Olen todella hyvä ihminen

Anonyymi

Koska en ole sadisti-luonteinen kuten 99,9% ihmisistä. Olen parempi ihminen.

18

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa masokistiselta.

    • Samassa veneessä ollaan.............
      <3

      • Anonyymi

        Olet kirjoittanut erittäin rumia ja sadistisia jostakin mulle tuntemattomasta anne-ihmisestä, joten äläpä valehtele itsellesi äläkä muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kirjoittanut erittäin rumia ja sadistisia jostakin mulle tuntemattomasta anne-ihmisestä, joten äläpä valehtele itsellesi äläkä muille.

        niin ja se vielä, että myös trollaaminen on henkisesti rumaa ja sairasta.


    • Anonyymi

      Mitä hyvä on? Hyvä tulee johtaa totuudesta. Ei ole olemassa mitään totuudesta riippumatonta hyvää taikka pahaa. Jos hyvä johdetaan totuudesta ja sinä et elä totuudelle, niin sinä et mitään muuta teekään kuin pahaa eli valhetta. Siksi Raamattu opettaa että kaikki ovat langenneita ja jokaisen täytyy tehdä parannus. Jumala on totuus. Jeesus on totuus. Kaikki mikä poikkeaa Hänestä oikealle tai vasemmalle on valhetta ja vääryyttä. Häntä pitäisi uskoa ja totella.

      Ihminen voi uskoa vaikka että totuus on ettei Jumalaa ole olemassa. Tällöin loogisesti ihminen johtaisi hyvän ja pahan tästä "totuudesta", tässä tapauksessa hyvä ja paha menettäisivät merkityksensä. Ei ole mitään syytä tehdä oikein ilman Jumalaa. Vaikka moni ihminen uskoo ettei Jumalaa ole, kukaan ei usko, ettei hyvällä ja pahalla ole merkitystä, etenkin kun vääryys osuu omaan nilkkaan. Ja tämä osoittaakin hyvin pitkälti sen, että Jumala todella on, Häneen ei vain haluta uskoa, koska sittenhän meidän kaikkien pitäisi totella Häntä, mutta se ei kät kaikille.

    • Anonyymi

      Ihmisellä on itsetunto ja elämä todella hakusessa, jos pitää suoli24ssa todistella olevansa parempi kuin muut.

      • Anonyymi

        Kyseessä on provo, kai nyt sen ymmärrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on provo, kai nyt sen ymmärrät.

        Kaikkihan nämä on provoja jos sinuun uskominen


    • Anonyymi

      Silloin on ilman muuta hyvä ihminen. Ihmisyyden suurimmat ongelmat kiteytyy mielestäni tuohon että koemme helposti paremmuutta. Se on toisaalta hyvä mutta toisaalta aiheuttaa kilpailumentaliteettia, joka johtaa mahdollisiinkonflikteihin. Nöyryys on ehdottomasti hyvän ihmisen ainesosa.

    • Anonyymi

      Hei, kaikki ajattelee itsestään noin, tuntee moraalista ylenmyyttä muita kohtaan. Se toisaalta suojelee huijaus yrityksiltä, mutta sallii itselle sitte niitä pieniä arkisia pahuuksia, kun näkee oman toimintansa yleisesti ottaen moraalisempana kuin muilla. Ja sitte kun kaikki toimii näin, lopputulema on jotain muuta kuin hyvien ihmisten maailma. Depiksessä ihminen muuten realistisimmin osaa arvioida itseään.

    • Anonyymi

      Et ole hyvä ihminen vaan koko olemuksesi kiusaa toisia.

      • Anonyymi

        Kommenttisi on järjetön. Koet tarvetta tukea provoja ja valhetta.


      • Anonyymi

        Mulle ei tule mieleen yhtäkään ihmistä, jonka "olemus" "kiusaisi" elämääni. Miksi annat vallan jonkun olemukselle häiritä itseäsi?

        Hyvä, jos jollakin on hyvin aggressiivinen, väkivaltainen mikä-lie-aura esim. julkisissa tiloissa, saatan huomaamatta vaihtaa takavasemmalle.

        Tai jos jostakin kumman syystä en pidä jonkun tuntemattoman ulkomuodosta, voin lakata sitä katselemasta tai vastaavasti miettiä itsekseni, miksen pidä jonkun ulkomuodosta ja mitä tuntemuksia se herättää. Mutta vain huvin vuoksi, ei se mitenkään kiusaa. Jos taas en pidä jostakin henkisessä mielessä, tiedän siihen syyt - sitä paitsi se on normaalia, kukaan ei pidä kaikista eikä kukaan arvosta kaikista. Ei siitä tarvitse edes kohteelle kertoa.

        Niin että edelleen, miksi takerrut tuntemattoman OLEMUKSEEN, hän ei ole sinulle mitään velkaa. Katso muualle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei tule mieleen yhtäkään ihmistä, jonka "olemus" "kiusaisi" elämääni. Miksi annat vallan jonkun olemukselle häiritä itseäsi?

        Hyvä, jos jollakin on hyvin aggressiivinen, väkivaltainen mikä-lie-aura esim. julkisissa tiloissa, saatan huomaamatta vaihtaa takavasemmalle.

        Tai jos jostakin kumman syystä en pidä jonkun tuntemattoman ulkomuodosta, voin lakata sitä katselemasta tai vastaavasti miettiä itsekseni, miksen pidä jonkun ulkomuodosta ja mitä tuntemuksia se herättää. Mutta vain huvin vuoksi, ei se mitenkään kiusaa. Jos taas en pidä jostakin henkisessä mielessä, tiedän siihen syyt - sitä paitsi se on normaalia, kukaan ei pidä kaikista eikä kukaan arvosta kaikista. Ei siitä tarvitse edes kohteelle kertoa.

        Niin että edelleen, miksi takerrut tuntemattoman OLEMUKSEEN, hän ei ole sinulle mitään velkaa. Katso muualle!

        korjaus: eikä kukaan arvosta kaikkia.

        Edelleen, ei tule mieleen yhdenkään ihmisen olemusta, joka "kiusaisi" olemuksellaan. Aina voi katsoa muualle, ei tässä kai mitään apinoita olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei tule mieleen yhtäkään ihmistä, jonka "olemus" "kiusaisi" elämääni. Miksi annat vallan jonkun olemukselle häiritä itseäsi?

        Hyvä, jos jollakin on hyvin aggressiivinen, väkivaltainen mikä-lie-aura esim. julkisissa tiloissa, saatan huomaamatta vaihtaa takavasemmalle.

        Tai jos jostakin kumman syystä en pidä jonkun tuntemattoman ulkomuodosta, voin lakata sitä katselemasta tai vastaavasti miettiä itsekseni, miksen pidä jonkun ulkomuodosta ja mitä tuntemuksia se herättää. Mutta vain huvin vuoksi, ei se mitenkään kiusaa. Jos taas en pidä jostakin henkisessä mielessä, tiedän siihen syyt - sitä paitsi se on normaalia, kukaan ei pidä kaikista eikä kukaan arvosta kaikista. Ei siitä tarvitse edes kohteelle kertoa.

        Niin että edelleen, miksi takerrut tuntemattoman OLEMUKSEEN, hän ei ole sinulle mitään velkaa. Katso muualle!

        P.S. Ai niin, nettietiketti velvoittanee erikseen kertomaan, etten ole tuo aloittajatrolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        korjaus: eikä kukaan arvosta kaikkia.

        Edelleen, ei tule mieleen yhdenkään ihmisen olemusta, joka "kiusaisi" olemuksellaan. Aina voi katsoa muualle, ei tässä kai mitään apinoita olla.

        Eikö?


    • Anonyymi

      Minäkin kuulun tuohon samaan kategoriaan. En pidä adhd tyyppisistä henkilöistä. Pidän rauhallisuudesta.

    • Anonyymi

      Minä olen vielä parempi, olen siis yksi ainutkertainen täydellisyys. Tämmöistä ei toista löydy, onneksi voin ihailla aina itseäni peilistä niin saa nähdä jotain yhtä hyvää 😏

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe