Yritetään nauttia nyt syksyn alusta, ainakin sää on vielä suht. lämmin ja aurinkoinen. Ei anneta mielen masentua, ei kun häntä pystyyn ja vaikka harrastuksia ajankuluksi. Sitten jaksetaan se pimein vuodenaika ja talvi.
Kaikille hyvää mieltä, terveyttä ja terveisiä!❤️
Iloista alkavaa syksyä! (Rek!)
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin teemme, selviämme talvesta toisiamme tsempaten!
- Anonyymi
Korona on häipynyt Suomesta .Iloitkaamme .Hallelujah .
- Anonyymi
Kiva avaus:) Ite tarvin kaiken tsempin että pääsen ton kaamosajan yli, oon kyllä valmis tsemppaamaan muitaki ku tiiän kuinka se ahistaa:(
SunflowerEipä kestä. 🙂 Tsempataan yhdessä, oletko keksinyt puuhaa/harrastuksia ajankuluksi ja piristeeksi?
- Anonyymi
Kittiechihunen kirjoitti:
Eipä kestä. 🙂 Tsempataan yhdessä, oletko keksinyt puuhaa/harrastuksia ajankuluksi ja piristeeksi?
Oon hiton huono keksimään:( Tommoinen koira ois kyllä kiva:)
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Oon hiton huono keksimään:( Tommoinen koira ois kyllä kiva:)
SunflowerVoi... Sinun pitää muuttaa tänne ja voitaisiin tavata ja mm. ulkoiluttaa koirua. 🙂
- Anonyymi
Voi... Sinun pitää muuttaa tänne ja voitaisiin tavata ja mm. ulkoiluttaa koirua. 🙂
Ei hullumpi idea, sais ainaski jonku mieluisan kamun:)
Sunflower
Mitä mieltä olette kirkasvalo lampusta?
Minnekäs porukka on hävinnyt?No mä oon ollut duunissa :) Noi kirkasvalolamput on silkkaa fuulaa. Hengaatte mimmit ostarilla pimeään aikaan nii mieli virkistyy :)
artagnan kirjoitti:
No mä oon ollut duunissa :) Noi kirkasvalolamput on silkkaa fuulaa. Hengaatte mimmit ostarilla pimeään aikaan nii mieli virkistyy :)
Mies käyttää kirkasvalo lamppua, minä en ole siitä huomannut mitään hyötyä... Sattuu vaan silmiin..
Odotan siskoni vierailua ensi viikolla, sitten mennään shoppaileen. 😀Kittiechihunen kirjoitti:
Mies käyttää kirkasvalo lamppua, minä en ole siitä huomannut mitään hyötyä... Sattuu vaan silmiin..
Odotan siskoni vierailua ensi viikolla, sitten mennään shoppaileen. 😀Ai hemmetti... Mäkin suuntaan stadiin Mansen kautta. Mä kuules moikkaan jos sä tulet jossain vastaan :)
artagnan kirjoitti:
Ai hemmetti... Mäkin suuntaan stadiin Mansen kautta. Mä kuules moikkaan jos sä tulet jossain vastaan :)
No saa tulla moikkaamaan, tottakai. 🙂👍
Odotan siskoni vierailua ensi viikolla, sitten mennään shoppaileen. 😀Noi ostarit on valoisii paikkoi et kandee hengailla siellä ennemmin ku ostaa hemmetin kalliita humpuukivehkeitä :)
artagnan kirjoitti:
Noi ostarit on valoisii paikkoi et kandee hengailla siellä ennemmin ku ostaa hemmetin kalliita humpuukivehkeitä :)
Heh! Okei. 😀
No mä piristyn ku tsiigailen tota nappisilmä wuffee. Ai ku mä tykkäisin päästä rapsutteleen :)
Mun syksyä piristää tosi paljon se, että käyn joka ikinen päivä meressä uimassa. Kaikkein suurimman onnentunteen saan kuitenkin siitä, että mulla on oma Toljanter, jota rakastan... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡
- Anonyymi
Partaheppu on lemmitty puhki?
Miten tarkenet uida meressä? Minä olen vilukissa, että jo ajatus paleltaa.. Koiraa kun tänään ulkoilutin, niin oli kylmä.. Sai laittaa hupparin päälle.. hrrrrr..
- Anonyymi
Miten tarkenet uida meressä? Minä olen vilukissa, että jo ajatus paleltaa.. Koiraa kun tänään ulkoilutin, niin oli kylmä.. Sai laittaa hupparin päälle.. hrrrrr..
Ite en tarkenis vaikka tapettais:( Vesi oli saakelin kylmää uimahallissaki ku siellä piti pakosti käydä kouluaikoina:(
Ite en tarkenis vaikka tapettais:( Vesi oli saakelin kylmää uimahallissaki ku siellä piti pakosti käydä kouluaikoina:(
SunflowerMinäkin palvelin aivan älyttömästi uimahallissa koulun aikana. Olin aina ihan sininen... ☹️
- Anonyymi
Minäkin palvelin aivan älyttömästi uimahallissa koulun aikana. Olin aina ihan sininen... ☹️
Hitto ku hauska kirotusvirhe:D Nauraa:D
Sunflower - Anonyymi
Minäkin palvelin aivan älyttömästi uimahallissa koulun aikana. Olin aina ihan sininen... ☹️
Ite olin kananlihalla ja tärisin:(
Ite olin kananlihalla ja tärisin:(
SunflowerMe oltiin sitten samanlaisia.. olin yksin altaassa matalassa päässä. Muut eri altaassa, ikinä ei tullut ope käymään..☹️
Anonyymi kirjoitti:
Hitto ku hauska kirotusvirhe:D Nauraa:D
SunflowerVoi äh..! Siis palelin.. 😁
Suloinen ja kannustava avaus Kittieltä, kiitos siitä:)
Tärkeintä on kun on joku jota rakastaa... Hän saa heräämään aamuisin aina pirteänä ja iloisena...
Arielini tekee mulle kaiken tämän...♡♡♡♡Toljanter kirjoitti:
Suloinen ja kannustava avaus Kittieltä, kiitos siitä:)
Tärkeintä on kun on joku jota rakastaa... Hän saa heräämään aamuisin aina pirteänä ja iloisena...
Arielini tekee mulle kaiken tämän...♡♡♡♡Eipä kestä! ❤️🙂 Nyt kiva kun on viikonloppu, mieheni ja koirun kanssa.. ❤️
Kyl mä joudun ny muuttamaan teidän uuhein nimet et sori ;) Kittie = Kiva karitsa, Tinttis = Uhmakas uuhi & Ariel = Kiihkee karitsa. Tää keissi on sit lukkoon lyöty Lauhkeen pässin puumerkillä LP :)
- Anonyymi
Täältä löytyy hitusen parempi! Tinttu-Liina - Uhkea Uuhi:D
- Anonyymi
Kivat nimet! 😀❤️
Itekki keksin:D Artsi, hiton pöyhkeä pässi:D
Sunflower
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812