Vangit viihtyvät vankilassa hyvin ja tulevat takaisin sinne useampaan kertaan. Myös henkilökunta tuntuu viihtyvän hyvin ja pitävän tekemästään työstä. He jäävät usein töihin ns, ylivuosille.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Mitä pitäs tehdä että pääsisi kylmäkoskelle lomailemaan? olen toki työmarkkinatuella mutta töitä ei löydy. Pitäisikö tässä kenties tehdä rikos?
- Anonyymi
Morjes! Rikos ei kannata, mutta jos kiinnostaa työskentely ihmisten parissa, niin vankilat tarjoavat hyviä mahdollisuuksia siihen.
- Anonyymi
Mimmonen pitää olla et soveltuu vanginvartijaksi?
- Anonyymi
Vartijan terveydentila pitää olla hyvä ja myös muilta ominaisuuksiltaan vankeinhoitotyöhön sopiva.
Vartijalla on hyvä olla terveet elämäntavat.
Halua noudattaa rikosseuraamusalan arvoja ja periaatteita, joista keskeisin on ihmisarvon kunnioitus.
Työssä tarvitaan vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta, rauhallisuutta, tarkkuutta ja vastuuntuntoisuutta. Vartijan on kyettävä sekä kontrolloimaan että tukemaan ja kannustamaan. Yhteistyötaidot on välttämätön taito rikosseuraamusalalla.
- Anonyymi
Olisiko sopiva lämpötila, maukasta ruokaa, mukavat kollegat, muutenkin kivat olot.
En tiedä.
Jotain siellä on jos sinne aina halutaan.- Anonyymi
Se on se hyvä työilmapiiri niinkuin monessa paikassa jonne töihin halutaan ja missä henkilökunnan vaihtuvuus on pieni.
En ole kylmäkoskella töissä vaan omaisen roolissa, voin kertoa että työhyvinvointi näkyy kyllä selkeästi. Vartijat ovat vähintään asiallisia, osa huumorintajuisia ja ystävällisiä. Arvostan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1011003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512