Tässä tulee kouluarvosanat Lieksan kaupoille
Lidl 10
S Market 9
Citymarket 8
Tokmanni 5
Tässä arvostellaan myyjien kohteliaisuutta ja suhtautumista asiakkaisiin.
Arvosanat Lieksan kaupoille
16
533
Vastaukset
- Anonyymi
Lidl 10
SOK 8
City M 6
Tokmanni 8
Market P.mäki 9
Tässä minun arvosteluni. - Anonyymi
Olen erimieltä et Lidlin henkilökunta olisi kohteliaita asiakkaita kohtaan. Itsellä on tapana aina tervehtiä kauppojen henkilökuntaa sanomalla huomenta tai hyvää iltapäivää tai ihan perinteisesti moikka. Koskaan ei Lidlissa myyjät vastaa tervehdykseeni joten olen lopettanut tervehtimästä.
S-marketin henkilökunta on kyllä huippua,,he jopa itse tervehtivät ensin ennenkuin itse ehdin suutani avata. On jokunen nuori esim hedelmäpuolelta jotka ei vastaa tervehdykseen mutta suurin osa,liki kaikki kyllä tervehtivät iloisesti.
Cittari,joka on pääsääntöinen kauppani jossa asioin siellä kyllä 99% henkilökunnasta tervehtii ja joku jopa kyselee kuulumiset. Pari nuorehkoa miestä ei kyllä tervehdi eikä katso edes silmiin puhuteltaessa. Heille annan ison miinuksen ja tekis mieli nykästä hihasta et kuulitko mitä sanoin sinulle. Kyllä kaupan henkilökunnan täytyy osata tervehtiä asiakkaitaan. Olen antanut palautetta näistä parista miehestä jotka ovat kuin myrkyn nielleitä. Enkä ole ainoa joka sanoo samaa et kaikenlaisia onkin palkattu asiakaspalvelu alalle.
Tokmannilla on muutama "hapan omena" jotka ovat mielettömän tylyjä asiakaspalveluun. En viitsi nykyään edes sanoa heille mitään kun ovat niin nyrpeitä jo kaukaa katsottuna. Saati jos heitä joutuisi vaivaamaan et voisivatko auttaa palvelemaan.
Eli kaikenlaisia mahtuu palvelualalle. Jokaisella meillä on joskus huono päivä mutta se oma huono päivä ei saisi näkyä asiakkaille. Ja jos ei työskentely alalla kiinnosta niin voihan sitä lähteä alalta pois.
Asiakkaana itselleni tulee aina paha mieli kun saa tylyä kohtelua.
Kuitenkin itsellä on käytöstavat,jo lapsena opetettuna, joita vaalin edelleen,,huomioin toisen ihmisen tervehtimällä,ja sitä odotan myös toiselta.- Anonyymi
Olen miettinyt, että eikö esimies puutu näiden ynseiden käytökseen, kun saavat jatkaa eikä palautteesta huolimatta muuta käytöstään? Asioin jatkossa muualla ja vien euroni toiseen paikkaan, kun tämmöisten asiakaspalvelijoiden luo. Kyllä on kauppoja valita. Ja tuohon mitä joku laittoi, että osa kysyy kuulumisiakin. Minusta taas se jo menee liian ärsyttäväksi, jos tuntemattomat kuulumisia kysyvät. Tokmannilla nuoret myyjät erittäin ystävällisiä ja asiakaspalveluhenkisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt, että eikö esimies puutu näiden ynseiden käytökseen, kun saavat jatkaa eikä palautteesta huolimatta muuta käytöstään? Asioin jatkossa muualla ja vien euroni toiseen paikkaan, kun tämmöisten asiakaspalvelijoiden luo. Kyllä on kauppoja valita. Ja tuohon mitä joku laittoi, että osa kysyy kuulumisiakin. Minusta taas se jo menee liian ärsyttäväksi, jos tuntemattomat kuulumisia kysyvät. Tokmannilla nuoret myyjät erittäin ystävällisiä ja asiakaspalveluhenkisiä.
Kaupassa jossa asioin pääsääntöisesti, Cittari, on tullut henkilökunta niin tutuksi et vaihdamme kuulumisia,muutaman sanan joka kerta. Siksi he kyselevät kuulumisia koska olemme jo tuttuja keskenämme. Ja minusta se tuntuu kivalta et kysytään et mitäs kuuluu. Tulee tunne et ihmisestä,asiakkaasta välitetään. Ei se ole utelua vaan välittämistä.
Itse toivotan henkilökunnalle hyvää päivän jatkoa ja kiitos hyvästä palvelusta,oli kiva käydä kaupassa. Aina muistaminen , hymy tai kysyminen mitäs kuuluu,, lämmittää mieltä.
Ei lainkaan tule tunne et oltas uteliaita tai lipeviä,mielisteleviä suustaan.
Nämäkin henkilöt ovat just sellaisia lämminhenkisiä ihmisiä. Minun ystävä,tuttava piirissä aina kysellään kuulumiset ja miten jakselet,,,olemme kiinnostuneet toisen ihmisen hyvinvoinnista. Ja tarjoamme apuamme jos toinen sitä tarvitsee.
Hyvällä henkilökunnalla on aina aikaa vaihtaa sananen ,pari. Siitä saa hyvän mielen ja voimia jaksaa taas kun/jos itsellä on vaikeaa tai heikompi päivä.
Hymy tai toisen ihmisen huomiominen ei maksa mitään mutta antaa paljon.
Eikö tässä maailmassa ole kylmää ja kovuutta,pahuutta yllinkyllin ja pahempaan suuntaan vaan olemme menossa.
Kuka ei tykkää kohteliaisuudesta niin hänellä on varmaan itsellään niin paha olla ettei suo toiselle antaa hyvää mieltä. Mutta ei pidä odottaa että häntä kohtaan oltaisiin suopeita jos itse joskus tarvitsee toista ihmistä. Itse käytän paljon sanontaa et niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Eli minulle epäystävälliset ihmiset saavat samanlaisen kaiun huudon kuin he ovat antaneet minulle. En pokkuroi ketään mutta en minäkään epäystävällistä ihmistä kumartele.
Asiakaspalvelussa työskentelijöille voimia ja jaksamista,,,meissä asiakkaissa on niin monensorttisia "viheltäjiä" paljon,,koettakaa jaksaa hankalatkin asiakkaat.
- Anonyymi
LIDL:ssä yritin saada henkilökuntaa kiinni, mutta pitkä poika ehti kiiruhtaa varastoon karkuun. 7 pistettä. S-Marketissa on kaksi mykkää poikaa, joista nuorempi ei vastaa koskaan tervehdykseen. 7 pistettä. Cittarissa ei ole kaupassa henkilökuntaa tavoitettavissa kuin harvoin. 6 pistettä. Tokmannin myyjät, jos niitä saa kiinni ovat ynseitä. 5 pistettä.
- Anonyymi
Lidlin myyjistä ainaki se joku Marianne katsoo vihaisesti eikä tarvehdi. Pojat on ystävällisiä ja joku tyttö. En käy siellä mielellään
- Anonyymi
En minäkään kävisi jos henki ja elämä on S-marketti, silloin pitää muita kauppoja haukkua.
- Anonyymi
Sama minulla Lidlissä asioidessa. Joku tyttö vain katsoo kuin olisi seipään niellyt.
Kyllä meitä vanhempia asiakkaita voisi kohdella paremmin.
- Anonyymi
K-rauta arvostelu 4. Kassalla iloiset naiset mutta kun menet perälle etsimään palvelua niin myyjä ukot juoksevat karkuun tai istuvat tietokoneella näkemättä asiakasta. PR aitta arvostelu 10, juuri päinvastoin kuin edellisessä, paitsi kassallakin hyvä palvelu.
- Anonyymi
Paskankirjoituksessa sinä olet näemmä ihan ykkönen periaatteinesi.
- Anonyymi
Kävin K-raidassa eikä kukaan juossut karkuun vaan setä kysyi jo heti tarviinko apua.
- Anonyymi
Vitsin murjasit.
- Anonyymi
K-Raudassa kaksi nuorta naishenkilöä palvelee, mutta miehet ovat myymälän peräkioskissa puhelimessa tai tietokoneella muka toimittamassa jotakin. Kassat ovat ystävällisiä ja asiantuntijoita.
- Anonyymi
Tuo on aivan totta.
- Anonyymi
Hinttari taas haukkuu aiheetta kaupan henkilökuntaa.
- Anonyymi
Ei kun entinen asiakas.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291