Viime vuonna KTI-laskutus peri saataviaan. Maksoin 1000€ yli että varmasti riittää mahdollisiin ylimääräisiin kuluihin. Olen laittanut 3 kirjettä joissa pyydän palauttamaan rahat tililleni. Olen myös soittanut, ei vaikutusta.
Laitanko heille tratan vai perintäfirman hoitamaan asiaa? Onko ollut vastaavanlaisia kokemuksia muilla?
Haastanko perintäyhtiön?
26
3513
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on hyvä. Laita niille se perintäkirje.
- Anonyymi
tää on hyvä. vastakanne
- Anonyymi
"Perusteettomasta laskusta tai perinnästä valittaminen"
https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Maksut-laskut-perinta/perinta/perinnasta-valittaminen/
Terv. pannulapunvirkkaajaksi haukuttu - Anonyymi
Joku perintätoimisto pakotteen tyylinen firma viemään noille haastetta
- Anonyymi
Perintäkirje perintäfirmalle ---> onpas absurditilanne
- Anonyymi
Hauska case
- Anonyymi
Hyvin taas toimii....ei perkele
- Anonyymi
ei oo tainnut asia selvitä?
- Anonyymi
Tiedätkö mikä on jäädytetty konflikti?
Se on sama taktiikka jota Venäjä käyttää Ukrainaa vastaan. Mikään asia ei etene, ja perintätoimisto ei todellakaan ole se joka väsyy.- Anonyymi
jättää perintälaskut huomioimatta. tuskin saavat edes ulosoton tai käräjäoikeuden kautta saataviaan... vaikka tästä ei tässä ketjussa ollut kyse
- Anonyymi
HS:ssa juttua aiheesta: https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000007970781.html
- Anonyymi
luin artikkelin ja omasta kokemuksesta pystyn sanomaan että alan toimijat toimivat todella harmaalla alueella. moraali joustaa tarvittaessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luin artikkelin ja omasta kokemuksesta pystyn sanomaan että alan toimijat toimivat todella harmaalla alueella. moraali joustaa tarvittaessa
Toisin kuin laskunsa maksamatta jättävillä.
- Anonyymi
tee oma lasku ja lähetä heille :p
- Anonyymi
kokeilemisen arvoista
- Anonyymi
Jykestä mallia
- Anonyymi
sama levy pyörii
- Anonyymi
Miksi et vaan maksanut sitä summaa, mitä olivat perimässä?
Oma tyhmyys maksaa ylimääräistä. Jos olet edes maksanut tuota ylimääräistä tonnia.
Perintäyhtiöiden toiminta on oma lukunsa, mutta niin on myös asiakkaidenkin. - Anonyymi
Perintäfirmat voittavat aina. Köyhällistö joutuu maksumieheksi.
- Anonyymi
Rahoituslaitokset tekevät kovaa liikevaihtoa
- Anonyymi
njoo
- Anonyymi
Miksi maksaa ylimääräistä?
- Anonyymi00030
hik
- Anonyymi00031
Miten meni?
- Anonyymi00032
Laskun voi haastaa oikeudessa
- Anonyymi00035
"Sun päälle sataa vitosina satasia"
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540