SORMISTA NÄKEE KULLIN PAKSUUDEN

södesöde

ei tarvitse paljoa miettiä ku osaat katsoa sormista minkäkokoinen kalu kundilla on. näin tsekkaan aina tuolla discoissa niin ei tuu otettua väärän kokoista. tämä teille tyttelöille tiedoksi. mutta tuota, jos on oikein pitkät sormet vaikkakin ohuet se tietää sitä että
siinä tapauksessa mela on kiikkerässä perseessä kiinni. joten hyvää siitäkin seuraa.

35

15656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä

kiikkerässä? Mitä tarkoitat?

• komeekomee

ei tarvitse paljoa miettiä ku osaat katsoa perseestä minkäkokoinen pillu kimmalla on. näin tsekkaan aina tuolla discoissa niin ei tuu otettua väärän kokoista. tämä teille miehille tiedoksi. mutta tuota, jos on oikein leveä perse kiinni leveässä naisessa niin kait sitäkin voi käyttää.

• tania69

no minkälainen perse sitä pitäs sitte olla et on hyvä pinppa.

• Nalle

Ja pussien koosta sen, millon on viimeks saanu

• näitä riittää

Mun ex:ällä oli tosi sirot ja pienet kädet, muutenkin oli aika pieni mies mutta oli melkoinen yllätys nähdä alakerran varustus (kasvu oli keskittynyt yhteen kohtaan =)). Nykyisellä on suuret kourat ja isot sormet mutta kalu on keskikokoa. Ei sitä kerro nenän koko eikä käsien tai jalan koko. Kalu on aina yllätys.

• JOOO

"Kalu on aina yllätys" = yllätys muna

• asdgfsg
        JOOO kirjoitti:

ja joskus se yllätys ei mieltä ylennä

• jogu*

No ootkos sitten ikävoinyt sen exän isoa melaa?

• ikävöinyt
        jogu* kirjoitti:

No ootkos sitten ikävoinyt sen exän isoa melaa?

Ehkä se on sitten aikuistumista mutta olen tyytyväinen nykyiseen ja hän on kyllä kaikinpuolin parempi rakastajakin.

• Eroka

Oon 154 sm pitkä mies, painoa tosin 74 kg, mutta mulkku paksu ja melko pitkäkin, käsittääkseni, korjatkaa jos olen väärässä: molon pituus 18 sm, ympärysmitta varresta 16 sm, terskasta 22 sm. Paljon olen naisia nussinut, vaikka vaikee niitä iskeä, kun olen niin lyhyt, mutta moni akka on sen jälkeen kun on tutustunut siunaillut mun kalua, ja kiittänyt.

• Piia

Olen onnistunut tähänastisen elämäni aikana täydellisesti miesten varustuksen koon suhteen.

Jok'ikisellä on kai sitten vaan sattunut olemaan keskivertoa kookkaampi. En ole pystynyt suoraan verrannollistamaan isoja neniä, käsiä, sormia, jalkateriä tai muitakaan merkkejä kalun kokoon.

Nyt sinkkuelämäni suurimpia huolenaiheita on juuri nimenomaan ko. ennakoitavuus. Monta epämiellyttävää yllätystä olen kokenut, kun miehen housut on saatu auki.

Yhdestäkin todella pitkästä ja rotevasta, oikein miehisen miehen perikuvasta sain todella säälittävän ensivaikutelman.
        Mutta illan jatkuessa kokemus oli äärettömän positiivinen: herran oli ollut kai pakko hioa tekniikkaansa paikatakseen muita puutteitaan.

Joten iänaikuiset pohdiskelut sikseen!

Paremmat kokemukset on olleet pienemmillä varustuksilla siunattujen kanssa; kokemukseni "isojen poikien" kanssa on olleet sitä luokkaa, että luulevat kai koon korvaavan kaiken muun.

• vappupano
        JOOO kirjoitti:

niin ja kohta on vappu ja sovii revaa irrotella tuolla puistoissa ja kokeilla kaluja!!!

• ja pientä

Eipä ole tainnut tyttö saada munaa ikuna jos sormista alkaa kokoja päättelemään ;)

• nilkoista

näkee väljyyden. Jos on paksut nilkat, on väljä.

• tania69

no jos on sirot nilkat nii onko sillä sit tiukka?

• etpnen

Juttusi jonka kirjoitit sormien koosta ja kalun pituudesta tuo selvästi esille älykkyysosamääräsi tason. Se on tasan 0,5 eikä yhtään enempää. Aivot on valahtaneet jalkojen väliin jos niitä on lainkaan ja sen huomaa.

• noitavälikkö

mistäs noin päättelet,kateellinen oot!

• Jouko Kosti

Isot paksut sormet mutta pieni mulkku!Siinähän menette halpaan tyhmät naiset.

• Purkkiblondi

Sen näkee miehen kengän numerosta.

• Vain muutaman centin tähden

miehen kukkaron seinämät ovat riittävän etäällä toisistaan ja mieluimmin 500 ecun seteleillä erotettuina, niin tuon veitikan mitoilla ei näytä olevan kummoistakaan merkitystä.

• KAUKO

no ilamankos eilenkin muijat oli hanureineen ympärilläni leuhottelemassa paikallisessa kun kaivelin nenääni ja ei meinannu reikään mahtua,tai siis ei mahtunutkaan.
      tää oli kyllä makee juttu kun sain tietää tottuuden nyt ei paljo hanskoja kulkeissa pidellä.kyllähän täsä on oltukin kuivilla.

• aapeli

mulla on sormi poikki, kulli ei. Ei siis pidä paikkaansa.

• No tuohan on täyttä totta. Kyllä mulle on sanottu että mun käsistä jo näki sen että mulla on varustus kookkaampi kuin yleensä miehillä.

Toinen jonka mä olen kuullut että sen näkee Nenästä. Ja mulla on myös isohko nenä, ja se isompi SE.

• marika2

eiks se niin ole että mitä isompi nenä sen paremmin vakoa kyntää?
        mulla ainakin on hyviä kokemuksia.
        se tekee niin kutaa jotta.

• marika2 kirjoitti:

eiks se niin ole että mitä isompi nenä sen paremmin vakoa kyntää?
        mulla ainakin on hyviä kokemuksia.
        se tekee niin kutaa jotta.

Harvoin kyllä nenää tulee käytettyä... mutta kiltäni mä kyllä tykkään vaossa käyttää ;)

Kerropas mulle mistä näkee päälle päin että nainen on hyvä seksuaalisesti?

• henna10
        joonas75 kirjoitti:

Harvoin kyllä nenää tulee käytettyä... mutta kiltäni mä kyllä tykkään vaossa käyttää ;)

Kerropas mulle mistä näkee päälle päin että nainen on hyvä seksuaalisesti?

EKAKS KATSOT SILMIIN, SEKSUAALISUUS NÄKYY KATSEESTA.SIT JOS VIELÄ SILMIEN ALUSTAT MUSTAT NIIN VALVOTTU JA NAITU ON. TOISEKSI TIETENKIN SUU
        MITEN SE KÄYTÄÄ SITÄ VAIKKAPA IMESKELLESSÄ JÄÄTELÖÄ.SEURAA. JA PYRSTÖ JOKA HEILAHTELEE OIKEIN MUKAVASTI ANTAA HYVÄT RUNDIT.
        JA SIT VIELÄ JOS ISTUSKELEE HAARAT LEVÄLLÄÄN NIIN SILLOIN SEN PILLU KUTIAA ELI PUUTE ON.

• Pirjo

Teille, jotka haluatte tehdä asiat vaikeiks niin vinkki, vinkki: Helpoiten mulkun koon näkee kun ottaa housut pois ja katsoo!

• Hoikkasorminen tyttö

Eihän se nyt niin mene että miehen sormista vois kalun koon päätellä.
        Vaan niin että naisen sormista voi päätellä naisen värkin koon.
        Jos on paksut sormet on oltava tilava karvalaukkukin.
        Kyllä jokaisen pitäisi tämä ymmärtää.

• tavaratyttö
        Hoikkasorminen tyttö kirjoitti:

Eihän se nyt niin mene että miehen sormista vois kalun koon päätellä.
        Vaan niin että naisen sormista voi päätellä naisen värkin koon.
        Jos on paksut sormet on oltava tilava karvalaukkukin.
        Kyllä jokaisen pitäisi tämä ymmärtää.

mulla nyt ei ole kovin hoikat sormet mutta pilluni on tosi tiukka ja kostea.toi sun juttus oli kyllä tuulesta temmattu tuu vaikka katsoon jos et usko!!!

• sentäs

kaikkea sitä kuuleekin.mulla itellä on ohuet ja pitkät ja hyvin on kelvannut tuo alapään varustus.

• eivälii

koolla ei ole mitään väliä vaikka näkis sormista tai varpaista tai jalkaterän asennosta.
        jos saat kunnon kyydit ja tuntuu hyvältä niin asia on pihvi. niin ajatelkaa jos kulleja ei ois ollenkaan mitäs sit?

• Kullin ohuus

Vai tuntuuko?
      Ei tarvitse paljoa miettiä ku ...hyvää siitkin seuraa.

• Enteellistä

Voiko sul on niin isoo käsi ja mulku niin piän. Sanoi tyttö Turuust.Siihen mies: Sähän osaat kärest ennustaa.

• luppakorva

hyvä heitto!!kiitti!

• 16yrsold

itselläni on niin pikkuset kädet että vituttaa järkyttömästi. aina kun on naispuolinen henkilö lähettyvillä niin huomaa varmasti tämän asian ja se on tällästen ennakkoluulosten ääliönaisten vika! kulli on se ihan hyvät 16 cm. ja seki että muka etusormen ja peukun välistä näkis kullin pituuden on täyttä paskaa. 13,5 cm sormien väli, ja penis onki toi jo minkä tossa mainitsin. kertokaa toki miten ihmeessä sormien koko(ne kun ovat luuta jne. kamaa) voisi mitenkään kompensoida kalun kokoa (josta ette kyllä edes kaivamalla mitään vitun penisluuta löydä). kengän koossa sama juttu. tottahan toki jos on suuri mies niin harvemmin sillä mitään tynkää housuissa on ja jos taas ihan lapsen kokonen ni mikään jättimela voi olla mutta keskikastissa näillä ei oo kyllä mitään väliä! ketjun aloittaja imaiskoon paskaa siitä hyvästä, että kehtaakin kattella tommosia. ja naiset kun sanovat että miehet ovat......jaksa enempää kirjottaa ku vituttaa nii

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4272
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2495
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1575
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe