 😋
- Anonyymi
Sitte, kun kummatkin on fiiliksissä.
- Anonyymi
Fiiliksissä ollaan.....
- Anonyymi
Pitäshän meidän kyllä, sitä laiskuuttaan vaan monesti keksii tekosyitä, ettei tarttis aloittaa uusia harrastuksia. Ja sitte ku löytyy oma laji, sitä vois harrastaa vaikka joka päivä.
- Anonyymi
Hänen kanssaan vaikka heti seuraavalla kerralla...Vaan etpä taida mua haluta...
- Anonyymi
Taitaa jäädä vain haaveisiisi..
- Anonyymi
Et ole tehnyt tätä kovin helpoksi minulle, siksi halu ja haaveet vain jäänyt jäljelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tehnyt tätä kovin helpoksi minulle, siksi halu ja haaveet vain jäänyt jäljelle?
No en varmasti ole helpoksi tehnyt, siihen kaikesta päätellen olet tottunut kun jaksat vieläkin haluta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri571473- 90973
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44767Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40750Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280714Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,227604- 49579
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied64546Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l111530- 43523