kiihkeästi yhdessä ? ❤️
Vastaukset 24
- Anonyymi
Tääl on vaan lautoja. Mee baariin tai tinderiin. 😊
- Anonyymi
Sanoo jonne -98
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo jonne -98
-08
- Anonyymi
Ai shakkia?
- Anonyymi
Eikun Fortnitea
- Anonyymi
No jos ens kesänä pyöräiltäs sitten pitkä lenkki kiihkeästi polkien pyörätietä eteenpäin..
- Anonyymi
Mitä sanoinkaan pyöräilystä sulle
- Anonyymi
Jos panoo tarkotat niin eka sun duunis on päästä tositoimiin taskurapuun työnteleen ihan livessä.
Tää sitoutumiskammoisen virtuaaliseksi mielikuvituksessä on aika kuivaa duunia.
Terapia toisaalta vois auttaa sua et pääset palstoilta irti ja kykenet parisuhteisiin. Ei palstat oo ihmissuhteiden hoitoa vasten. - Anonyymi
Hmmm... Rakastelu on kyllä ihanaa...
- Anonyymi
Kunhan pääset ensin edes vaiheeseen jossa uskallat aidosti ja rehdisti olla avoin tunteistasi livessä
Ehkä sen jälkeen pääset estoistas ja opit parisuhteilun tosielämässä. Voi toisen riisuminen ja elimen yhteen paukutuskin onnistua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan pääset ensin edes vaiheeseen jossa uskallat aidosti ja rehdisti olla avoin tunteistasi livessä
Ehkä sen jälkeen pääset estoistas ja opit parisuhteilun tosielämässä. Voi toisen riisuminen ja elimen yhteen paukutuskin onnistuaJoo kyllä ymmärrän että olet huorannu ja valehdellut minulle koko ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä ymmärrän että olet huorannu ja valehdellut minulle koko ajan
Meen nyt muualle siitä hourailemasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meen nyt muualle siitä hourailemasta
Meness***
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä ymmärrän että olet huorannu ja valehdellut minulle koko ajan
Sulle myös hyvää mieltä tähän päivään.
Niin milloin ihana mies?
- Anonyymi
Mitä harrastellaan? Musiikkia?
- Anonyymi
Vois soitella sua välillä 😋
- Anonyymi
Sitte, kun kummatkin on fiiliksissä.
- Anonyymi
Fiiliksissä ollaan.....
- Anonyymi
Pitäshän meidän kyllä, sitä laiskuuttaan vaan monesti keksii tekosyitä, ettei tarttis aloittaa uusia harrastuksia. Ja sitte ku löytyy oma laji, sitä vois harrastaa vaikka joka päivä.
- Anonyymi
Hänen kanssaan vaikka heti seuraavalla kerralla...Vaan etpä taida mua haluta...
- Anonyymi
Taitaa jäädä vain haaveisiisi..
- Anonyymi
Et ole tehnyt tätä kovin helpoksi minulle, siksi halu ja haaveet vain jäänyt jäljelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tehnyt tätä kovin helpoksi minulle, siksi halu ja haaveet vain jäänyt jäljelle?
No en varmasti ole helpoksi tehnyt, siihen kaikesta päätellen olet tottunut kun jaksat vieläkin haluta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522