Tuli ihanat kahvit........
Tahdotko kupposen.............
<3
☕️☕️☕️☕️
A-nainen...............
19
77
Vastaukset
- Anonyymi
A- nainen haki lähestymiskieltoa
- Anonyymi
Mitäs täällä kiusaat ihmisiä..lähden nyt ulos!!
- Anonyymi
Helppohan se on kiusata kun ei tarvitse kantaa vastuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppohan se on kiusata kun ei tarvitse kantaa vastuuta.
Kahville pyysi...Risto juon kahvia, se on lehdessä luki että tervellistä..
- Anonyymi
Lorautas nyt vähä röpöttiä sekaa, tuulikkia vaikka. Sellassia te kaljakeisarit ootte. Toivottomia luusereita.
- Anonyymi
Ai oikeinko ihanat kahvit?! ;D Hienoa, että osaat ilahtua ihan elämän pienistä asioista. Se on piirre, joka minussakin on. Onneksi. :))
Uudet sumpit nyt.....
Ärsyttää, kun pitää ottaa jotain hikisiä nukkumiskaljoja.....
<3
Muuten ei uni tule.....
Muutama ilta pitää vähentää......- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Uudet sumpit nyt.....
Ärsyttää, kun pitää ottaa jotain hikisiä nukkumiskaljoja.....
<3
Muuten ei uni tule.....
Muutama ilta pitää vähentää......Hakisit apua. Tuo ei ole normaalia ja vaarantaa terveytesikin.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Uudet sumpit nyt.....
Ärsyttää, kun pitää ottaa jotain hikisiä nukkumiskaljoja.....
<3
Muuten ei uni tule.....
Muutama ilta pitää vähentää......Öitä 😘😘🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakisit apua. Tuo ei ole normaalia ja vaarantaa terveytesikin.
Tuo on totta. Millainenkohan ihmisraunio tuo Risto oikeenon. Ainakin sairas kun muistelee sen sydänoireitakin.
Toivotaan, että palstalaiset ottaisi tästä keissistä opikseen.
Tuo ei ole mitään ihmisarvoista elämää, jos haetaan kaupasta kaljaa heti aamusta. - Anonyymi
Tuossa "Risto" jo kirjoittikin "Annen" vastauksen. Mihin pääsi taas vastaamaan.
- Anonyymi
Eiköhän se Maiju sitä siellä juo sinun kanssa.
- Anonyymi
Minäkin join äsken ison kupillisen hyvää kahvia ja nyt käyn iltapalan jälkeen nukkumaan. :)
Koita nyt sinäkin Risto saada asiasi ja elämäsi kuntoon. Hyvää yötä. <3- Anonyymi
Iltapala kalskahtaa osastolle. Missä päin Risto olet osastolla?
- Anonyymi
Öitä vaan.
Pitäskö ottaa samariinia. - Anonyymi
Loppuks Bingo jo??!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540
