Moi,
Mulla netti hidastelee. Lataa hitaasti <50 kt/s ja rinkula tulee usein latauksen merkiksi etenkin kun katson Youtube videoita Full-HD tarkkuudella. Johtuuko vaan siitä että Sunnuntai-iltana on niin paljon netin käyttäjiä. Eihän tässä pitäisi olla rajoi-
tuksia mulla on 200 Mbs Elisan Rajaton netti jonka jaan WiFi:llä ?? Olen jo vajaat 35
Gt siirtänyt tässä kuussa ? Niin mistä mahtaisi johtua ??
Netin hidastelu ??
3
74
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia ne 4G yhteydet on. Epävakaita ja riippuvaisia niin käyttäjämääristä, sijainnistam sääolosuhteista jne.
- Anonyymi
Joo. On varmaan kyse jostain muusta kun 4G:n ominaisuuksusta. Illalla kun vielä siirsiin Suoma-laiselta palvelimelta tuli nopeus vaihdellen kuten 4G tekee >500 kt/s:ssa 1.5 Mt/s:ssa väilillä. Siis jaan netin puhelimelta (OP5) läppäriin. Maanantai aamuna taas koitin katsoa Youtube videoita FHD niin taas tuli vähänväliä pyörivä rinkula , lataa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. On varmaan kyse jostain muusta kun 4G:n ominaisuuksusta. Illalla kun vielä siirsiin Suoma-laiselta palvelimelta tuli nopeus vaihdellen kuten 4G tekee >500 kt/s:ssa 1.5 Mt/s:ssa väilillä. Siis jaan netin puhelimelta (OP5) läppäriin. Maanantai aamuna taas koitin katsoa Youtube videoita FHD niin taas tuli vähänväliä pyörivä rinkula , lataa...
4G yhteydestä se johtuu eikä mistään muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026