Sanoin silloin ettei me enää nähtäis, viikko meni ja on ollu aikaa ajatella.. haluaisin nähdä sut vielä.. jos siis vaan oot vapaa.. sait mut ajattelemaan asioita, taisit nähä mut sellasena kun oon ja tuntemaan että oon hyvä näin.. oikeasti mulla on ollut ikävä, vaikka tunnettiin vähän aikaa niin tuntuu että meissä oli paljon samaa mitä sanoitkin... samanlaisessa tilanteessa elämässä... voi kun vielä löytäisin sut takasin niinku sinä iltana sut etsin... voisin sanoa tän kasvotusten mutta kun en löydä sua enää mistään!!
Ikävä sinua
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sä tunnut tutulta, siksihän mä suhun ihastuin. Ja siksi, kun et esitä mitään, välillä näytät liianki paljaalta, niinku sulla ei ois mitään kuorta suojana, se saa vähän pelkäämäänki sun puolesta. Mutta sitte sussa on kuitenki voimaaki, joka saa uskoon, et sä selviät kyllä ihan mistä vaan. Ja voisit tehdä mustaki vahvemman.
- Anonyymi
Joo en jaksa esittää mitään, hitsi ku voisin vielä kuulla koko tyypistä.. kaduttaa että olin niin negatiivinen enkä ottanu edes numeroa...
Täytyy sanoa että olen aika viehättävä jos noin paljon olen jäänyt sinun mieleesi! Oliko minussa jotain muuta niin erityistä että jäin mieleesi noinkin pitkään!siis tarkoitan sitä että kun siitäkin on jo aikaa ja sitten vielä kun kyseessä kuitenkin oli vain hetken mielijohteesta muutaman kerran niin sen takia ihmettelen mitä minusssa on niin seksikästä??
- Anonyymi
Tätä olen yrittänyt miettiä itsekin että kun me oltiin siinä tilanteessa niin minä oikeasti jäin miettimään sitä että kun kyseessä ei ole mitään muuta kuin himoa niin ja tietysti se läheisyys jota silloin tarvitsin niin saattoi johtaa siihen tilanteeseen mutta en voi ymmärtää että minä edelleenkin haluisin olla sun kanssa sillein ja olen kyllä miettinyt että miksi!!!!!sä oot oikeesti seksikäs monella tavalla ja todella haluttava! Haluan vielä yhden kerran sun kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä olen yrittänyt miettiä itsekin että kun me oltiin siinä tilanteessa niin minä oikeasti jäin miettimään sitä että kun kyseessä ei ole mitään muuta kuin himoa niin ja tietysti se läheisyys jota silloin tarvitsin niin saattoi johtaa siihen tilanteeseen mutta en voi ymmärtää että minä edelleenkin haluisin olla sun kanssa sillein ja olen kyllä miettinyt että miksi!!!!!sä oot oikeesti seksikäs monella tavalla ja todella haluttava! Haluan vielä yhden kerran sun kanssa!
Varmasti vielä monta kertaa muru
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti vielä monta kertaa muru
😀😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456