Kävin testissä, mutta en ole saanut tulosta vielä. Minulla kaikki alkoi kaksi viikkoa sitten kurkkukivulla, joka vaihtui vuotavaan nenään. Kuumetta ei ollut vielä silloin. Viime viikolla olin "melkein" terve ja aloin käydä lenkillä. Lauantaina meno oli tosi tahmeaa ja sunnuntaina oli paikat ihan jumissa. Maanantaina poskionteloita pakotti ja nenä tukossa. Lämpöä oli normaalia enemmän eli 37,6. Poskiontelosärky muuttui tällä viikolla pää/niskakipuun sekä lihassärkyyn. Erityisesti keskiselkä kipeytyi aivan selkärangan kohdalta ja ympärillä olevat lihakset särki. Väsymys on myös huomattavaa. Ruokahalukin heikkoa ja maut jotenkin normaalia miedompia.
terveisin karanteenilainen
Mitä oireita teillä koronaan sairastuneilla on?
12
1015
Vastaukset
- Anonyymi
Testitulos oli positiivinen. Tämä todistaa vaan siitä, että tauti on luultuakin yleisempi. Oireita on mahdotonta erottaa normaali flunssasta. Menkää ihmiset testiin. Ei jää arvailun varaan sitten ainakaan mitään.
Toivottavasti oireilu jää näin lieväksi kuin tähän asti.
t. karanteenilainen- Anonyymi
Luuletko että kuulut tähän aiempaan ryppääseen vai osaatko arvata mistä oot sen saanut. Uutisiin et vielä ole päässyt.
- Anonyymi
Samanlaisia oireita mutta luulen että mulla kipeyty selkä ulkona kylmästä ja flunjan poikanen siinä samalla tarttu.
Miksi mennä testiin?
Ei minulla ole varaa jäädä kotiin 2vk palkatta!
- Anonyymi
Korjaan eristysselliläinen..
- Anonyymi
Oisko vaihdevuodet?
- Anonyymi
Tai sänkykamarin puolella on ollut hiljaisempaa, kunnon asentohoito laukaisee selkäkipuoireet melkein nollaan, ainut vaivahan se naisilla varsinkin on kun ei kiinnosta päänsärky. Kuume voi johtua tunteista tai tunnekuohuista samaa tai vastakkaista sukupuolta olevaan otukseen, siihen auttaa olla ajattelematta häntä. Jos janottaa käy kaupassa hakemassa lemmenlientä vaikkapa coronaa. Saattaa ruveta halut yltymään ja kroppasi stressi häviää ja huomaat kuinka ihanaa elämä täyskuun jälkeisessä ajassa on.
- Anonyymi
Ai tulos on positivinen, olen siunatussa tilassa
- Anonyymi
Oireet on samanlaiset mutta en uskalla mennä testiin kun siinä työnnetään joku puikko suoraan nenän kautta aivo onteloon.
- Anonyymi
Jos jää oireet päälle, niin sitten on hankala sanoa, että ovat koronasta tulleet, jos ei testiä ajoissa tee. Ja sehän on ilmainenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jää oireet päälle, niin sitten on hankala sanoa, että ovat koronasta tulleet, jos ei testiä ajoissa tee. Ja sehän on ilmainenkin.
Vai ilmainen? Luin jostain että maksoi yli sata euroa oma vastuu!
- Anonyymi
Tietenkin, kokeillaan tuleeko ulos sahanpurua vaiko ydinnestettä elikä joko olet yhteiskunta kelpoinen tai sinut luokitellaan tiettyyn katekoriaan
- Anonyymi
Kuhmossahan tietysti kaikki kuuluu tiettyyn katekoriaan. Tulipa sitten mitä nestettä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.271512- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.63817Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656