hetero parin, joka veisi poikuuteni ja opettaisi minulle seksiasioita ? Antti 18v.
Mistä nuori kokematon poika löytäisi
Anonyymi
27856
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
Vastaukset 27
Vanhimmat
Et nistään, menet poikuutesi kanssa hautaan. Toivoton tapaus.
Ei kumminkaan kaikki ole niin kuin sinä.Puhu omasta puolestasi.
Vetele tumppuun vaan sitä pikkupiliä.
Kato pilin mittaajahan se täälläkin.Pystyy sanomaan näkemättä ketään tai mitään kaikesta kaiken.Ethän nyt taas puhu ukkos pilistä.
Kelpaisko 51v. 161 /56 kokoinen rouva laittamaan asiasi järjestykseen. Olen mukava, estoton, en tule raskaaksi enään ja olen terve.
Moi
Hoitaisitko samalla uutteruudella ikäisesi miehen pientä puutosta?
Ootko mistä päin?
Täältä löytyisi mukava melkein hetero pari jolle kelpaisi miellyttävä nuorukainen koulutettavaksi. Jos olisit kuitenkin pikkuisen bi- utelias?
N 35 162 / 55 ja M 45 181 /78 hetero pari opettaisi mielellään. Mies ei halua osallistua, mutta hänelle on ok. kyllä. Miten saamme sinuun yhteyden?
Oletko mistä päin?
Kerro lisää mistäpäin jne miten yhteyttä säpo?
Miten kummassa muutamassa minuutissa tulee useita viestejä palstalle, jonne ei tule yleensä päiviin yhtään viestiä? Lienee samasta henkilöstä kyse, joka esiintyy useampana.
Vai saatteko jotenkin ilmoituksen jonnekin, kun tänne tulee uusia ketjuja?
Kait tuohon keskutelun luonteeseen kuulu myös vastata heti, eikä viikon päästä. Lukijoiden määrästä ajan suhteen voi myös päätellä, milloin ketjulla on paljon lukijoita. Ja vain harvat osallistuvat keskusteluun. Toki noita trollaajia ja linkittäjiä löytyy.
Mä autan sua. Olen 37v. sopusuhtainen nainen, avoliitossa.
Missä päin suomee oot?
Kerro lisää mistäpäin millainen minkänäköinen miten yhteyttä säpo tms?
Pystyisitkö jeesaa myös 54v ukkomiestä pks seudulta?
haluatko auttaa minuakin olen 18v neitsyt @mukavapoika1234.
45v. rouva, 160/55 olisi tarjolla, jos mieheni saa katsella. Yhteystiedot ?
Kerro lisää mistäpäin millainen minkänäköinen jne sähköpostisi?
Pennanen.jaakko63atgmail.com. Jos apuja tarjolla.
Vanha äijä toi pennanen, tunkemassa nuoren miehen seuranhaku apajille. Säälittävää, äijä tunkee jokaiseen lankaan, ootko epätoivoinen seksiaddikti???
Eiköhän naiset osaa seuransa valita.Ei siinä sun valistamista tarvita.Taidat olla juurikin sellainen tyyppi millaisesta kirjoitat.
Paljon tulee ehdotuksia, lisätietoja kysellessä kukaan ei vastaakaan mitään takaisin. Ihan höpö porukkaa täynnä
Jos ap on tosissaan kannattaisi itse kertoa mistäpäin on ja antaa yhteystiedot. Naiset kun ei kaipaa postia näiltä höpöäijiltä jotka vonkaa jokaiselta joka erehtyy sposoitteensa tänne laittamaan.
Ylipäätään tollaseen alotukseen kannattaa tehdä tänne profiili.
Mulla on treffit puolella profiili ja ei oo kyllä yhdeltäkään naiselta viestiä tullu.. Kokemattomuus vaivaa edelleen makkarin puolella .o/