"Kokovartalocondomi" sanoi mieheni.

Anonyymi

Olin pukenut sellaisen päälleni. Ihonvärisessä ja läpinäkyvässä Catsuitissa oli condomit ns. intekroituna. Asu oli kuin toinen iho. Mittatilaustyötä Saksasta. Näytin muutaman metrin päästä täysin alastomalta. Laitoin tuohon vielä Korsetin ja korkokengät, ja vauh... omastakin mielestä tosi seksy. Pikkujouluasuksi ihan viimeisen päälle miesvaltaisen firman kekkereihin. Ja niin siinä sitten kävikin. Päälle joulutontun kaapu ja alle sitten tuo catsuit. Pojat olivat, mieheni kanssa, keksineet korttipelin joissa minä olin palkintona. Ja palkinnolle sai tehdä tietyissä rajoissa, mitä halusi, mutta kaikkien muiden nähden, tai jättää tekemättä, jos niin halusi. Enpä ole niin montaa kalua aikaisemmin ottanut sisääni peräkkäin, kuin silloin. Pomokin pääsi toteuttamaan itseään ja muut naureskelivat vieressä.

9

2151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis mä tieeeedän... toi on ihana. Mulla on kanssa ollut tuollainen kondomipuku. Ei tarvi pelätä tauteja ja voi harrastaa kimppoja ihan kuinka vain. Vuosi sitten Lontoossa fetishclubilla oli ihan uskomatonta menoa. Voi kun pääsis sinne uudestaan käymään.

• <<...ja muut naureskelivat vieressä.<<

Muistuu mieleen miesten vanha tapa katsoa yhdessä miestenlehtien kuvia ja hörhötellä. Johtui kai jonkinlaisesta ujostelusta toistensa seurassa, jota yritettiin peittää hahattelulla. Kun miehet katselivat kuvia yksinään, usein masturboivat samalla, ja olivat totisia kuin kirkossa.

• Anonyymi

Niin on, tuollainen normi seksijuttu vieraan kanssa ilman yleisöä, niin pano on kuin hautajaisten muistopuhe. Mutta jos noita miehiä on useampi, niin kyllä silloin herja lentää.

• Anonyymi

Mulla on kanssa tuollainen ja olen laittanut sen noissa doggin tapaamisissa. Ei tarvi säheltää kumin kanssa ja on mielenkiintoista katsella miesten ilmettä, kun takin alta paljastuu tuo.

• Anonyymi

Kun uskaltais ja mies antais luvan, niin olis kiva kokeilla tuota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kimppaako ajattelit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kimppaako ajattelit ?

Niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluisin kans nähdä tuollaisen livenä. Kuka nainen näyttäis mulle miten toimii?

• Anonyymi

Miten teille (sulle) pääsis töihin?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2226
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1288
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1226
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe