Mistä nuori kokematon poika löytäisi

Anonyymi

hetero parin, joka veisi poikuuteni ja opettaisi minulle seksiasioita ? Antti 18v.

28

670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et nistään, menet poikuutesi kanssa hautaan. Toivoton tapaus.

      • Anonyymi

        Ei kumminkaan kaikki ole niin kuin sinä.Puhu omasta puolestasi.


    • Anonyymi

      Vetele tumppuun vaan sitä pikkupiliä.

      • Anonyymi

        Kato pilin mittaajahan se täälläkin.Pystyy sanomaan näkemättä ketään tai mitään kaikesta kaiken.Ethän nyt taas puhu ukkos pilistä.


    • Anonyymi

      Kelpaisko 51v. 161 /56 kokoinen rouva laittamaan asiasi järjestykseen. Olen mukava, estoton, en tule raskaaksi enään ja olen terve.

      • Anonyymi

        Moi
        Hoitaisitko samalla uutteruudella ikäisesi miehen pientä puutosta?


      • Anonyymi

        Ootko mistä päin?


    • Anonyymi

      Täältä löytyisi mukava melkein hetero pari jolle kelpaisi miellyttävä nuorukainen koulutettavaksi. Jos olisit kuitenkin pikkuisen bi- utelias?

    • Anonyymi

      N 35 162 / 55 ja M 45 181 /78 hetero pari opettaisi mielellään. Mies ei halua osallistua, mutta hänelle on ok. kyllä. Miten saamme sinuun yhteyden?

      • Anonyymi

        Oletko mistä päin?


      • Anonyymi

        Kerro lisää mistäpäin jne miten yhteyttä säpo?


    • Anonyymi

      Miten kummassa muutamassa minuutissa tulee useita viestejä palstalle, jonne ei tule yleensä päiviin yhtään viestiä? Lienee samasta henkilöstä kyse, joka esiintyy useampana.

      Vai saatteko jotenkin ilmoituksen jonnekin, kun tänne tulee uusia ketjuja?

      • Anonyymi

        Kait tuohon keskutelun luonteeseen kuulu myös vastata heti, eikä viikon päästä. Lukijoiden määrästä ajan suhteen voi myös päätellä, milloin ketjulla on paljon lukijoita. Ja vain harvat osallistuvat keskusteluun. Toki noita trollaajia ja linkittäjiä löytyy.


    • Anonyymi

      Mä autan sua. Olen 37v. sopusuhtainen nainen, avoliitossa.

      • Anonyymi

        Missä päin suomee oot?


      • Anonyymi

        Kerro lisää mistäpäin millainen minkänäköinen miten yhteyttä säpo tms?


      • Anonyymi

        Pystyisitkö jeesaa myös 54v ukkomiestä pks seudulta?


      • Anonyymi

        haluatko auttaa minuakin olen 18v neitsyt @mukavapoika1234.


    • Anonyymi

      45v. rouva, 160/55 olisi tarjolla, jos mieheni saa katsella. Yhteystiedot ?

      • Anonyymi

        Kerro lisää mistäpäin millainen minkänäköinen jne sähköpostisi?


      • Anonyymi

        Pennanen.jaakko63atgmail.com. Jos apuja tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pennanen.jaakko63atgmail.com. Jos apuja tarjolla.

        Vanha äijä toi pennanen, tunkemassa nuoren miehen seuranhaku apajille. Säälittävää, äijä tunkee jokaiseen lankaan, ootko epätoivoinen seksiaddikti???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha äijä toi pennanen, tunkemassa nuoren miehen seuranhaku apajille. Säälittävää, äijä tunkee jokaiseen lankaan, ootko epätoivoinen seksiaddikti???

        Eiköhän naiset osaa seuransa valita.Ei siinä sun valistamista tarvita.Taidat olla juurikin sellainen tyyppi millaisesta kirjoitat.


    • Anonyymi

      Paljon tulee ehdotuksia, lisätietoja kysellessä kukaan ei vastaakaan mitään takaisin. Ihan höpö porukkaa täynnä

      • Anonyymi

        Jos ap on tosissaan kannattaisi itse kertoa mistäpäin on ja antaa yhteystiedot. Naiset kun ei kaipaa postia näiltä höpöäijiltä jotka vonkaa jokaiselta joka erehtyy sposoitteensa tänne laittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ap on tosissaan kannattaisi itse kertoa mistäpäin on ja antaa yhteystiedot. Naiset kun ei kaipaa postia näiltä höpöäijiltä jotka vonkaa jokaiselta joka erehtyy sposoitteensa tänne laittamaan.

        Ylipäätään tollaseen alotukseen kannattaa tehdä tänne profiili.


    • Mulla on treffit puolella profiili ja ei oo kyllä yhdeltäkään naiselta viestiä tullu.. Kokemattomuus vaivaa edelleen makkarin puolella .o/

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      320
      3303
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      207
      2694
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2483
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1982
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1652
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1498
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1456
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1256
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1211
    Aihe