Ko. liike tarjoaa auton Tectyl-käsittelyä reilusti halvempaan hintaan kuin kilpailijat.. Onko kellään kokemusta työn laadusta?
Kokemuksia Novasti OY:n ruostesuojauksista?
3
3574
Vastaukset
- KingsBlue
Auto suojattiin ja viralliset todistukset käteen.
Sujuva ja nopea palvelu.
Katsastusmies ja merkkihuolto noteerasivat suojauksen mutta eivät sen enempää kommentoineet.
Oma ammattitaito ei riitä sen tarkempaan arviointiin, mutta ei ainakaan kahtena pitovuotena alkanut auto kukkia mistään päin. - Asiallinen.
Pari uutta autoa olen suojannut 95 ja 99 ja muutamat työkaveritkin samoihin aikoihin. Kukaan ei ole hakkunut. Paikka ei päälisin puolin ollut alunalkaen luottamusta herättävä mutta jälki oli ihan OK eikä ongelmia ole tullut jälkeenpäinkään. Voin kyllä suositella.
- suojauttaja
Sattumalta kävin tänään ko. paikassa. Ilmeisesti omistaja vaihtunut ja ainekaan ei enää Tectyl. Spostilla saatu hinta oli sen verran alhainen alan muihin suojaamoihin, että päätin tosiaan käydä paikan päällä tsekkaamassa mestan. Ei vakuuttanut, ei tee suojausta standardien mukaan. Maksan mieluummin hieman enemmän, jotta saan laatuvalvottua työtä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848