Oot paras :)
Moi rakas!
30
135
Vastaukset
- Anonyymi
Tän on pakko olla mulle, koska tuo on yksi mun vakiolauseista hänelle. Oot ihana :)
- Anonyymi
Siinä on se vaara, että joku on ominut sen itselleen luulossa, joka ei ole oikea. Oletetaan että olet oikeassa. Olette löytäneet toisenne. Tapahtuuko nyt jotain, vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on se vaara, että joku on ominut sen itselleen luulossa, joka ei ole oikea. Oletetaan että olet oikeassa. Olette löytäneet toisenne. Tapahtuuko nyt jotain, vai
En mä noin ajattele että nyt ollaan löydetty toisemme kun joku kuulostaa multa. Kunhan kirjoitin. Lähinnä kai halusin kertoa, että tämä Oot paras ei nyt oo multa vaikka samalta kuulostaa. Mä löysin hänet jo livessä. Nyt mun pitää löytää hänet uudelleen livessä virheistä oppineena. Kun löydät aarteen, älä päästä sitä käsistä sanomatta sitä sille, siinä se opetus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä noin ajattele että nyt ollaan löydetty toisemme kun joku kuulostaa multa. Kunhan kirjoitin. Lähinnä kai halusin kertoa, että tämä Oot paras ei nyt oo multa vaikka samalta kuulostaa. Mä löysin hänet jo livessä. Nyt mun pitää löytää hänet uudelleen livessä virheistä oppineena. Kun löydät aarteen, älä päästä sitä käsistä sanomatta sitä sille, siinä se opetus.
tätimoonika kertoo meillä viisaita... otamme opiksemme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tätimoonika kertoo meillä viisaita... otamme opiksemme
Oikein setäörvelo. Kuuntele fiksumpia ja kiusaa isompias. Siinä sulle lisää ohjetta kunhan korvantaustat pääsee kuivuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein setäörvelo. Kuuntele fiksumpia ja kiusaa isompias. Siinä sulle lisää ohjetta kunhan korvantaustat pääsee kuivuun.
älä ny viitti sunnuntaina :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä ois hälle elämänohjetta vaan osasko raukka tarttua pelastusköyteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä ois hälle elämänohjetta vaan osasko raukka tarttua pelastusköyteen
pelastusköyteen meni entinen isäntä omineen.....
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=KTE2PvoWTNM
- Anonyymi
Niin ihanat sanat❤
- Anonyymi
Paras arjessa♡
- Anonyymi
Mullakin on Moi-liittymä mutta ei ole mun rakas vaikka hyvin toimii.
- Anonyymi
Mä en oo paras.
- Anonyymi
Mulle olet.
Sivusta.
- Anonyymi
Kaisa on paras! Ja rakas!
- Anonyymi
Tähän se menee,,,
- Anonyymi
Kaisa ei näe ukkojen puheista totuutta koska pimppansa kuolaa! Kuola pimppa estää järkevyyden ja silloin kaisuli alkaa kääntyyn läheisiäänkin vastaan jonkun ulon lirkuttelun takia. Uskoo kaiken paskan ja alkaa kiusaan muita naisiakin ukkojen puheiden takia jotka uskoo kyselemättä.
- Anonyymi
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta vastaa että ehdottomasti meidän tulee olla IRL yhteydessä myös samaa mieltä siitä että olen Palstalla paras mahdollinen hahmo 🤗
- Anonyymi
Sinäkin. Arvostan vaikka oletkin suuttunut :) En kommentoinut kun eihän se mitä silloin sanoit ollut millään lailla totta (mies naiselle)
- Anonyymi
Yks nainen on kyllä paras varas. Moi
- Anonyymi
Hassun hauska taidat olla : )
- Anonyymi
Moi, hienoo olla paras varas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassun hauska taidat olla : )
unohtui moi. Moi!.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
unohtui moi. Moi!.
Ei se haittaa, eikä ole vakavaa. Tai onhan se vakavaa toivottavasti.
- Anonyymi
Yks nainen on paras valehtelija, en oo hänen laistaan kohdannut ,puhuu pelkkää p..kaa. voe voe
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Joo mä tunnen myös hänet joka on koko läänin yleinen jakorasia 😷😷😷
Joo, niin minäkin. Moi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, niin minäkin. Moi!
Moi nainen Moi!
- Anonyymi
Joo tähän ei nyt lähdetä lainkaan.
- Anonyymi
Kiitos, onhan sitä tullu harjoteltua.
- Anonyymi
No miehethän ne ei ole jakotöpseleitä? Naiset ne aina kiusaa. Nykyisin postia jakaa miehet ja naiset. Jako loppuu kun totuus tulee esiin. Jotainhan jokainen kaipaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386