Moi,
Mulla netti hidastelee. Lataa hitaasti <50 kt/s ja rinkula tulee usein latauksen merkiksi etenkin kun katson Youtube videoita Full-HD tarkkuudella. Johtuuko vaan siitä että Sunnuntai-iltana on niin paljon netin käyttäjiä. Eihän tässä pitäisi olla rajoi-
tuksia mulla on 200 Mbs Elisan Rajaton netti jonka jaan WiFi:llä ?? Olen jo vajaat 35
Gt siirtänyt tässä kuussa ? Niin mistä mahtaisi johtua ??
Netin hidastelu ??
3
121
Vastaukset 3
- Anonyymi
Sellaisia ne 4G yhteydet on. Epävakaita ja riippuvaisia niin käyttäjämääristä, sijainnistam sääolosuhteista jne.
- Anonyymi
Joo. On varmaan kyse jostain muusta kun 4G:n ominaisuuksusta. Illalla kun vielä siirsiin Suoma-laiselta palvelimelta tuli nopeus vaihdellen kuten 4G tekee >500 kt/s:ssa 1.5 Mt/s:ssa väilillä. Siis jaan netin puhelimelta (OP5) läppäriin. Maanantai aamuna taas koitin katsoa Youtube videoita FHD niin taas tuli vähänväliä pyörivä rinkula , lataa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. On varmaan kyse jostain muusta kun 4G:n ominaisuuksusta. Illalla kun vielä siirsiin Suoma-laiselta palvelimelta tuli nopeus vaihdellen kuten 4G tekee >500 kt/s:ssa 1.5 Mt/s:ssa väilillä. Siis jaan netin puhelimelta (OP5) läppäriin. Maanantai aamuna taas koitin katsoa Youtube videoita FHD niin taas tuli vähänväliä pyörivä rinkula , lataa...
4G yhteydestä se johtuu eikä mistään muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493