Olin pukenut sellaisen päälleni. Ihonvärisessä ja läpinäkyvässä Catsuitissa oli condomit ns. intekroituna. Asu oli kuin toinen iho. Mittatilaustyötä Saksasta. Näytin muutaman metrin päästä täysin alastomalta. Laitoin tuohon vielä Korsetin ja korkokengät, ja vauh... omastakin mielestä tosi seksy. Pikkujouluasuksi ihan viimeisen päälle miesvaltaisen firman kekkereihin. Ja niin siinä sitten kävikin. Päälle joulutontun kaapu ja alle sitten tuo catsuit. Pojat olivat, mieheni kanssa, keksineet korttipelin joissa minä olin palkintona. Ja palkinnolle sai tehdä tietyissä rajoissa, mitä halusi, mutta kaikkien muiden nähden, tai jättää tekemättä, jos niin halusi. Enpä ole niin montaa kalua aikaisemmin ottanut sisääni peräkkäin, kuin silloin. Pomokin pääsi toteuttamaan itseään ja muut naureskelivat vieressä.
"Kokovartalocondomi" sanoi mieheni.
9
2103
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mä tieeeedän... toi on ihana. Mulla on kanssa ollut tuollainen kondomipuku. Ei tarvi pelätä tauteja ja voi harrastaa kimppoja ihan kuinka vain. Vuosi sitten Lontoossa fetishclubilla oli ihan uskomatonta menoa. Voi kun pääsis sinne uudestaan käymään.
<<...ja muut naureskelivat vieressä.<<
Muistuu mieleen miesten vanha tapa katsoa yhdessä miestenlehtien kuvia ja hörhötellä. Johtui kai jonkinlaisesta ujostelusta toistensa seurassa, jota yritettiin peittää hahattelulla. Kun miehet katselivat kuvia yksinään, usein masturboivat samalla, ja olivat totisia kuin kirkossa.- Anonyymi
Niin on, tuollainen normi seksijuttu vieraan kanssa ilman yleisöä, niin pano on kuin hautajaisten muistopuhe. Mutta jos noita miehiä on useampi, niin kyllä silloin herja lentää.
- Anonyymi
Mulla on kanssa tuollainen ja olen laittanut sen noissa doggin tapaamisissa. Ei tarvi säheltää kumin kanssa ja on mielenkiintoista katsella miesten ilmettä, kun takin alta paljastuu tuo.
- Anonyymi
Kun uskaltais ja mies antais luvan, niin olis kiva kokeilla tuota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimppaako ajattelit ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimppaako ajattelit ?
Niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluisin kans nähdä tuollaisen livenä. Kuka nainen näyttäis mulle miten toimii?
- Anonyymi
Miten teille (sulle) pääsis töihin?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33911906IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3607999Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933253Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982278Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562239Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81666- 1101271
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin561116Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60803