Varsi-imuri en suurin ongelma tuntuu olevan akku.
Miksei kukaan valmista varsi-imureuta, jotka toimisivat verkkovirralla?
Eikö muuten maallikkokin pystyisi muuttamaan akullisen laitteen verkkovirtaa näyttäväksi hankkimalla muuntajan?
Varsi-imuri; akun sijaan verkkovirtaa?
5
424
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen myös ihmetellyt sitä.
Muistan kun Suomessakin näkyi 60-70 luvuilla joku amerikkalainen tv-sarja, jossa oli usein juuri sellainen imuri. Jojto tuli siihen varren kahva-osaan. Näytti erittäin kätevältä. Jos sellainen olisi ostaisin kyllä. - Anonyymi
Mitenkäs imurit ladataan?
Jo on sellainen malli, joka ladataan johdolla seinäpisttokkeesta riittää hommaan pelkkä jatkojohto.- Anonyymi
Ei sitä tarvitse ladata. Johto on koko ajan pistokkeessa.
- Anonyymi
Akkukäyttöinen varsi-imuri on todella typerä laite. Miksi pitää imuroidessa kantaa ja liikutella koko imuria akkuineen? Laitteen painon pitämiseksi siedettävänä on akku pienitehoinen ja imuteho huono.
Ilmeisesti on haluttu päästä eroon siitä, että tavallista imuria pitää hinata perässä ympäri asuntoa ja verkkojohto on isossa asunnossa siirettävä kerran tai kaksi pistokkeesta toiseen. Nämä kuitenkin ratkeavat hankkimalla herkästi liikkuva imuri, jossa on pitkä sisään kelautuva verkkojohto. - Anonyymi
Varsi-imurin etuna on sen säilyttämiseen tarvittu vähäinen lattiapinta-ala smoin kuin käyttämisen kätevyys .
Akkujen vaihtaminen voi maallikolle olla ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897