– Ekonomisti Tuomas Malinen FIXIT-mielenosoituksessa [Video]
https://mvlehti.net/2020/09/03/oleellista-on-etta-eun-elpymisrahasto-kaadetaan-ekonomisti-tuomas-malinen-fixit-mielenosoituksessa/
Oleellista on, että EU:n elpymisrahasto kaadetaan
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jopa salekin alkaa olla samaa mieltä
- Anonyymi
Malinen on siis hörhö, eipä tuo mikään yllätys ole.
- Anonyymi
"ekonomisti"
No totta kai, olisihan se hirvittävää, jos vientityöntekijöitä ei kohtaisikaan massatyöttömyys. Kyllähän meillä on varaa maksaa lisääntyvät sosiaalimenot, eikös vaan.
- Anonyymi
Suomen pitäisi tukea Ruotsia ja Saksaa jos vientiteollisuudesta ollaan huolissaan. Myös Venäjälle pitäisi avata vientiä.
Anonyymi kirjoitti:
Suomen pitäisi tukea Ruotsia ja Saksaa jos vientiteollisuudesta ollaan huolissaan. Myös Venäjälle pitäisi avata vientiä.
Elvytyspaketin kokoonaisuus ja vientimme perusteet ovat hyvin pienellä vaivannäöllä kenen hyvänsä tutustuttavissa. Siksi oletan, että jos vielä asia on täysin epäselvä, se johtuu omasta valinnasta.
- Anonyymi
Tuomas Malinen on GnS Economicsin toimitusjohtaja ja pääekonomisti. Hän on myös Helsingin yliopiston taloustieteen dosentti. Tuomas valmistui kauppatieteiden maisteriksi Oulun yliopistosta ja väitteli valtiotieteiden tohtoriksi Helsingin yliopistosta pääaineenaan kansantaloustiede, minkä lisäksi hän on opiskellut taloustiedettä myös New Yorkin yliopistossa. Tuomas on erikoistunut talouskasvun, suhdanteiden, keskuspankkien sekä talouskriisien tutkimukseen. Häntä haastatellaan toistuvasti sekä kotimaisessa että kansainvälisessä talousmediassa, ja hän on toiminut asiantuntijana eduskunnan eri valiokunnissa. Tuomas viimeistelee parhaillaan kirjaa finanssikriisien ennustamisesta.
- Anonyymi
No putinistithan nyt ovat EU-allergisia koska tsaarinsakin on.
- Anonyymi
Heheh. MV-lehden "journalismia" muutaman sadan odinistin sun muun puolinatsin "miekkarista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224