Seksuaalivammaisuus kirkossa

Vanha kaverini Jesse varoitti siitä.
Ja siksi en voi enää kannattaa Kirkkoamme.
Enkä sen nykyisiä tavotteita.
Mutta Jesseä en jätä.
Enkä hänen hankalaa faijaansa.
Faijaansa, joka on kuten Jesse.
Valkoinen Hetero mies.

H.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niin onki,
      aina ja ikuisesti myös meidän kaveri, aina läsnä, yötä päivää,
      tietää kaiken mitä me ajatellaan
      mitä me teemme
      mitä olemme jättäneet tekemättä
      paremmin tietää minkäläinen meidän menneisyys on ollut kuin me itse muistamme,
      tietää mitä tuleman pitää,
      kuinka kuolemme,
      ainoa turvamme loppuun asti,
      kaikessa rauhassa voimme simät ummistaa viimeisenkerran ikuisuuteen,

    • Anonyymi

      Silloin kun lehdissä käytiin keskustelua Vesilahden pinkkisestä talosta ....joka olisi pitänyt maalata eriväriseksi ...Niin huomattiin että Vesilahden pappikin oli pinkkiin ihastunut ....Mallikoulun käynyt ja meikkaava ...pitkätukkainen mies..
      Niin että siellä on ainakin kaksi nähtävyyttä kirkko ja kirkon pappi ...
      Ei tämä nyt oikein aloitukseen sovi mutta juolahti mieleeni...
      mimmimum-..mi

      • "Anonyymi"

        Hänhän on huomannut minun pyrkivän toisinaan ohjaamaan riimi-kommentteja. :)
        Noh.
        Tein tämän aloituksen luettuani yhden ulkomaisen uutisen.
        Meidän kirkkommehan perustuu aika kuuluisaan kirjaan.
        Ja siinä kirjassa ei seksuaali-vammaisia kannusteta.
        Siksi en minäkään enää pahemmin kunnioita kirkkoamme.
        Hyi olkoon!

        H.


      • Anonyymi

        Rajoittunutta on katsantokanta ellei pappi saa pukeutua pinkkiin ja olla oma itsensä.


    • Anonyymi

      Rajoittunutta on elämänne.

      • "Anonyymi"

        Minun elämääni ei rajoita mikään.
        Minä olen Hetero.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Minun elämääni ei rajoita mikään.
        Minä olen Hetero.

        H.

        Sepä sua rajoittaakin, suppea ajatusmaailma.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Minun elämääni ei rajoita mikään.
        Minä olen Hetero.

        H.

        Sinun oma seksuaalinen suuntautumisesi on tainnut mennä reisille.
        Tai viidennen sähköpyöräsi polkimille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun oma seksuaalinen suuntautumisesi on tainnut mennä reisille.
        Tai viidennen sähköpyöräsi polkimille.

        Ehkä ylileveä pyörätuoli on käynyt ahtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ylileveä pyörätuoli on käynyt ahtaaksi.

        Hanki aloittaja se ylileveä pyörätuoli itsellsesi lopultakin, niin saat mielenrauhan ja onnen!

        Ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mahtavaaaaaaaaaaaaaaaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä sua rajoittaakin, suppea ajatusmaailma.

        No sinällään hän ei ole väärässä. Harvemmin heteron elämää kukaan rajoittaa tai heterouden takia olisi kuoleman uhka. Heteroita ei edes eroteta kirkosta, ne saa itse päättää kuuluuko uskontoon vai ei. Muiden puolesta päätetään. Bonuksena jos on vielä valkoinen mies, niin ei tarvitse aina edes lakeja noudattaa, etenkin jos löytyy rahaa tililtä.


    • Anonyymi

      Ovatko nämä herjaavat viestit aiheena aloitukseen ...miksi pitää yrittää halventaa toisia...Jos papilla ..viiskymppisellä on pinkkiä vaatetta ...pinkki huulipuna ...mustaa ripsiväriä ...mustat meikatut kulmakarvat ...Onko hän tyypillinen pappi ....meidän kirkoomme..
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Sä tavallasi halveeraat tuota pappia.
        Ja slurps vaan taas ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tavallasi halveeraat tuota pappia.
        Ja slurps vaan taas ....

        Kysyin vaan ...onko hän tyypillinen meidän kirkkomme pappi..
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin vaan ...onko hän tyypillinen meidän kirkkomme pappi..
        mimmimum-..mi

        Miksi kaikkien pitäisikään olla tyypillisiä ja massaa. Virkistävää ja hyväksyttävää kun joku poikkeaa siitä.
        Katsokaa ympärillenne älkääkä omaan napaan ne

        .


      • Anonyymi

        Ei ole tyypillinen pappi kirkossamme, en ole sellaista nähnyt. Käyn kirkossa, ei naispapitkaan meikkaa, saattaa olla että ripsiä vähän, ainakaan punahuulia en ole nähnyt eläissäni kirkossa käydessäni.
        Mutta jos kotikirkkooni tulisi meikattu miespappi, kuuntelisin saarnan sanoman, onko löytänyt päivän raamatun lauseesta ajankohtaisen mielenkiintoisen näkökannan. Ja nauttisin kuulemastani, jos on. Meidän kirkossa papit osaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tyypillinen pappi kirkossamme, en ole sellaista nähnyt. Käyn kirkossa, ei naispapitkaan meikkaa, saattaa olla että ripsiä vähän, ainakaan punahuulia en ole nähnyt eläissäni kirkossa käydessäni.
        Mutta jos kotikirkkooni tulisi meikattu miespappi, kuuntelisin saarnan sanoman, onko löytänyt päivän raamatun lauseesta ajankohtaisen mielenkiintoisen näkökannan. Ja nauttisin kuulemastani, jos on. Meidän kirkossa papit osaavat.

        Luulen tietäväni ketä mimmimummi tarkoittaa. Tämä H H oli aikaisemmin tytärpuolieni rippikoulupappi ja muistan kyllä, että jopa rippikouluikäiset panivat häntä halvalla. Nimittivät Hetero H:ksi kun ulkoasu ja olemus viittasivat muuhun.
        Muistelen kyllä, että tuo mainittu pappi saavutti ainakin joidenkin hyväksymisen, ehkä juuri vanhempien ihmisten, jotka kuuntelivat oliko hänelle sanottavaa.
        Eli olisikohan niin, että nuoret ovat sittenkin meitä ennakkoluuloisempia ?

        Hunksin kannattaisi hakeutua ortodoksipiireihin. Siellä tosin Jesse ei ole päätähti vaan hänen äitinsä..))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen tietäväni ketä mimmimummi tarkoittaa. Tämä H H oli aikaisemmin tytärpuolieni rippikoulupappi ja muistan kyllä, että jopa rippikouluikäiset panivat häntä halvalla. Nimittivät Hetero H:ksi kun ulkoasu ja olemus viittasivat muuhun.
        Muistelen kyllä, että tuo mainittu pappi saavutti ainakin joidenkin hyväksymisen, ehkä juuri vanhempien ihmisten, jotka kuuntelivat oliko hänelle sanottavaa.
        Eli olisikohan niin, että nuoret ovat sittenkin meitä ennakkoluuloisempia ?

        Hunksin kannattaisi hakeutua ortodoksipiireihin. Siellä tosin Jesse ei ole päätähti vaan hänen äitinsä..))

        Kas vain. Taas häipyi kirjautuminen. Eli demeter1 kirjoitti - jos sillä nyt merkitystä on ?


    • YLE.fi

      "Miksi Piispat ovat olleet niin hiljaa"
      Uutisessa Hanna Wass antaa mielen-kiintoisen ja mieleiseni vastauksen kysymykseen.
      Ps.Jätin tarkoituksella sanan Korona pois.
      Tuo sana ei ole relevantti asiassa.

      H.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe