Nyt kun Jämsän kommiista tulee riippakiviä, niin perustetaan Jämsänkosken kaupunki uudestaan.
Erotaan Jämsästä aloite
9
162
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei aleta jämsäläisiä elättämään..
Erotaan. - Anonyymi
Mitäpä tuo auttaa kusessa ollaan!!
- Anonyymi
Älä jämsäläinen ruikuta
- Anonyymi
Ette tee meille sitä, kuinka kauan mekin teitä elätettin. Sovitas että saisitte suur jämsänkoski nimen.
- Anonyymi
Tosi hyvin jämsänkoskella menikin aikanaan. Surkea pieni tuppukylä ja iso tehdas, silti sai sotkettua asiat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvin jämsänkoskella menikin aikanaan. Surkea pieni tuppukylä ja iso tehdas, silti sai sotkettua asiat...
Jämsänkosken eroaminen jämsästä on ainut tae kohentaa jämsänkosken elinkeioa ja yleistä palvelu rakennetta, ja totta kai päätösten tekoa. erotaan ihmeessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jämsänkosken eroaminen jämsästä on ainut tae kohentaa jämsänkosken elinkeioa ja yleistä palvelu rakennetta, ja totta kai päätösten tekoa. erotaan ihmeessä.
En ois alunperin tahtonut liittyäkään
En Jämsään enkä EU:hun. Globalisaatio vie kaipolalaisilta leivän suusta. Perustetaan meille oma Jämsänkosken valtio
Erotaan Suomestakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ois alunperin tahtonut liittyäkään
En Jämsään enkä EU:hun. Globalisaatio vie kaipolalaisilta leivän suusta. Perustetaan meille oma Jämsänkosken valtio
Erotaan Suomestakin.Poikkeuksellisen osuvasti tiivistit kaiken oleellisen, on ihme kun päättäjät ei osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeuksellisen osuvasti tiivistit kaiken oleellisen, on ihme kun päättäjät ei osaa.
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403