Käytössäni on Honda HR-V automaatti, jossa avaimeton käynnistys. Nyt tuo käynnistys takkuaa. Joskus käynnistyy napista eka kerralla, joskus joutuu paineleman useita kertoja. Sama ilmiö molemmilla avaimilla. Paristot vaihdettu molempiin. Mistähän mahtaa johtua?
Avaimeton käynnistys
11
645
Vastaukset
- Anonyymi
Autossa on vikaa.
- Anonyymi
jokin singaali häiritsee ? tapahtuuko samassa paikassa vai missä vain?
onko uusia 'leluja' mikä voisi häiritä..
mulla myös on honda jossain paikassa käynyt noi ,mutta autoa siirtämällä hävinnyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jokin singaali häiritsee ? tapahtuuko samassa paikassa vai missä vain?
onko uusia 'leluja' mikä voisi häiritä..
mulla myös on honda jossain paikassa käynyt noi ,mutta autoa siirtämällä hävinnytOn teillä surkeat leluautot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teillä surkeat leluautot
Tyypillistä suomalaista "autotietoutta".
- Anonyymi
Onko lähetin folio paketissa, vai paksussa nahkalaukussa?
- Anonyymi
Kuulostaa, että ongelma ei nyt ole tuo itse avaimettomuus, vaan se käynnistyminen. Olisiko niin, että avainten puolesta kyllä käynnistyisi, mutta vika on napin ja startin välissä?
- Anonyymi
Ongelma selvisi. Sen aiheutti tupakansytyttimen liitännässä ollut usb-laturi. Tiettävästi joissakin Bemareissa on esiintynyt samaa
- Anonyymi
No vau. Oli se sittenkin vika avaimen puolella. Eikös tässä joku vuosi sitten viallinen langaton ulkolämpömittari sekoittanut kokonaisen parkkipaikallisen autojen lukituksia?
- Anonyymi
"On teillä surkeat leluautot"
Niin heppoista on tämä suomalainen "autotietous". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On teillä surkeat leluautot"
Niin heppoista on tämä suomalainen "autotietous".Kateellinen tero vain....
- Anonyymi
Vaihda suosista uusi akku, itsellä korjaantui Accordista saman tyyppinen ongelma, mikä oli siinä heti uudesta lähtien. Huollossa ei löydetty vikaa, kun vika ei tullut päivittäin päälle ja myöhemmin kun ostin uuden akun, niin vika oli poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833