Onko kellään tietoa kuin kiitosimeonilla nykyään menee? Onko hyviä hommia ja rentoa meininkiä. Ala vähän ja talo kiinnostais
Kiitosimeon
9
2949
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä hyvin mene. Kalusto on paskaa ainakin mitä olen tienpäällä ja huoltoasemilla nähny. Kuultu että kemikaali ajoista olis tullu yli 900 000€ takkiin v.2018
Ei siihen taloon tungosta ole joten miksipä et työllisty sieltä 🤣
Mähän olisin vaikka työttömänä ennemmin kun siellä duunis.- Anonyymi
Mä oon kuullu näilt etelän miehilt ketä kouvolas, lpr on duunis et menee päi sitä itteesä. Oliha ne ostanu mankisen ulos mut yli puolet kuskeist ei menny simeonille töihi. Ja muutama ketä meni otti loparit alle 1kk jälkee 😁
- Anonyymi
Simeonin kuskit on ainakii selkää puukottajia. Toisia kuskeja käräytetää jos on joku asia pieles. Ei uskalleta puhuu kuski kuskille vaa lähetellää valokuvia ja muuta ajojärjestäjille. Se on keskenkasvusten munattomie ja sääliäkaipaavien valittajien työpaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Simeonin kuskit on ainakii selkää puukottajia. Toisia kuskeja käräytetää jos on joku asia pieles. Ei uskalleta puhuu kuski kuskille vaa lähetellää valokuvia ja muuta ajojärjestäjille. Se on keskenkasvusten munattomie ja sääliäkaipaavien valittajien työpaikka
Taitaa kiimasimoilla olla lähestulkoon koko kalusto miljoonan kilometriä rullattuja volvoja. Mä en tajuu ku olevinaa pohjoismaiden suurin kuljetusfirma kemikaaliajoissa ni ei oo varmaa yhtää autoo mil ois alle 500 000km ajettu tai kunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kiimasimoilla olla lähestulkoon koko kalusto miljoonan kilometriä rullattuja volvoja. Mä en tajuu ku olevinaa pohjoismaiden suurin kuljetusfirma kemikaaliajoissa ni ei oo varmaa yhtää autoo mil ois alle 500 000km ajettu tai kunnossa
Onhan niillä uusiakin autoja. Mutta ne menee niille "hyville" kaverikuskeille parempiin hommiin kun osaavat ruikuttaa et ei noilla 800tkm ajetuilla autoilla viiti ajaa. Ego kysymys ilmeisesti. Pääsee suosioon paremmin mitä ruskeampi kieli :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niillä uusiakin autoja. Mutta ne menee niille "hyville" kaverikuskeille parempiin hommiin kun osaavat ruikuttaa et ei noilla 800tkm ajetuilla autoilla viiti ajaa. Ego kysymys ilmeisesti. Pääsee suosioon paremmin mitä ruskeampi kieli :)
Näin on . Lakon jälkeen uudet autot on annettu rikkureille.
- Anonyymi
"Simeonin kuskit on ainakii selkää puukottajia. Toisia kuskeja käräytetää jos on joku asia pieles. Ei uskalleta puhuu kuski kuskille vaa lähetellää valokuvia ja muuta ajojärjestäjille. Se on keskenkasvusten munattomie ja sääliäkaipaavien valittajien työpaikka".
ALLEKIRJOITAN. - Anonyymi
Unohda. Selkään puukottajia koko porukka ketunpesässä.kuljettajat vain numeroita.
- Anonyymi
Nykyään nämä kuljetusfirmat taitaa käyttää pelkästään ilmaista työvoimaa kun kilpailutukset vetäneet urakkahinnat niin tiukoiksi että ei pystytä palkkaa maksamaan. Lisäksi varmaan polttoaineiden hinnat vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3554640Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763291- 752281
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3451707Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-2121621Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1811620- 1061275
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal761260Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121167K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81132