S naiselle olet paras jonka kohdannut.
Hyvää päivää
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
😘❤️😘
- Anonyymi
Haluatko kohdentaa aloitukseesi nimen toisen kirjaimen tai vaikka kokonimen?
- Anonyymi
Ihan tyhjänpäiväistä, kun samalla kirjaimella alkavia naisia Suomi on pullollaan ja monissa nimissä on sama toinen kirjain esimerkiksi Salme, Sanna, Sanni, Santra, Sari, Saija ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tyhjänpäiväistä, kun samalla kirjaimella alkavia naisia Suomi on pullollaan ja monissa nimissä on sama toinen kirjain esimerkiksi Salme, Sanna, Sanni, Santra, Sari, Saija ...
Ja sitten Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta arvasin että meidän sannaa joku anonyymi kaipaa
Sanna 🤣🤣🤣🤣😆😆😆😅sä taisit ihan itse paljastaa itsesi tässä tapauksessa!!!!!!! olisit voinut olla niin kuin et olisi tietoinen siitä kenestä mahtaa olla kyse! voihan toki olla että kyseessä on oikeasti ehkä joku yllämainittu nimi kuten esimerkiksi salme tai Sari tai esimerkiksi vaikka Susanna! mistä näistä tietää kenestä on kyse! mutta pääasia että meidän nimiä ei mainita Palstalla!! varsinkaan kun joku sekopää kyselee!
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Sanna 🤣🤣🤣🤣😆😆😆😅sä taisit ihan itse paljastaa itsesi tässä tapauksessa!!!!!!! olisit voinut olla niin kuin et olisi tietoinen siitä kenestä mahtaa olla kyse! voihan toki olla että kyseessä on oikeasti ehkä joku yllämainittu nimi kuten esimerkiksi salme tai Sari tai esimerkiksi vaikka Susanna! mistä näistä tietää kenestä on kyse! mutta pääasia että meidän nimiä ei mainita Palstalla!! varsinkaan kun joku sekopää kyselee!
😳😳mahtoiko olla minusta kyse kun minun nimeni alkaa myös s kirjaimella???🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁🤓🤓🤓😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳😳mahtoiko olla minusta kyse kun minun nimeni alkaa myös s kirjaimella???🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁🤓🤓🤓😁
🥊🥊🥊no eipä taida olla jos s kirjaimella kysellään kun sönkkö ei tietääkseni ole mikään nimi eikä varsinkaan sadisti jolloin olen aivan varma että myöskään minua ei tarkoitettu tuolla viestillä 🚾😜😜😜😜😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥊🥊🥊no eipä taida olla jos s kirjaimella kysellään kun sönkkö ei tietääkseni ole mikään nimi eikä varsinkaan sadisti jolloin olen aivan varma että myöskään minua ei tarkoitettu tuolla viestillä 🚾😜😜😜😜😜
Mutta mä epäilen että minua tarkoitetaan tuolla koska nimeni alkaa s kirjaimella ja olen nainen 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mä epäilen että minua tarkoitetaan tuolla koska nimeni alkaa s kirjaimella ja olen nainen 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓
Mikä sun nimi on?? jos saan udella???
- Anonyymi
Hups!! tarkoitan siis että Suski on mun nimi!tuli kirjoitusvirhe! pahoittelen!🧓🧓🧓🧓🧓
- Anonyymi
Olisko
Susanna,Suvi
Seija, Senja, Senni
Sini, Sinikka, Sirpa
- Anonyymi
Niin sinäkin💗👍
- Anonyymi
Hyvää päivää sinullekin, oi tuntematon, kuka oletkin! Aurinko paistaa ja lämmittää minua, ehkä sinuakin..
- Anonyymi
Kiitos! T. Sara
- Anonyymi
Sarako se itse täällä trollaa.....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619368IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3176544Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691534Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921185- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72993Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin42841Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23736MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718