Phillips-Medisize

Anonyymi

Porukkaa hakevat medisize ja thermofischeri laadunvalvojiksi. Millaistas palkkaa noista hommista maksetaan ja millaista hommaa ylipäätänsä?

53

9256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos apinan hommat kiinostaa niin tervemenoa, työyhteisö hyvä.. mitä nyt selkään puukottavat jos oma etu kyseessä.
      Jopa vahaa 50 vuotiaat ukot käyttäytyvät neitien tavoin

      • Anonyymi

        Niinpä. Jos työtä haluat vältellä, älä mene.


    • Anonyymi

      Kouluja käymättömien paskaduunia 10 e/h, nämä paikat on tarkoitettu lähinnä riittävän epätoivoisille joilla rahkeet ei riitä muualle.

      • Anonyymi

        Minne muualle? Kuten kelan luukulle?
        On melkoisen kummallista kun monet nippanappa peruskoulun läpäisseet tai armosta jonkinlaisen amistodistuksen saaneet haukkuvat palkkatöitä paskaduuneiksi, ikäänkuin heille jotakin kirurginpalkkaisia supertöitä kukaan tulisis tarjoamaan koskaan.
        Nämä vinkujat ennemmin kerjäävät rahaa sukulaisiltaan ja kelan luukulta, kuin menevät itse tienaamaan rahansa vaikkapa nyt sitten paskaduunista 10€/tunti, joka muuten kuukauden tilissä tekee jo 1600€. Mielestäni ihan hyvä summa nuorelle ihmiselle ja ennenkaikkea itse tienattua rahaa. Luulisi tuon jo nostavan itsekunnioitusta ja oman arvon tuntoa kun tienaa itse rahansa eikä tarvitse kerjätä.
        Sitäpaitsi ei se sitä tarkoita että jos paskaduuniin menee että siellä tarvitsisi koko ikä olla. Tekee duunia ja katselee ympärilleen kaikessa rauhassa ja vaihtaa jos eteen tulee jotakin parempaa mihin omat rahkeet riittää.
        Töitä yleensäkin tehdään sen säännöllisen palkan takia, eikä siksi että sen pitäisi olla aina niin kivaa ja helppoa.
        Lopettakaa vinkuminen ja menkää töihin jos sellaista kerran on tarjolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne muualle? Kuten kelan luukulle?
        On melkoisen kummallista kun monet nippanappa peruskoulun läpäisseet tai armosta jonkinlaisen amistodistuksen saaneet haukkuvat palkkatöitä paskaduuneiksi, ikäänkuin heille jotakin kirurginpalkkaisia supertöitä kukaan tulisis tarjoamaan koskaan.
        Nämä vinkujat ennemmin kerjäävät rahaa sukulaisiltaan ja kelan luukulta, kuin menevät itse tienaamaan rahansa vaikkapa nyt sitten paskaduunista 10€/tunti, joka muuten kuukauden tilissä tekee jo 1600€. Mielestäni ihan hyvä summa nuorelle ihmiselle ja ennenkaikkea itse tienattua rahaa. Luulisi tuon jo nostavan itsekunnioitusta ja oman arvon tuntoa kun tienaa itse rahansa eikä tarvitse kerjätä.
        Sitäpaitsi ei se sitä tarkoita että jos paskaduuniin menee että siellä tarvitsisi koko ikä olla. Tekee duunia ja katselee ympärilleen kaikessa rauhassa ja vaihtaa jos eteen tulee jotakin parempaa mihin omat rahkeet riittää.
        Töitä yleensäkin tehdään sen säännöllisen palkan takia, eikä siksi että sen pitäisi olla aina niin kivaa ja helppoa.
        Lopettakaa vinkuminen ja menkää töihin jos sellaista kerran on tarjolla!

        Turha purkautuminen sulta eikä muuta perusasiaa miksikään muuksi. Totuus on että nämä työpaikat ei ole niitä joista tunnetaan ylpeyttä tai jotka auttaisi urakehitystä, vaihtuvuus on erittäin suurta juuri surkean palkkauksen ja huonon työilmapiirin takia. Joka puolella 45 elämäänsä kyllästyneitä ja itseensä pettyneitä ihmisraunioita jotka ovat katkeria nuorille työntekijöille joilla on vielä mahdollisuuksia edetä jonnekin muualle, kannattaa vaan mennä opiskelemaan ja hankkia kunnon ammatti itselleen ettei tarvitse mennä rääkkäämään itseään tämmöisiin paskahommiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha purkautuminen sulta eikä muuta perusasiaa miksikään muuksi. Totuus on että nämä työpaikat ei ole niitä joista tunnetaan ylpeyttä tai jotka auttaisi urakehitystä, vaihtuvuus on erittäin suurta juuri surkean palkkauksen ja huonon työilmapiirin takia. Joka puolella 45 elämäänsä kyllästyneitä ja itseensä pettyneitä ihmisraunioita jotka ovat katkeria nuorille työntekijöille joilla on vielä mahdollisuuksia edetä jonnekin muualle, kannattaa vaan mennä opiskelemaan ja hankkia kunnon ammatti itselleen ettei tarvitse mennä rääkkäämään itseään tämmöisiin paskahommiin.

        Voisihan sitä todellakin ajatella tulevaisuuttaan ja "mennä" suoraan ihanaan työpaikkaan, jossa työtahti on leppoisa ja palkka heti alussa 50€ tunnissa. Juoda energiajuomaa ja säästää sitä energiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha purkautuminen sulta eikä muuta perusasiaa miksikään muuksi. Totuus on että nämä työpaikat ei ole niitä joista tunnetaan ylpeyttä tai jotka auttaisi urakehitystä, vaihtuvuus on erittäin suurta juuri surkean palkkauksen ja huonon työilmapiirin takia. Joka puolella 45 elämäänsä kyllästyneitä ja itseensä pettyneitä ihmisraunioita jotka ovat katkeria nuorille työntekijöille joilla on vielä mahdollisuuksia edetä jonnekin muualle, kannattaa vaan mennä opiskelemaan ja hankkia kunnon ammatti itselleen ettei tarvitse mennä rääkkäämään itseään tämmöisiin paskahommiin.

        Aivan!
        Kouluttamattoman, epäpätevän ja muutenkin työhön soveltumattoman ei kannata työllistää itseään mikäli palkka ei ole vähintäin 30€/t lisättynä luontaiseduilla, vaan heittäytyä yhteiskunnan loiseksi ja toisten elätettäväksi.
        Ihan vaan rauhassa odottelemaan, sillä varmuudella joku päivä tullaan kotoa hakemaan työpaikkaan missä ei tarvitse olla pienintäkään kokemusta mistään. Kaikkein vähiten ajattelutyöstä,
        Onhan sitä sen verran ihmisellä ylpeyttä oltava ettei suostu ns. paskaduuniin, vaan jättää ne hommat tyhjänpäiväisille roskakansalaisille.
        Uskon herra urakehittyjä Anonyymi 10:45 olevan erittäin vahva ellei täydellinen kokemus tämän laatuisesta toiminnasta ja sen jatkuvan yhä edelleenkin ns. loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha purkautuminen sulta eikä muuta perusasiaa miksikään muuksi. Totuus on että nämä työpaikat ei ole niitä joista tunnetaan ylpeyttä tai jotka auttaisi urakehitystä, vaihtuvuus on erittäin suurta juuri surkean palkkauksen ja huonon työilmapiirin takia. Joka puolella 45 elämäänsä kyllästyneitä ja itseensä pettyneitä ihmisraunioita jotka ovat katkeria nuorille työntekijöille joilla on vielä mahdollisuuksia edetä jonnekin muualle, kannattaa vaan mennä opiskelemaan ja hankkia kunnon ammatti itselleen ettei tarvitse mennä rääkkäämään itseään tämmöisiin paskahommiin.

        Eipä muuta sitä perusasiaa miksikään muuksi että lorvi on aina lorvi ja työnvieroksuja on aina työnvieroksuja. Onnea opinnoihin ja sitten eikun vuolemaan kultaa jalat pöydällä mukavassa seurassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä muuta sitä perusasiaa miksikään muuksi että lorvi on aina lorvi ja työnvieroksuja on aina työnvieroksuja. Onnea opinnoihin ja sitten eikun vuolemaan kultaa jalat pöydällä mukavassa seurassa...

        Tuottamattomia yksilöitä on niin paljon nykyään että muutama lisää ei tunnu missään. Eläkeläisten osuus kasvaa koko ajan ja huoltosuhde heikkenee, lisäksi tuottavat työpaikat vähenee vuosi vuodelta mikä sitten kuitataan kaikenlaisella tilastokikkailulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan!
        Kouluttamattoman, epäpätevän ja muutenkin työhön soveltumattoman ei kannata työllistää itseään mikäli palkka ei ole vähintäin 30€/t lisättynä luontaiseduilla, vaan heittäytyä yhteiskunnan loiseksi ja toisten elätettäväksi.
        Ihan vaan rauhassa odottelemaan, sillä varmuudella joku päivä tullaan kotoa hakemaan työpaikkaan missä ei tarvitse olla pienintäkään kokemusta mistään. Kaikkein vähiten ajattelutyöstä,
        Onhan sitä sen verran ihmisellä ylpeyttä oltava ettei suostu ns. paskaduuniin, vaan jättää ne hommat tyhjänpäiväisille roskakansalaisille.
        Uskon herra urakehittyjä Anonyymi 10:45 olevan erittäin vahva ellei täydellinen kokemus tämän laatuisesta toiminnasta ja sen jatkuvan yhä edelleenkin ns. loppuun asti.

        Miksi ei saa sanoa suoraan että paskaduuni on paskaduunia? Varmaan löytyy niitäkin jotka tekee noita hommia ihan mielellään mutta se ei muuta mustaa valkoiseksi. Taitaa näiden orjafirmojen pomot käydä lukemassa näitä ketjuja kiukkuisista vastauksista päätellen.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Joku tussukka siellä nillittää.
        Riippuu mitä osaat. Jos lähtöpalkalla lähdet liikenteeseen ilman kokemusta, niin varmaan jonkun 11-12€/h. Itsellä oli kokemusta ja sain n13.50€/h lisät. Tästä on aikaa muutama vuosi.


    • Anonyymi

      Thermofisheristä kokemusta..
      9 euron kelaraha orjaksi oli pakko mennä pari vuotta sitten. Palkkatyöhön luvattiin ottaa kuukauden päästä orjuuden alettua, orjana kuljin 3 kuukautta pääsemättä palkkatyöhön. Erosin oma aloitteisesti saaden karenssin mutten kadu päivääkään lähtemistäni...

      Paskaduunia niska limassa pelkkä oli jo orjuusaika, jos olisin päässyt palkolliseksi palkkani olisi ollut kuulemma noin 7-8 euroa tunti.. Kannattaako työnteko kyseisellä palkalla ??
      En suosittele työpaikaksi kenellekään, koneiden kanssa kilpajuoksua koko työ..

      • Anonyymi

        Lisäyksenä edelliseen minulla oli ikää jo 54 vuotta ollessani töissä fisherillä, raskaan työ rapistama terveys ja talous tasapainossa..


    • Anonyymi

      Kyllä minun ajatusmaailmani mukaan kaikenlaisen työn tekeminen on aina parempi kuin lorvia jouten ja maksattaa elämänsä muilla.
      Itse aloitin työnteon 15 vuotiaana enkä ole päivääkään ollut työttämänä yli 40 vuoteen.
      Kyllä se on ihan itestä kiinni ja paskatöitä ei muuten ole olemassakaan.

      • Anonyymi

        Työelämä on nykyään paljon rankempaa, epävarmempaa ja hektisempää kuin ennen vanhaan ja ilmaistöitä teetetään monessa paikassa täysin laillisesti. Sitä paitsi olet itsekin elätti nykyään etenkin jos olet ollut eläkkeellä jo monta vuotta, nykyiset työssäkäyvät joutuu kustantamaan nykyään maksettavat eläkkeet eläkemaksuistaan.


      • Anonyymi

        Oma historia on samaa luokkaa kuin sullakin. Synnyin maalaistaloon ja työntekoon kasvoin huomaamattani, 10 vuotiaana ajoin traktoria siitä eteenpäin iän karttuessa hommat muuttuivat raskaammiksi.

        Yrittäjäksi ryhdyin kun ikää noin parikymmentä vuotta. Ympäripyöreitä päiviä kesäisin kaivurin ja traktori töiden merkeissä pellolla ja talvisin metsätyössä kaataen käsipelillä ja yöllä ajaen puut tien varsille.

        Noin 15 vuotta terveys meni eikä sallinut enää yrittäjyyttä, siirryin koulutuksen kautta CNC koneistajaksi mikä työ oli kivaa ja kevyttä menneeseen verrattuna. Firma jossa työskentelin puolenkymmentä vuotta teki konkan ja olin taas työtön.

        Koneistaja vuosien jälkeen yritin tehdä keikkaa tutun rakennusfirmassa, välilevyt huusivat hoosiannaa ja jalat puutuivat välillä että piti istua työn äärellä huilimaan mutten antanut periksi..

        Orjaksi Thermofisherille läksin uteliaisuuttani ja kevyen työpaikan toivossa, paskan sain palkaksi..
        Nyt odotan työttömänä eläkettä, työntekoon vetäisi veri mutta kunto ei salli. Mökillä remontoin milloin mitäkin välillä leväten, nautin elämästäni..

        Minua on helppo leimata luuseriksi ja työnvieroksujaksi, minua ei se haittaa sillä olen oman osani yhteiskunnalle antanut. Nyt on minun vuoroni 58 vuotiaana saada takaisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työelämä on nykyään paljon rankempaa, epävarmempaa ja hektisempää kuin ennen vanhaan ja ilmaistöitä teetetään monessa paikassa täysin laillisesti. Sitä paitsi olet itsekin elätti nykyään etenkin jos olet ollut eläkkeellä jo monta vuotta, nykyiset työssäkäyvät joutuu kustantamaan nykyään maksettavat eläkkeet eläkemaksuistaan.

        Vai on se nykyään työ rankempaa? Voihan sitä työhaluttomuuttaan ja laiskuuttaan noinkin puolustella. Kelasta kun käyt rahaa niin ei pitäisi olla rankkaa, ehkäpä siihen voimasi riittää.


    • Anonyymi

      Jos palkka on tosiaan noin 9-10e tunti, niin en todellakaan lähde sillä rahalla kolmivuoroa tekemään.

      • Anonyymi

        Karenssi silloin tällöin piristää kummasti.


      • Anonyymi

        No joo. Et kyllä pärjäisikään noissa hommissa. Ei sinne laiskureita haluta.


      • Anonyymi

        Voi jestaan mikä nössö. Rahaako pitää ilmaiseksi tulla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Et kyllä pärjäisikään noissa hommissa. Ei sinne laiskureita haluta.

        Aivan noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Et kyllä pärjäisikään noissa hommissa. Ei sinne laiskureita haluta.

        Itsehän et ole ollut luultavasti päivääkään töissä, pelle


    • Anonyymi

      Kaikki Hiilipsille töihin. Nyt!

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu siellä.


    • Anonyymi

      kympin tunti hommahan olisi näin eläkeukolle ihan loistava ajanviettotapa ja lisätienesti.

    • Anonyymi

      Ei vika ole palkassa vaan siinä että ihmiset on totutettu liian helpolle ja hyvälle.
      Eihän sikakaan syö perunankuoria jos se on jauhoille totutettu.

      Jos suomessa ei olisi työttömyysturvaa ja muita sosiaalietuuksia niin 10 € tuntipalkkahan tuntuisi ihan loistavalta!

    • Anonyymi

      Jos siellä on töissä, niin voipiko käydä kakilla työvuoron aikana tai sen jälkeen työpaikalla?

      • Anonyymi

        Onko nissanille parkkipaikkaa ja saapiko äiti tulla auttaan jos ei ite ehi töitä tehä?


    • Anonyymi

      Työehtosopimuksen mukaista palkkaa.
      Itellä 50000 vuosi ja hyvin menee .
      Ei kai sitä heti alussa tarvii osaamattoman vässykän paljoo tienatakkaa..

      • Anonyymi

        Näin on uudet taitaa saada Medisizellä noin reilu 13e tunti plus lisät. Kyllä siitä jo alottelijallekin jää yli 2000 euroa näppiin kuussa. Minusta ei mikään huono palkka, vaan jopa keskiarvoa parempi.


      • Anonyymi

        Itellä 9000000 viikko ja hyvin menee, pelle


    • Anonyymi

      Menkää töihin, älkää vikiskö. Yhteiskunta ei loisilla toimi.

      • Anonyymi

        Ei sinne mennä vain.Pölhö kopukka☃️


    • Anonyymi

      Thermofischerillä ainakin nykyään menny työtahti niin kovaksi, että porukka vaihtuu tiheään. Joskus oli kiva paikka olla töissä. Ei vaan ymmärretä että koneita voi kyllä kokoajan nopeuttaa mut jossain välissä tulee ihmisille raja vastaan. Palkka ihan ok, peruspalkka ei välttämättä kummonen ole mutta siihen ilta- ja yölisät päälle viikonloppulisät bonukset niin kyllä siitä ihan hyvin kertyy. Sanotaan näin, että kun työssä pärjää ilman minkäänlaista koulutusta niin palkka on siihen nähden hyvä.

      • Anonyymi

        Paljon tuolla fischerillä tienaa kuussa lisineen!? Kokoajan tuntuu haku olevan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon tuolla fischerillä tienaa kuussa lisineen!? Kokoajan tuntuu haku olevan päällä.

        Seuraan


    • Anonyymi

      Nuoreana tieysti jaksaa riekkua kaiken maailman vuorotöissä varsinkin, kun siitä rahasta on puutetta. Itselläni työvuoro on arkipäivisin klo 6.00-14.00, enkä enää muuta vuoroa halua tehdä.
      Vuorotyö on muutekin ihmisellä jo terveydellinenkin haaste, kun vuorokausirytmi heittää kuperkeikkaa.

    • Anonyymi

      Paska työ ja paska palkka. Jos saat potkut niin kukaan palkkaa entistä tehdastyöläistä. Itse olin kesätöissä medisizellä ja kadun kun menin. Kova työtahti ja naurettavan pieni palkka.

      Kaverini työskentelee myyjänä niin kertoi, että hän tunnistaa medisize porukan vaatteista, koska niillä on huonoimmat vaatteet.

      Hävettäisi olla medisizellä töissä. Kaikki tietää, että siellä mitään makseta.

      • Anonyymi

        Huonommat vaatteet? Tarkoitat kai, etteivät kaiken maailman muotitalot ja -ketjut ole kusseet silmään ja itsetuntoakin on jäljellä?

        ...kaiken maailman muotiorjia sitä...mmmm...


      • Anonyymi

        Äläpä höpötä. Varmasti maakunnan parhaimpia työpaikkoja kaikille meille, joilla ei ole ammattikoulua parempaa koulutusta. Meillä on paljon duunareita, jotka tienaa 50 000-60 000 euroa vuodessa. Onnekkaimmat ja ahkerimmat vielä enemmän, jos sattuu suurjuhlapyhät kohdalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä höpötä. Varmasti maakunnan parhaimpia työpaikkoja kaikille meille, joilla ei ole ammattikoulua parempaa koulutusta. Meillä on paljon duunareita, jotka tienaa 50 000-60 000 euroa vuodessa. Onnekkaimmat ja ahkerimmat vielä enemmän, jos sattuu suurjuhlapyhät kohdalleen.

        Kuinkakohan paljon teitä hyvätuloisia onkaan?


      • Anonyymi

        Joo, varmaan halutumpi onkin ammattityötön kuin tehdastyöläinen.


    • Riippuu tietysti paljon osastosta mutta itse ainakin tykkään tosi paljon Medisizella työskentelystä. Vuorolisät on isommat kuin tes määrää ja tuntipalkka laadunvalvojilla siinä 13 e tienoilla. Tuotantopalkkio ja vähän ylkkiä niin hyvin pääsee lähelle 4000,- kuussa.

      • Anonyymi

        Tuotantopalkkiot ovat meille olleet 7-15e kuukaudessa. Joku johtoportaasta yrittää pelastaa mainettaan.


      • Anonyymi

        Kovin on pieni ja vaatimaton palkka tuo 4000€ /kk tämän palstan arvatenkin työhulluille ja korkeasti koulutetuille älyköille!
        Mieluimmin herrat tyytyvät suurten ajatustenvirtojensa kierrättämiseen omassa päässään sosiaalihuollon ja Kelan maksamien etuuksien avulla, kuin nöyrtyisivät hirvittävään orjuuteen täysin riittämättömällä korvauksilla kykyihinsä nähden!
        Kuten tiedettyä.


    • Anonyymi

      Ei kannata hakea. Sisään ja ulos pyörii. Vuokratyövoimaa käyttävät. Huono palkka ja surkee johtaminen kertovat kaikki lähteneet.

    • Anonyymi

      Niin paskaa jotta joutaa istua pihassa työttömänä.

    • Anonyymi

      Kyllä hommat on ihan normaaleja tehdas liukuhihnahommia,josta jokainen joka sinne menee pitää olla tietonen,ja palkka normaali työstä .ongelma on kouluttavien ja myös keskijohdon täysin onneton toiminta.olin siellä hommissa todella hyvällä asenteella lähdin tekemään uutta uraa.vuoropäällikkö toitotti mulle koko ajan,että minä oon ollu täällä jo 16vuotta.ei aikomustakaan kouluttaa minua.sano vaan,että ite minunkin piti nämä opetella .yrittelin pomolle vihjasta,että nyt ei toimi.turhaan.sanoin että kolmivuorotyö ei sovi ja läksin.olin sitoutunut,mutta koulutusta siitä firmasta ei löydy!

      • Anonyymi

        Juu,lisään vielä vähän.eihän tehdastyössä sinänsä mitään pahaa ole.menet sillon kun vuoro alkaa,teet työsi kunnolla ja sitte himaan.muttamutta.jos sulle luvataan paljon,kahdenpäivän sisääntulokoulutus laadukasta ja paljon lupaavaa.todellisuus aivan toista.ei mene minun ymmärrykseen miten kouluttava henkilö voi olla niin pohalla OMASTA tehtävästään.meitä oli 2 vuorossa ja tämä itsetietoinen idiootti oli kun maailman omistaja.kyllä sille paljon naurettiin, mutta eipä semmosen työpaikkaan kyllä enää ole ikävä.olen kiitollinen kun pääsin pois ja nyt taas OIKEISSA töissä


      • Anonyymi

        Miten tuollaiselle ääliölle voisi maksaa vielä hyvän miehen palkkaa, kun ei osaa kirjoittaa edes Suomen kieltä.


    • Anonyymi

      Yhteenveto:ihan hyvä työpaikka JOS:kouluttava henkilö yhdessä oman työnjohtajan kanssa tajuaa sen että:vain tyytyväinen työntekijä on tuottava.palaan vielä tuohon kouluttavaan henkilöön.EI VOI olla niin että semmoinen henkilö on "kouluttajana".jos firman pomot ei tajua sitä,kuka sopii kouluttajaksi tehtaalla tulee aina olemaan ongelmia.luulisi,että jos työntekijät ei ole tyytyväisiä työpaikkaansa niin firma ei voi hyvin

    • Anonyymi

      Nälkäpalkka. Mutta vähän kun ruskeaa lipasee niin ruokalipun saa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe