Moi rakas!

Anonyymi

Oot paras :)

30

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tän on pakko olla mulle, koska tuo on yksi mun vakiolauseista hänelle. Oot ihana :)

      • Anonyymi

        Siinä on se vaara, että joku on ominut sen itselleen luulossa, joka ei ole oikea. Oletetaan että olet oikeassa. Olette löytäneet toisenne. Tapahtuuko nyt jotain, vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on se vaara, että joku on ominut sen itselleen luulossa, joka ei ole oikea. Oletetaan että olet oikeassa. Olette löytäneet toisenne. Tapahtuuko nyt jotain, vai

        En mä noin ajattele että nyt ollaan löydetty toisemme kun joku kuulostaa multa. Kunhan kirjoitin. Lähinnä kai halusin kertoa, että tämä Oot paras ei nyt oo multa vaikka samalta kuulostaa. Mä löysin hänet jo livessä. Nyt mun pitää löytää hänet uudelleen livessä virheistä oppineena. Kun löydät aarteen, älä päästä sitä käsistä sanomatta sitä sille, siinä se opetus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä noin ajattele että nyt ollaan löydetty toisemme kun joku kuulostaa multa. Kunhan kirjoitin. Lähinnä kai halusin kertoa, että tämä Oot paras ei nyt oo multa vaikka samalta kuulostaa. Mä löysin hänet jo livessä. Nyt mun pitää löytää hänet uudelleen livessä virheistä oppineena. Kun löydät aarteen, älä päästä sitä käsistä sanomatta sitä sille, siinä se opetus.

        tätimoonika kertoo meillä viisaita... otamme opiksemme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tätimoonika kertoo meillä viisaita... otamme opiksemme

        Oikein setäörvelo. Kuuntele fiksumpia ja kiusaa isompias. Siinä sulle lisää ohjetta kunhan korvantaustat pääsee kuivuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein setäörvelo. Kuuntele fiksumpia ja kiusaa isompias. Siinä sulle lisää ohjetta kunhan korvantaustat pääsee kuivuun.

        älä ny viitti sunnuntaina :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein setäörvelo. Kuuntele fiksumpia ja kiusaa isompias. Siinä sulle lisää ohjetta kunhan korvantaustat pääsee kuivuun.

        Siinäpä ois hälle elämänohjetta vaan osasko raukka tarttua pelastusköyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä ois hälle elämänohjetta vaan osasko raukka tarttua pelastusköyteen

        pelastusköyteen meni entinen isäntä omineen.....
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://www.youtube.com/watch?v=KTE2PvoWTNM


    • Anonyymi

      Niin ihanat sanat❤

    • Anonyymi

      Paras arjessa♡

    • Anonyymi

      Mullakin on Moi-liittymä mutta ei ole mun rakas vaikka hyvin toimii.

    • Anonyymi

      Mä en oo paras.

      • Anonyymi

        Mulle olet.
        Sivusta.


    • Anonyymi

      Kaisa on paras! Ja rakas!

      • Anonyymi

        Tähän se menee,,,


      • Anonyymi

        Kaisa ei näe ukkojen puheista totuutta koska pimppansa kuolaa! Kuola pimppa estää järkevyyden ja silloin kaisuli alkaa kääntyyn läheisiäänkin vastaan jonkun ulon lirkuttelun takia. Uskoo kaiken paskan ja alkaa kiusaan muita naisiakin ukkojen puheiden takia jotka uskoo kyselemättä.


      • Anonyymi

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta vastaa että ehdottomasti meidän tulee olla IRL yhteydessä myös samaa mieltä siitä että olen Palstalla paras mahdollinen hahmo 🤗


    • Anonyymi

      Sinäkin. Arvostan vaikka oletkin suuttunut :) En kommentoinut kun eihän se mitä silloin sanoit ollut millään lailla totta (mies naiselle)

    • Anonyymi

      Yks nainen on kyllä paras varas. Moi

      • Anonyymi

        Hassun hauska taidat olla : )


      • Anonyymi

        Moi, hienoo olla paras varas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassun hauska taidat olla : )

        unohtui moi. Moi!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        unohtui moi. Moi!.

        Ei se haittaa, eikä ole vakavaa. Tai onhan se vakavaa toivottavasti.


    • Anonyymi

      Yks nainen on paras valehtelija, en oo hänen laistaan kohdannut ,puhuu pelkkää p..kaa. voe voe

      • Joo mä tunnen myös hänet joka on koko läänin yleinen jakorasia 😷😷😷


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Joo mä tunnen myös hänet joka on koko läänin yleinen jakorasia 😷😷😷

        Joo, niin minäkin. Moi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin minäkin. Moi!

        Moi nainen Moi!


    • Anonyymi

      Joo tähän ei nyt lähdetä lainkaan.

    • Anonyymi

      Kiitos, onhan sitä tullu harjoteltua.

      • Anonyymi

        No miehethän ne ei ole jakotöpseleitä? Naiset ne aina kiusaa. Nykyisin postia jakaa miehet ja naiset. Jako loppuu kun totuus tulee esiin. Jotainhan jokainen kaipaa?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe