S naiselle olet paras jonka kohdannut.
Hyvää päivää
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
😘❤️😘
- Anonyymi
Haluatko kohdentaa aloitukseesi nimen toisen kirjaimen tai vaikka kokonimen?
- Anonyymi
Ihan tyhjänpäiväistä, kun samalla kirjaimella alkavia naisia Suomi on pullollaan ja monissa nimissä on sama toinen kirjain esimerkiksi Salme, Sanna, Sanni, Santra, Sari, Saija ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tyhjänpäiväistä, kun samalla kirjaimella alkavia naisia Suomi on pullollaan ja monissa nimissä on sama toinen kirjain esimerkiksi Salme, Sanna, Sanni, Santra, Sari, Saija ...
Ja sitten Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta arvasin että meidän sannaa joku anonyymi kaipaa
Sanna 🤣🤣🤣🤣😆😆😆😅sä taisit ihan itse paljastaa itsesi tässä tapauksessa!!!!!!! olisit voinut olla niin kuin et olisi tietoinen siitä kenestä mahtaa olla kyse! voihan toki olla että kyseessä on oikeasti ehkä joku yllämainittu nimi kuten esimerkiksi salme tai Sari tai esimerkiksi vaikka Susanna! mistä näistä tietää kenestä on kyse! mutta pääasia että meidän nimiä ei mainita Palstalla!! varsinkaan kun joku sekopää kyselee!
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Sanna 🤣🤣🤣🤣😆😆😆😅sä taisit ihan itse paljastaa itsesi tässä tapauksessa!!!!!!! olisit voinut olla niin kuin et olisi tietoinen siitä kenestä mahtaa olla kyse! voihan toki olla että kyseessä on oikeasti ehkä joku yllämainittu nimi kuten esimerkiksi salme tai Sari tai esimerkiksi vaikka Susanna! mistä näistä tietää kenestä on kyse! mutta pääasia että meidän nimiä ei mainita Palstalla!! varsinkaan kun joku sekopää kyselee!
😳😳mahtoiko olla minusta kyse kun minun nimeni alkaa myös s kirjaimella???🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁🤓🤓🤓😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳😳mahtoiko olla minusta kyse kun minun nimeni alkaa myös s kirjaimella???🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁🤓🤓🤓😁
🥊🥊🥊no eipä taida olla jos s kirjaimella kysellään kun sönkkö ei tietääkseni ole mikään nimi eikä varsinkaan sadisti jolloin olen aivan varma että myöskään minua ei tarkoitettu tuolla viestillä 🚾😜😜😜😜😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥊🥊🥊no eipä taida olla jos s kirjaimella kysellään kun sönkkö ei tietääkseni ole mikään nimi eikä varsinkaan sadisti jolloin olen aivan varma että myöskään minua ei tarkoitettu tuolla viestillä 🚾😜😜😜😜😜
Mutta mä epäilen että minua tarkoitetaan tuolla koska nimeni alkaa s kirjaimella ja olen nainen 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mä epäilen että minua tarkoitetaan tuolla koska nimeni alkaa s kirjaimella ja olen nainen 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓
Mikä sun nimi on?? jos saan udella???
- Anonyymi
Hups!! tarkoitan siis että Suski on mun nimi!tuli kirjoitusvirhe! pahoittelen!🧓🧓🧓🧓🧓
- Anonyymi
Olisko
Susanna,Suvi
Seija, Senja, Senni
Sini, Sinikka, Sirpa
- Anonyymi
Niin sinäkin💗👍
- Anonyymi
Hyvää päivää sinullekin, oi tuntematon, kuka oletkin! Aurinko paistaa ja lämmittää minua, ehkä sinuakin..
- Anonyymi
Kiitos! T. Sara
- Anonyymi
Sarako se itse täällä trollaa.....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834493Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu253268Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392914Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172727- 162720
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432587Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132285MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142095Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737