Hyvää päivää

Anonyymi

S naiselle olet paras jonka kohdannut.

15

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😘❤️😘

• Anonyymi

Haluatko kohdentaa aloitukseesi nimen toisen kirjaimen tai vaikka kokonimen?

• Anonyymi

Ihan tyhjänpäiväistä, kun samalla kirjaimella alkavia naisia Suomi on pullollaan ja monissa nimissä on sama toinen kirjain esimerkiksi Salme, Sanna, Sanni, Santra, Sari, Saija ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tyhjänpäiväistä, kun samalla kirjaimella alkavia naisia Suomi on pullollaan ja monissa nimissä on sama toinen kirjain esimerkiksi Salme, Sanna, Sanni, Santra, Sari, Saija ...

Ja sitten Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta arvasin että meidän sannaa joku anonyymi kaipaa

• Sanna 🤣🤣🤣🤣😆😆😆😅sä taisit ihan itse paljastaa itsesi tässä tapauksessa!!!!!!! olisit voinut olla niin kuin et olisi tietoinen siitä kenestä mahtaa olla kyse! voihan toki olla että kyseessä on oikeasti ehkä joku yllämainittu nimi kuten esimerkiksi salme tai Sari tai esimerkiksi vaikka Susanna! mistä näistä tietää kenestä on kyse! mutta pääasia että meidän nimiä ei mainita Palstalla!! varsinkaan kun joku sekopää kyselee!

• Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

Sanna 🤣🤣🤣🤣😆😆😆😅sä taisit ihan itse paljastaa itsesi tässä tapauksessa!!!!!!! olisit voinut olla niin kuin et olisi tietoinen siitä kenestä mahtaa olla kyse! voihan toki olla että kyseessä on oikeasti ehkä joku yllämainittu nimi kuten esimerkiksi salme tai Sari tai esimerkiksi vaikka Susanna! mistä näistä tietää kenestä on kyse! mutta pääasia että meidän nimiä ei mainita Palstalla!! varsinkaan kun joku sekopää kyselee!

😳😳mahtoiko olla minusta kyse kun minun nimeni alkaa myös s kirjaimella???🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁🤓🤓🤓😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😳😳mahtoiko olla minusta kyse kun minun nimeni alkaa myös s kirjaimella???🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁🤓🤓🤓😁

🥊🥊🥊no eipä taida olla jos s kirjaimella kysellään kun sönkkö ei tietääkseni ole mikään nimi eikä varsinkaan sadisti jolloin olen aivan varma että myöskään minua ei tarkoitettu tuolla viestillä 🚾😜😜😜😜😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥊🥊🥊no eipä taida olla jos s kirjaimella kysellään kun sönkkö ei tietääkseni ole mikään nimi eikä varsinkaan sadisti jolloin olen aivan varma että myöskään minua ei tarkoitettu tuolla viestillä 🚾😜😜😜😜😜

Mutta mä epäilen että minua tarkoitetaan tuolla koska nimeni alkaa s kirjaimella ja olen nainen 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta mä epäilen että minua tarkoitetaan tuolla koska nimeni alkaa s kirjaimella ja olen nainen 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓

Mikä sun nimi on?? jos saan udella???

• Anonyymi

Hups!! tarkoitan siis että Suski on mun nimi!tuli kirjoitusvirhe! pahoittelen!🧓🧓🧓🧓🧓

• Anonyymi

Olisko
        Susanna,Suvi
        Seija, Senja, Senni
        Sini, Sinikka, Sirpa

• Anonyymi

Niin sinäkin💗👍

• Anonyymi

Hyvää päivää sinullekin, oi tuntematon, kuka oletkin! Aurinko paistaa ja lämmittää minua, ehkä sinuakin..

• Anonyymi

Kiitos! T. Sara

• Anonyymi

Sarako se itse täällä trollaa.....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      78
      4487
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      249
      4245
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      23
      3534
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      171
      3343
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      72
      3083
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      80
      2946
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      126
      2630
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      197
      2555
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      48
      2235
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24