S naiselle olet paras jonka kohdannut.
Hyvää päivää
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
😘❤️😘
- Anonyymi
Haluatko kohdentaa aloitukseesi nimen toisen kirjaimen tai vaikka kokonimen?
- Anonyymi
Ihan tyhjänpäiväistä, kun samalla kirjaimella alkavia naisia Suomi on pullollaan ja monissa nimissä on sama toinen kirjain esimerkiksi Salme, Sanna, Sanni, Santra, Sari, Saija ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tyhjänpäiväistä, kun samalla kirjaimella alkavia naisia Suomi on pullollaan ja monissa nimissä on sama toinen kirjain esimerkiksi Salme, Sanna, Sanni, Santra, Sari, Saija ...
Ja sitten Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta arvasin että meidän sannaa joku anonyymi kaipaa
Sanna 🤣🤣🤣🤣😆😆😆😅sä taisit ihan itse paljastaa itsesi tässä tapauksessa!!!!!!! olisit voinut olla niin kuin et olisi tietoinen siitä kenestä mahtaa olla kyse! voihan toki olla että kyseessä on oikeasti ehkä joku yllämainittu nimi kuten esimerkiksi salme tai Sari tai esimerkiksi vaikka Susanna! mistä näistä tietää kenestä on kyse! mutta pääasia että meidän nimiä ei mainita Palstalla!! varsinkaan kun joku sekopää kyselee!
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Sanna 🤣🤣🤣🤣😆😆😆😅sä taisit ihan itse paljastaa itsesi tässä tapauksessa!!!!!!! olisit voinut olla niin kuin et olisi tietoinen siitä kenestä mahtaa olla kyse! voihan toki olla että kyseessä on oikeasti ehkä joku yllämainittu nimi kuten esimerkiksi salme tai Sari tai esimerkiksi vaikka Susanna! mistä näistä tietää kenestä on kyse! mutta pääasia että meidän nimiä ei mainita Palstalla!! varsinkaan kun joku sekopää kyselee!
😳😳mahtoiko olla minusta kyse kun minun nimeni alkaa myös s kirjaimella???🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁🤓🤓🤓😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳😳mahtoiko olla minusta kyse kun minun nimeni alkaa myös s kirjaimella???🤓🤓🤓🤓🤓😁😁😁😁😁🤓🤓🤓😁
🥊🥊🥊no eipä taida olla jos s kirjaimella kysellään kun sönkkö ei tietääkseni ole mikään nimi eikä varsinkaan sadisti jolloin olen aivan varma että myöskään minua ei tarkoitettu tuolla viestillä 🚾😜😜😜😜😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥊🥊🥊no eipä taida olla jos s kirjaimella kysellään kun sönkkö ei tietääkseni ole mikään nimi eikä varsinkaan sadisti jolloin olen aivan varma että myöskään minua ei tarkoitettu tuolla viestillä 🚾😜😜😜😜😜
Mutta mä epäilen että minua tarkoitetaan tuolla koska nimeni alkaa s kirjaimella ja olen nainen 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mä epäilen että minua tarkoitetaan tuolla koska nimeni alkaa s kirjaimella ja olen nainen 🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓🧓
Mikä sun nimi on?? jos saan udella???
- Anonyymi
Hups!! tarkoitan siis että Suski on mun nimi!tuli kirjoitusvirhe! pahoittelen!🧓🧓🧓🧓🧓
- Anonyymi
Olisko
Susanna,Suvi
Seija, Senja, Senni
Sini, Sinikka, Sirpa
- Anonyymi
Niin sinäkin💗👍
- Anonyymi
Hyvää päivää sinullekin, oi tuntematon, kuka oletkin! Aurinko paistaa ja lämmittää minua, ehkä sinuakin..
- Anonyymi
Kiitos! T. Sara
- Anonyymi
Sarako se itse täällä trollaa.....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446