Nivala bb talossa

Anonyymi

Kyllä nyt hävettää koko kaupungin puolesta, toivottavasti edes pynttäävät tuon kunnolla. Jotain rajaa pitäisi kuitenkin olla.

9

768

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä on kysymys? En ymmärrä ?

• Anonyymi

Sielä on ilmeisesti yksi nuorimies oulusta mutta lähtöjään nivalasta. Antaa pojan yrittää toivottavasti voittaa koko kilpailun.

• Anonyymi

Koko kansan roskaohjelmassa... Hyvää brändiä varmasti Nivalalle niinkuin paikallislehti hehkuttaa...

• Anonyymi

Ihme valittamista. Antaa pojan yrittää. Itse varmaan olet 4 seinän sisällä ja kateellisena tuijotat ihmisiä ikkunasta ja odotat vanhenemistasi. Sitten kun olet vanha ja mietit, että et ole tehnyt elämälläsi mitään ja ei ole mitään kerrottavaa vanhain kodissa muille.

• Anonyymi

Paljon parempi olla ilman mitään kerrottavaa mitä tunnustaa olleensa BB talossa :D :D Onhan tuo aivan sairas koko ohjelma, olen aiemmin katsonut sitä. Kaikkia reppanoita huijataan tuohon ja sitte polosista uutisoidaan muutaman vuoden päästä kun mieli ei kestänyt sitä kuraa mitä siitä seurasi.

• Anonyymi

Eiköhän tuo nyt kannattaisi mennä mieluummin vaikka sinne BB-taloon, mitä rällätä kylillä rinkiä, tai kaahata poliisia karkuun, saati tapella poliisien kanssa. Tosin myötähäpeää ei rällääjille löydy, vain vitutusta.

• Anonyymi

Nivala on ohjelman sivuroolissa. Ei tarvitse luulla, että pääsette maailman kartalle. Ihmettelen aloitusta.

• Anonyymi

Nivala on jo ainakin Suomen kartalla, tosin ihan muista syistä. Viimeksi, tai siis jälleen kerran, mopolla kaahaaja nosti Nivalan otsikoihin.

• Anonyymi

Päästäkää se apinalauma vapauteen sieltä kauppakeskuksen katolta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      143
      1859
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      640
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      634
    Aihe