Olin kylässä ja yritin siellä katsoa Formula 1 näytön peilauksen avulla iPädistä älytelevisioon. Ohjelma kyllä näkyy tv:ssä, mutta pätkii niin pahasti, ettei sitä oikein voinut katsoa. Kyläpaikan netti toimii valokuitu-yhteydellä, joten vika ei ole hitaudessa (mittasin 55 mbit/s).
Siis peilaus toimii, mutta pätkii, vaikka nettiyhteys on hyvä ja laitteet ovat kohtuullisen uusia sekä päivitykset ovat ajan tasalla. Missäköhän on vika?
Näytön peilaus
Anonyymi
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko wlan-saastetta liikaa? Kokeilitko 5 gigaherzin moodissa?
- Anonyymi
iPadin surkee teho ei riitä.
- Anonyymi
Vähän hitaanpuoleinen liittymä, 0,055 bit/s.
Nuo striimausrahastimet ovat usein tukossa. Samaan aikaan nopeudenmittauspalvelut toimivat normaalisti.
Sattuiko olemaan uusiDNArahastin? Se on ollut, vankemmin kuin tavalliseen tapaansa, turvalaan nyt viikonloppuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693