Onko hänen silmänsä ja katse lempeä vai tyly, ylpeä ja kova?

Anonyymi

Karseesta näkee mitä ihmisen sisällä liikkuu ja mikä on asenne elämään sekä kanssa ihmisiin.

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katseesta siis. Tai ihmisen karseesta katseestakin näkee paljon katsojan sielun maailmaa.

      • Anonyymi

        Entä jos karsastaa?


    • Anonyymi

      Tuo nyt on ihan lapsen puhetta.

      Näet katseesta ehkä sen hetkisen tunnetilan jos sitäkään.

      • Anonyymi

        Jep. Todella lapsellisia ennakkoluuloja tuollaiset. Itselläni perusilme on vakava enkä ole niin sosiaalinen että kiinnostaisi sitä muokata. Jos ihminen ei kykene tuon syvällisemmin asioita katsomaan, niin ei ole sopivaa seuraakaan, liian ylpeä ja liian suuret luulot omasta päättelykyvystä. Olis ihan mielenkiintoista tietää kuinka paljon tämä aloittaja todellisuudessa itse välittää kanssa ihmisistä. Jos kohtelee hyvin, tekeekö sen siksi, että kokee sydämessään sen oikeaksi, vai saadakseen kiitoksia? Tekisikö sen mitä tekee jos kukaan ei koskaan saisi tietää?


      • Anonyymi

        Eleet ja ilmeet puhuvat ja kertovat ihmisestä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eleet ja ilmeet puhuvat ja kertovat ihmisestä paljon.

        Ajan kanssa kyllä.
        Mutta että pelkästä katseesta? Kerran, kahdestikko?


    • Anonyymi

      Kauniit silmät ainakin on 😍

    • Anonyymi

      Lempeä

    • Anonyymi

      Vähän surulliset silmät, toki kun on minua ikävä ❤️ mutta noin muuten voisin hukkua hänen silmiinsä. Miehen siis.

      • Anonyymi

        Minuapas ikävä hänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuapas ikävä hänellä.

        😉 A aaaaa


      • Anonyymi

        Osuis noi surumieliset silmät minuun. Aika moni on sanonut siitä surusta mikä mun silmistä näkyy...
        A-ta kaipailen.


    • Anonyymi

      Rauhallinen , lempeä , intohimoinen , utelias , esim. tällaisia katseita olen havainnut hänessä.

      • Anonyymi

        Samaa olen lukenut hänen silmistään..parhaimmillaan saat mut käymään kuumana...haluaisin sua koskettaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen lukenut hänen silmistään..parhaimmillaan saat mut käymään kuumana...haluaisin sua koskettaa..

        Noi intohimoiset katseet nyt on aina omaa mielikuvitusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi intohimoiset katseet nyt on aina omaa mielikuvitusta

        Oletpas sinä yksinkertainen. Ihmisen on helppo kirjoittaa ja puhua valheita, mutta elekielellä on hankalampi valehdella, jos vastaanottaja on kokenut ja älykäs. Ei kaltaisesi siis. Täällä on niin eritasoisia ihmisiä että keskustelut ei oikein lähde.


    • Anonyymi

      Miehellä lempeät silmät. Niihinhän alunperin juutuin kiinni. Mutta ymmärrän sen, että kyse voi olla vain silmien ulkoisesta mallista ja muodosta, eikä tarkoita, että hän tuntisi juuri minua kohtaan lempeyttä. Ehkä hän katsoo kaikkia sillä tavalla lempeän näköisesti.

    • Anonyymi

      Saalistajan kiilusilmät.

    • Anonyymi

      Juurikin näin. Ja sinä sen varmasti myös näit.

    • Anonyymi

      Minä muistan hänen katseensa olleen välillä lempeä, surumielinen myös toisinaan. Joskus ujo, vakava ja mietteliäskin,ilkikurinenkin toisinaan. Koskaan ei kuitenkaan kylmä eikä kova katse.

      • Anonyymi

        Kenelle tämä on?


    • Anonyymi

      Tummatukka eukon silmät niin jumalaiset että jalat menee alta mutta miksi upeus kilpailee täällä huomioista ja rakastettuna olosta anonyymien kanssa?

      • Anonyymi

        No hänellä varmaan elämänsitoumuksia joiden takia on paljon kotona...hyvännäköisiä ei kaikki uskalla lähestyä..voi olla yksinäisyyttä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hänellä varmaan elämänsitoumuksia joiden takia on paljon kotona...hyvännäköisiä ei kaikki uskalla lähestyä..voi olla yksinäisyyttä..

        Tummatukka on varmaan vaan niin ruma mutta luulee olevansa kaunis

        Ruma kisaa huomiosta
        Kauniit saa huomiota halus sitä tai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tummatukka on varmaan vaan niin ruma mutta luulee olevansa kaunis

        Ruma kisaa huomiosta
        Kauniit saa huomiota halus sitä tai ei

        Tämä on totta. Rumat pysyy vaan kotona.
        Pysythän sinäkin.


      • Anonyymi

        En tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tummatukka on varmaan vaan niin ruma mutta luulee olevansa kaunis

        Ruma kisaa huomiosta
        Kauniit saa huomiota halus sitä tai ei

        Niin rumiltahan sitä vaimot miehiään pitää loitolla ja miehet kuolaavat perään..yrittävät lyöttäytyä seuraan juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Rumat pysyy vaan kotona.
        Pysythän sinäkin.

        Kiitos pysyn kyllä ja siksi pysyn, kun olen kyllästynyt miesten kuolaamiseen, iskuyrityksiin ja kateellisiin vaimoihin...


      • Anonyymi

        Söpö sunnuntai trolli 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos pysyn kyllä ja siksi pysyn, kun olen kyllästynyt miesten kuolaamiseen, iskuyrityksiin ja kateellisiin vaimoihin...

        Ärsytä vaa trolli sitä pikkutorttua lisää, kyllä se pajunköydet nielee


      • Anonyymi

        Ehkä sulla on fantasioita siitä, että kaikki fantasian kohteesi olisi täällä ja sitten käy mustasukkaisuus vielä tunteisiin? Väite huomiosta kilpailusta tässä pissilaatikossa on niin absurdi, ettei edes taivaassa rajaa sille


    • Anonyymi

      Yks tyyppi katsoi huonona päivänään mua niin vihaisesti, ett jos katse vois tappaa olisin kuollut jo muutaman kerran. Mutt joku tarve hänellä oli katsoa mua silmiin silloinkin kun puhui toiselle. Ja joskus katsoi totisena suoraan silmiin. Joskus olin ilmaa hänelle, ei katsonut muhun päin ollenkaan. Itse toisen kans puhuessa katson silmiin, koska se on kohteliasta ja osoitan toiselle ett kuuntelen häntä, olen läsnä.

      • Anonyymi

        Onpahan jääny sulle mieleen kumminkin se tyyppi.


    • Anonyymi

      täynnä rakkautta.

    • Anonyymi

      Hänen katse porautui suoraan sydämeen. 😦

    • Anonyymi

      Miehellä on erittäin seksikkäät silmät, hui. 💫

    • Anonyymi

      Hänen katseensa vaihtelee kyllä. Sen oon huomannut silloin kun häntä vielä sain katsella. Mutta ei siitä aina osaa lukea onko se tylyyttä vai arkuutta. Joskus se oli lämmin ja kysyvä, sitä katsetta rakastan.

      • Anonyymi

        Vau, miten kuvattu. Jeps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau, miten kuvattu. Jeps

        Jep.


    • Anonyymi

      Anteeksi nyt kauheasti, mutta ei näille kommenteille voi muuta kuin nauraa, ne siirtyvät vääjäämättä joka kerta nälvimis- ja piikittelypuolelle, Kivalla tavalla kuitenkin, mikä on ristiriitaista ja hassua. Itsekin tässä sortunut samaan. Ehkä sitä parempaa hupia sitten saa kun vähän tönäisee oikealle ja iskee vasemmalle - vaikka sivusta-lämärin.

      • Anonyymi

        Et saa anteeksi. Täällä on tuntevia ja rakastuneita ihmisiä ja sinun kommenttisi on pelkästään typerä.


      • Anonyymi

        Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta 😜


      • Anonyymi

        Ilon kautta niitä piikittelyitä oikealle ja vasemmalle, kevyitä hentoja koukkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa anteeksi. Täällä on tuntevia ja rakastuneita ihmisiä ja sinun kommenttisi on pelkästään typerä.

        Tiedäthän sinä että olet ilmaa. Sinulta mitään pyydä koskaan. Mene tiehesi.


    • Anonyymi

      Eilen kävin liidelissä, söpö mieskassa katto tosi nätisti, hymyiliki vähä. Sillä ei musta ollu tarpeeksi pokkaa tuohon työhön, ei kai tuommonen oo sopivaa.

    • Anonyymi

      On se yks tietty katse saanu haukkomaan henkeä.

      • Anonyymi

        Samoin hänenkin.


    • Anonyymi

      Vaihtelee.

    • Anonyymi

      Näyttelijöillä varmaan ihan edellytys nuo ilmaisuvoimaiset silmät. Tutkivat, harjoittelevat peilin edessä. Ilmeet eivät taida edellyttää vastaavaa tunnetta. Metodinäyttelijät taitavat sitte pyrkiä sisäiseen tunteeseenkin. Kubrickin Hohdossa jonkun artikkelin mukaan naispääosan esittäjä ilmensi jo ihan aitoa pelkoa suurilla silmillään, ohjaaja lietsoi tähän.

      • Anonyymi

        Juttelin vähän aikaa sitten yhden näyttelijän kanssa. En muista/tiedä hänen nimeään mutta tajusin jälkeenpäin että tuon nähny tvssa. Kohtaaminen oli tosi kiva ja tunsin jotain "inhimillistä yhteyttä" häneen. Sitten kun tajusin että hän on näyttelijä niin aloin ajatella että se vaan näytteli. :D


    • Hänen silmiensä ilme taisi lähinnä heijastaa omaa tunnetilaani. Kova kovaa vastaan, lempeä lempeää. Saisinpa taas katsella silmiin sinisiin...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      144
      3074
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      51
      934
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      216
      851
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      814
    5. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      810
    6. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      793
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      61
      732
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      237
      715
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      37
      685
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      43
      646
    Aihe