Ennen vaihdettiin katseita

Anonyymi

Nykyään, no, mitä se sitten on. Muutaman sanan vaihto, ja hätäinen yhdessäolon hetki, jos sitäkään. Niitä menneitä merkitseviä katseita on jo ikävä. Tunteita saattoi olla, hänellä, mutta nyt realiteetit ovat iskeneet vastaan.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Blondi yli mustahiuksisen

• Anonyymi

Miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Ihanko totta. Ihanko sinä aloittaja noin ajattelet

• Anonyymi

Samalta tuntuu. Aiemmin oli ilmassa jotakin, nyt vain vaivautunut pikainen hetki. Reaaliteetit iski vai muu syy kysessä? Ikävä sitä tihenevää odotuksen tunnetta.

Ei varmaan ollut mulle, mutta vastaanpa silti kun osuvalta tuntui.

• Anonyymi

Kamala kiire....

Mutta tietysti jos nettideittailee, niin on vaikea katseilla tunnustella.

Muutenkin pikadeittailu, kännissä jossain ravintolassa, joutuu istumaan vastatusten täysin vierasta ihmistä parikin tuntia. Huh!

Ainoastaan kokenut konkari siinä pystyy nauttimaan olostaan, ei normaalitunteinen ihminen.

Pitäisi pystyä treffaillessa hidastamaan, kuuntelemaan tuntemuksia ja toisen oloa❤☀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamala kiire....

Mutta tietysti jos nettideittailee, niin on vaikea katseilla tunnustella.

Muutenkin pikadeittailu, kännissä jossain ravintolassa, joutuu istumaan vastatusten täysin vierasta ihmistä parikin tuntia. Huh!

Ainoastaan kokenut konkari siinä pystyy nauttimaan olostaan, ei normaalitunteinen ihminen.

Pitäisi pystyä treffaillessa hidastamaan, kuuntelemaan tuntemuksia ja toisen oloa❤☀

Mun tapauksessa ei ole kyse pikatreffeistä, vaan muusta pikaisesta kohtaamisesta. Sitä hidastamista, kuuntelemista sekä fiiliksien tunnustelua kaipaankin. Sitä toisen aitoa kohtaamista.

• Anonyymi

Minä naisena tykästyin mukavaan mieheen . Mutta viime viikkoina emme enää ole pitäneet mitään yhteyttä. Jotenkin tajusin miehen viesteistä että mies ei halua enää viestejäni. Minä kyllä en asiasta kysy, jääköön se arvoitukseksi miksi yhteys katkesi. Valitettavasti miestä täytyy vaan kohdata silloin tällöin työn puolesta ....

• Anonyymi

Kuin käänteinen puoli omasta tilanteestani. Minä miehenä tykästyin ja ihastuinkin naiseen jne. Minä tosin näen häntä onnekseni työn puolesta muutaman kerran viikossa. Onko se hyvä vai ei, en tiedä vielä. Aika näyttää sen.

• Anonyymi

Ehkäpä jäi pohtimaan asiaa jos hänkin tykästyi.

Miehet vetäytyvät luoliinsa pohtimaan, varsinkin jos on tosi kyseessä.

Vinkki:kun näet hänet, älä ole negatiivinen, vaan suht neutraali. Jos hän on tosiaan pohtinut ja tulee taas, niin sitten saattaa oikeasti haluta unohtaa koko jutun, jos olet hyvin pahoillasi. John Gray: Miehet ovat Marsista, naiset Venuksesta

Epävarmuus kuuluu vaiheena normaalin suhteen kehitykseen. John Gray:Seurustelun taito

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin käänteinen puoli omasta tilanteestani. Minä miehenä tykästyin ja ihastuinkin naiseen jne. Minä tosin näen häntä onnekseni työn puolesta muutaman kerran viikossa. Onko se hyvä vai ei, en tiedä vielä. Aika näyttää sen.

”Kuin käänteinen puoli omasta tilanteestani. Minä miehenä tykästyin ja ihastuinkin naiseen jne. Minä tosin näen häntä onnekseni työn puolesta muutaman kerran viikossa. Onko se hyvä vai ei, en tiedä vielä. Aika näyttää sen.”

Tykästyä tykästyä. Niin, mutta miten tää voi olla niin - kuinka kauan -kunnes aika näyttää-

Ymmärrän toki.
        Kyseessä varatut ,satavuotisen elämän viimeisella puolikkaalla olevat .En aiemmin kokenut tätä, kun moraali korkea jnejne
        Olisi se mies vaan sellainen rutisteltavan ihana

• Anonyymi

Niin koska sä vaihduit :)

• Anonyymi

Realiteetit iski vastaan, kyllä. Kun tämä ei ole vieläkään edennyt mihinkään, niin tuskin koskaan eteneekään. Ei vaan jaksa enää, henkisesti liian kuormittavaa.

• Anonyymi

Miksi ei etene? Toinen vai molemmat varattuja, ja siksi tilanne liian monimutkainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei etene? Toinen vai molemmat varattuja, ja siksi tilanne liian monimutkainen?

Kummatkin varattuja, se nyt ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummatkin varattuja, se nyt ainakin.

Se mutkistaa tilannetta, mutta ei tee mistään mahdotonta. Aikaa ja muutoshalua pitää vain olla enemmän.

• Anonyymi

Minua kiinnostaa aloittajan tunteet. Mitkä ne ovat olleet olleet ja mitä ne ovat nykyään?

• Anonyymi

Ennen rakastin palstakirjoittelua ja tilanne ei ole siitä muuttunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe