"Kokovartalocondomi" sanoi mieheni.

Anonyymi

Olin pukenut sellaisen päälleni. Ihonvärisessä ja läpinäkyvässä Catsuitissa oli condomit ns. intekroituna. Asu oli kuin toinen iho. Mittatilaustyötä Saksasta. Näytin muutaman metrin päästä täysin alastomalta. Laitoin tuohon vielä Korsetin ja korkokengät, ja vauh... omastakin mielestä tosi seksy. Pikkujouluasuksi ihan viimeisen päälle miesvaltaisen firman kekkereihin. Ja niin siinä sitten kävikin. Päälle joulutontun kaapu ja alle sitten tuo catsuit. Pojat olivat, mieheni kanssa, keksineet korttipelin joissa minä olin palkintona. Ja palkinnolle sai tehdä tietyissä rajoissa, mitä halusi, mutta kaikkien muiden nähden, tai jättää tekemättä, jos niin halusi. Enpä ole niin montaa kalua aikaisemmin ottanut sisääni peräkkäin, kuin silloin. Pomokin pääsi toteuttamaan itseään ja muut naureskelivat vieressä.

9

1690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis mä tieeeedän... toi on ihana. Mulla on kanssa ollut tuollainen kondomipuku. Ei tarvi pelätä tauteja ja voi harrastaa kimppoja ihan kuinka vain. Vuosi sitten Lontoossa fetishclubilla oli ihan uskomatonta menoa. Voi kun pääsis sinne uudestaan käymään.

    • <<...ja muut naureskelivat vieressä.<<

      Muistuu mieleen miesten vanha tapa katsoa yhdessä miestenlehtien kuvia ja hörhötellä. Johtui kai jonkinlaisesta ujostelusta toistensa seurassa, jota yritettiin peittää hahattelulla. Kun miehet katselivat kuvia yksinään, usein masturboivat samalla, ja olivat totisia kuin kirkossa.

      • Anonyymi

        Niin on, tuollainen normi seksijuttu vieraan kanssa ilman yleisöä, niin pano on kuin hautajaisten muistopuhe. Mutta jos noita miehiä on useampi, niin kyllä silloin herja lentää.


    • Anonyymi

      Mulla on kanssa tuollainen ja olen laittanut sen noissa doggin tapaamisissa. Ei tarvi säheltää kumin kanssa ja on mielenkiintoista katsella miesten ilmettä, kun takin alta paljastuu tuo.

      • Anonyymi

        Kun uskaltais ja mies antais luvan, niin olis kiva kokeilla tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun uskaltais ja mies antais luvan, niin olis kiva kokeilla tuota.

        Kimppaako ajattelit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimppaako ajattelit ?

        Niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun uskaltais ja mies antais luvan, niin olis kiva kokeilla tuota.

        Mä haluisin kans nähdä tuollaisen livenä. Kuka nainen näyttäis mulle miten toimii?


    • Anonyymi

      Miten teille (sulle) pääsis töihin?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe