Hei.
Te muut jotka ootte käyneet psykoterapeutilla.. rennoimmat ja pätevimmät psykoterapeutit kertokaas?
Parhaat psykoterapeutit Joensuussa?
5
4391
Vastaukset
- Anonyymi
Varmastikin tälle palstalle kirjoittavat kuin myös lukijat ovat niin erinomaisen tasapainoisia persoonallisuuksia, etteivät ole tarvinneet psykoterapeutin apua..
Onhan tämä ollut todettavissa jo vuosikausia kirjoitusten sisällöstä ettei kellään viiraa millään lailla vähäisemmässkään määrin. Ei vain tällä palstalla, vaan koko S24 -foorumin sisällöstä voi hyvin päätellä saman asian.... - Anonyymi
Hei.
Terapeuttia etsiessä kannattaa miettiä että minkä tyylinen terapia voisi toimia itselle. Esim enemmän menneisyyden analysointiin keskittyvä, vai ns nykyhetkeen tai toimintaan painottuva. (kannattaa vaikka tusutstua psykoterapia suuntaukset haulla.)
Samoin voi miettiä, että luuleeko esim. sukupuolella tai tämän tyylisillä asioilla olevan merkitystä itselle.
Ja valitettavasti joskushan näitä joutuu sitten kantapään kautta kokeilemaan.
Mutta Pari nimeä voisin heittää, jotka omalle noin 30-40 vuotiselle psykoterapia asiakkuudelleni jäänyt mieleen positiivisesti, Niin Antti Leskinen ja Mikko Lohilahti. Eivät ehkä sieltä rennoimmasta päästä, eivät toki mitään tiukkapipojakaan, mutta ehkä enempi se pätevyys jäi heistä parhaiten mieleen.- Anonyymi
Ihan sama vaikka seinälle puhuisi mitä hyötyä on psykoterapiasta olet heidän lypsylehmänsä vain.Kuuntelevat sujuvasti ja heittävät yleismaailmallisia elämänohjeita sekaan riippuen tilanteesta ja jos et ole itse älynnyt jotain ajatella.
Ei tänne näköjään saa mitään nimiä laittaa kun poistetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama vaikka seinälle puhuisi mitä hyötyä on psykoterapiasta olet heidän lypsylehmänsä vain.Kuuntelevat sujuvasti ja heittävät yleismaailmallisia elämänohjeita sekaan riippuen tilanteesta ja jos et ole itse älynnyt jotain ajatella.
Ei tänne näköjään saa mitään nimiä laittaa kun poistetaan.On muistettava niitäkin ihmisiä olemassa jotka kuvittelevat psykoterapeuttien olevan joitain ihmeidentekijöitä!
Asiakkaan itsensä ei heidän mielestään tarvitse vaivautua millään lailla auttamaan itse itseänsä neuvojen mukaan, vaan psykoterapeutin pitäisi olla kuin mikäkin asentaja joka vaihtaa vioittuneen osan tai ohjelmiston toisen tuosta vaan toiseen kunnossa olevaan.
Se nyt on ainakin ihan varmaa ettei psykoterapeutista tai kenestäkää muusta voi olla minkaanlaista apua, mikäli asiakas itse suhtautuu kielteisessä mielessä toimintaan.
Tiedänhän minä tämän, sillä kauan sitten yritin poistaa parinkymmen vuoden jatkuvan päihteidenkäytön jättämiä vahinkoja juuri tuolla asenteella.
- Anonyymi
On asiantunteva kuuntelija. Suoria neuvoja tuskin tarvitset, löydät itse vastauksia jo keskustelun aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075