Paljastuuko narsisti lopulta?

Anonyymi

Eli mitä luulette, tuleeko narsistin ilkeys ja muu sabotointi loppujen lopuksi ilmi? Joutuuko narsisti loppujen lopuksi olemaan yksin...

54

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja onko narsisteilla sydänystäviä? Jotenkin vaikea uskoa.

    • Anonyymi

      Tätä olen itsekin miettinyt! Luulen että tulee lähimmille ihmisille, mutta haluavatko nähdä ja myöntää asiaa on eri juttu.

      • Anonyymi

        Ei se narsistin käyttäytymistä muuta, vaikka jotkut paljastaisivatkin hänen temppunsa. Päinvastoin, hän saa siitä lisää energiaa ja muuttuu entistä pahemmaksi. Paljastajat muuttuvat vihollisiksi, ja hän alkaa koota uutta hovia ympärilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se narsistin käyttäytymistä muuta, vaikka jotkut paljastaisivatkin hänen temppunsa. Päinvastoin, hän saa siitä lisää energiaa ja muuttuu entistä pahemmaksi. Paljastajat muuttuvat vihollisiksi, ja hän alkaa koota uutta hovia ympärilleen.

        Useimmiten kritiikki ja totuuden sanominen on yhdentekevää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se narsistin käyttäytymistä muuta, vaikka jotkut paljastaisivatkin hänen temppunsa. Päinvastoin, hän saa siitä lisää energiaa ja muuttuu entistä pahemmaksi. Paljastajat muuttuvat vihollisiksi, ja hän alkaa koota uutta hovia ympärilleen.

        Narsistin ympärillä hyrräävä porukka huomaa kyllä itsekin räikeimmät perseilyt, mutta jostain syystä ei anna tosiasioiden häiritä ihailuharrastustaan. Onhan narsisti niin poikkeuksellisen sitä ja tätä, ja ennen kaikkea, kun kaikki muutkin ovat sitä mieltä.

        Kun narsisti valehtelee, varastaa ja huijaa, hymistelijät ajattelevat, ettei narsisti kuitenkaan juuri heille tekisi samaa temppua. Ja kun osoittautuu, että nasse pölli kuin pöllikin heidän komeimman pihatonttunsa, he sanovat, että "hän ei voi itselleen mitään, hän on kuin luonnonvoima". Ihmiset tietävät kuinka taitavasti narsisti säätelee sosiaalista painetta. Narsistin tekojen paljastaminen on tarkoittaa usein katoa ystäväpiirissä.


    • Anonyymi

      Juonittelijoille pruukaa käymään köpelösti pidemmällä aikavälillä.

      Sortuvat huumeisiin ja alkoholiin, mikä koituu juonittelijan kohtaloksi.
      Juonessa mukana olevat salaliittolaiset taasen ovat kuin metsään eksyneitä lapsia ilman 'suurta' johtajaansa ja johtajan valitsemaa juoniensa kohdetta. Eksyneiden lasten kohtalona on etsiä uutta suurta johtajaa ja uutta ulkoistettua pahaa (yhteistä kohdetta, joka saa lauman näyttämään vahvalta ) jostain muualta. Usein uskonnollisista liikkeistä.

      • Anonyymi

        No hyvä, jos edes joku juonittelija saa ansionsa mukaan. Eipä jää ikävä.

        Paljon he ehtivät pahaa kylvääkin.


    • Anonyymi

      Kiva kun te kerrotte itsestänne tällä palstalla. Montako uhria on läpikäyty joissa on paljon vikaa, eivätkä osaa lukea ajatuksianne? Löytyykö helpolla aina joku kiva linkki jolla todennatte uhrinne vääränlaisiksi? Ja käykö ihan ventovieraskin narsistista ja jos niin kuinka pian?

    • Anonyymi

      Paljastuuko narsisti lopulta?
      Miten niin lopulta?

      Narsisti on narsisti alusta loppuun eikä narsisti sitä salaa milloinkaan.
      Toinen asia on, milloin sinä alat määritellä toisen narsistiksi ja minkä vuoksi. Kaikki ihmiset, jotka eivät toimi sinun mielesi mukaan, eivät ole narsisteja.

      • Anonyymi

        Munkin mielestä narsisti on narsisti koko ajan aika avoimestikin, Se on muiden ihmisten mieli joille se paljastuu tai ei.
        Esim. jos joku hokee mulle aina ettei häntä kiinnosta semmoset aiheet ylipäätäänkään kuten rakkaus, niin onhan se ihan selvä, ettei kiinnosta, se on ne muut ihmiset jotka kieltätyy kuulemasta sitä.


        "ppuyyghhhjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin mielestä narsisti on narsisti koko ajan aika avoimestikin, Se on muiden ihmisten mieli joille se paljastuu tai ei.
        Esim. jos joku hokee mulle aina ettei häntä kiinnosta semmoset aiheet ylipäätäänkään kuten rakkaus, niin onhan se ihan selvä, ettei kiinnosta, se on ne muut ihmiset jotka kieltätyy kuulemasta sitä.


        "ppuyyghhhjh"

        Eikä tää koske pelkästään narsismia vaan mitä tahansa juttua mitä ihmiset ei itse kannata. He on niin vakuuttuneita siitä että muilla on samat arvostukset kuin itsellään ettei he kuule muuta vaikka kuinka sanoisi. Täten narsistit voivat vaika laulaa että "Olen narsisti", niin ei kukaan kuule sitä. Tämä se hassu ilmiö onkin


        "ppihhhhjhj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tää koske pelkästään narsismia vaan mitä tahansa juttua mitä ihmiset ei itse kannata. He on niin vakuuttuneita siitä että muilla on samat arvostukset kuin itsellään ettei he kuule muuta vaikka kuinka sanoisi. Täten narsistit voivat vaika laulaa että "Olen narsisti", niin ei kukaan kuule sitä. Tämä se hassu ilmiö onkin


        "ppihhhhjhj"

        Mulle ainakaan koko aihe ei ole mikään kiinni jäämis juttu.
        En mä toivo että ihmiset jäisi kiinni narsistisuudestaan. Toivon, että minä pääsen vapaaksi kaikista ikävistä sidoksista, niin etei narstienkaan tarvitse jää dä mitenkään kiinni.


        "ppuyyggg"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ainakaan koko aihe ei ole mikään kiinni jäämis juttu.
        En mä toivo että ihmiset jäisi kiinni narsistisuudestaan. Toivon, että minä pääsen vapaaksi kaikista ikävistä sidoksista, niin etei narstienkaan tarvitse jää dä mitenkään kiinni.


        "ppuyyggg"

        Mun ainoo päämäärä aiheessa on saada itse elää aidosti.


        "ppouhghhh"


    • Anonyymi

      Tottakai. Jait kiinni ;)

    • Anonyymi

      Kyllä paljastumme.

      Iltalehti, ilta sanomat

    • Anonyymi

      Muistakaa että narsisti hengittää ihmisten huomiosta, on täysin riippuvainen koiransilmin katsovasta alamaisesta/alamaisista joka ei ikinä väitä hänelle vastaan. Kukaan ei keskeytä narsistia kun hän puhuu ja narsistin naama ja olemus oikein hehkuu vallan käytön juhlaa.

    • Anonyymi

      Kyl mua ainakin ottaa narsistit sydämestä. En mä haluu heidän jäävän mitenkään kivuliaasti kiinni.


      "ppoijhgggghh"

      • Anonyymi

        nyt oon taas keskustellut äitini kanssa vaikka viimels meni kunto kauheeks.
        nyt oon jotenkin selvinnyt niin että ollaan molemmat kiduttu siinä keskustellessa ihan näännyksissä. kunnia tästä meille suokoon että kestimme jotenkin


        "ppuyhhghjh"


    • Anonyymi

      Jos narsistisen ihmisen kanssa lähentyy ja tulee läheiseksi, niin piirteitä ei voi olla huomaamatta. Narsistilla todella harvoin on ystäviä. Vain kavereita ja hyvänpäivän tuttuja, saattaa valehdella muille että on paljon ystäviä. Jokainen fiksu ja hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen ei katsele narsistin käytöstä vaan tunnistaa piirteet ja ottaa etäisyyttä ja asettaa rajoja, jos ei pysty laittamaan jostain syystä välejä poikki.

      Ja kyllä uskon että jokainen huomaa kyllä valehtelun ja manipuloinnin jossain vaiheessa. Se kertoo ihmisestä itsestään vain jos haluaa vastaavan ihmisen lähipiiriinsä. Täytyy olla todella taivata manipuloija jos ei jäisi ikinä kiinni, voitaisiinko jo puhua sosiopaatista. Ja usko pois jokainen tulee tässä maailmassa lopulta saamaan sitä mitä ansaitsee... kuten sanonta menee niin makaa kuin petaa.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus.


    • Anonyymi

      Paljastuu varmasti siinä mielessä, että narsistin ihmissuhteet loppuvat herkästi. Vaikka joku ei ymmärtäisikään, että kyseessä on narsisti, niin se epämukavuus ja hankaluus suhteessa narsistiin saa ottamaan etäisyyttä enemmin tai myöhemmin.

      • Anonyymi

        Kaikki narsistit paljastuvat, mutta vain sellaisille jotka
        pystyvät tunnistamaan narsismin.
        Heitä vain on liian vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki narsistit paljastuvat, mutta vain sellaisille jotka
        pystyvät tunnistamaan narsismin.
        Heitä vain on liian vähän.

        Narsistin ympärillä on aina niitä ihmisiä, jotka tukevat narsistia eivätkä kyseenalaista tätä millään tavalla. He ovat aina samaa mieltä kaikesta, mitä narsisti sanoo. Ainoa ihmistyyppi, joka lopulta jää narsistin seuraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki narsistit paljastuvat, mutta vain sellaisille jotka
        pystyvät tunnistamaan narsismin.
        Heitä vain on liian vähän.

        Ihmiset vaistonvaraisesti jättäytyvät pois narsistin seurasta, jos eivät tunnista asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset vaistonvaraisesti jättäytyvät pois narsistin seurasta, jos eivät tunnista asiaa.

        Narsisti on kyvykäs näyttelijä, josta suurin osa
        kanssaihmisistä ei kykene tunnistamaan mitään,
        ja vielä vähemmän jättäytymään seurasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti on kyvykäs näyttelijä, josta suurin osa
        kanssaihmisistä ei kykene tunnistamaan mitään,
        ja vielä vähemmän jättäytymään seurasta.

        Niin on narsisti osaa näytellä normaalia ystävällisyyttä ja empaattisuutta hyvin. Mutta hän ei ole oikeasti sellainen, joten hyvän päivän tuttu ei tule koskaan tietämään millaista elämä on kyseisen ihmisen kanssa jolla on monet kasvot. Läheisenä ystävän/puolisona/perheenjäsenenä tulet näkemään narsistin todelliset kasvot. Narsistit ovat tunnetusti hyviä manipuloimaan ja valehtelemaan, niin läheisen henkilön voi olla välillä hankalaa irtaantua kun osaa näytellä hyvää ja ihanaa ihmistä välillä. Mutta tämä on tosiaan vain näytelmää jolla pyritään pitämään joku/joitakin vaikutuksen alaisena. Kauaa narsisti ei pysty/osaa näytellä niin todelliset luonteenpiirteet tulevat aina lopulta esille uudestaan ja uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on narsisti osaa näytellä normaalia ystävällisyyttä ja empaattisuutta hyvin. Mutta hän ei ole oikeasti sellainen, joten hyvän päivän tuttu ei tule koskaan tietämään millaista elämä on kyseisen ihmisen kanssa jolla on monet kasvot. Läheisenä ystävän/puolisona/perheenjäsenenä tulet näkemään narsistin todelliset kasvot. Narsistit ovat tunnetusti hyviä manipuloimaan ja valehtelemaan, niin läheisen henkilön voi olla välillä hankalaa irtaantua kun osaa näytellä hyvää ja ihanaa ihmistä välillä. Mutta tämä on tosiaan vain näytelmää jolla pyritään pitämään joku/joitakin vaikutuksen alaisena. Kauaa narsisti ei pysty/osaa näytellä niin todelliset luonteenpiirteet tulevat aina lopulta esille uudestaan ja uudestaan.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.

        narsistit ovat hyvin hankalia ihmisiä mutta aion olla ystävällinen heillekin.


        "ppoughghhhjjh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        narsistit ovat hyvin hankalia ihmisiä mutta aion olla ystävällinen heillekin.


        "ppoughghhhjjh"

        olen avoin hankalillekin ihmisille sanon heille suoraan että mun pitää kartella heitä jos he on mulle liian hankalia


        "ppuygghh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on narsisti osaa näytellä normaalia ystävällisyyttä ja empaattisuutta hyvin. Mutta hän ei ole oikeasti sellainen, joten hyvän päivän tuttu ei tule koskaan tietämään millaista elämä on kyseisen ihmisen kanssa jolla on monet kasvot. Läheisenä ystävän/puolisona/perheenjäsenenä tulet näkemään narsistin todelliset kasvot. Narsistit ovat tunnetusti hyviä manipuloimaan ja valehtelemaan, niin läheisen henkilön voi olla välillä hankalaa irtaantua kun osaa näytellä hyvää ja ihanaa ihmistä välillä. Mutta tämä on tosiaan vain näytelmää jolla pyritään pitämään joku/joitakin vaikutuksen alaisena. Kauaa narsisti ei pysty/osaa näytellä niin todelliset luonteenpiirteet tulevat aina lopulta esille uudestaan ja uudestaan.

        Monta kertaa yllättää se, miten tyynen rauhallisesti narsisti
        esittää päinvastaista roolia kuin todellisuudessa on.
        Huutava räyhäävä ja solvaava ihminen, voi vastata puhelimeen
        kuin seesteiseltä kahvihetkeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta kertaa yllättää se, miten tyynen rauhallisesti narsisti
        esittää päinvastaista roolia kuin todellisuudessa on.
        Huutava räyhäävä ja solvaava ihminen, voi vastata puhelimeen
        kuin seesteiseltä kahvihetkeltä.

        Kyllä, tämäpä!! Narsistille on paha tunne kun hän menettää kontrollin tunteen. Ei hän sure menetettyä ihmistä että voi kun rakastin häntä paljon ja että harmittaa kun käyttäydyin näin. Ei, ikinä. Ketä hän rakastaa on vain itseään. Narsistia ärsyttää kun menettää hallinnan tunteen eikä pysty käyttämään toista enää kuin itse haluaa ja tykkää omien tavoitteiden saavuttamiseen. Kun tajuaa tämän niin manipuloi toista esittämällä hyvää ja ihanaa ehkä jopa katuvaa ihmistä jolloin toinen haluaa antaa anteeksi. (Itsellä ei ole kokemusta anteeksipyynnöstä) sitä ei ikinä ole sanonut, mutta manipuloi kaikilla muilla tavoilla. Ja sen jälkeen sama sykli jatkuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on narsisti osaa näytellä normaalia ystävällisyyttä ja empaattisuutta hyvin. Mutta hän ei ole oikeasti sellainen, joten hyvän päivän tuttu ei tule koskaan tietämään millaista elämä on kyseisen ihmisen kanssa jolla on monet kasvot. Läheisenä ystävän/puolisona/perheenjäsenenä tulet näkemään narsistin todelliset kasvot. Narsistit ovat tunnetusti hyviä manipuloimaan ja valehtelemaan, niin läheisen henkilön voi olla välillä hankalaa irtaantua kun osaa näytellä hyvää ja ihanaa ihmistä välillä. Mutta tämä on tosiaan vain näytelmää jolla pyritään pitämään joku/joitakin vaikutuksen alaisena. Kauaa narsisti ei pysty/osaa näytellä niin todelliset luonteenpiirteet tulevat aina lopulta esille uudestaan ja uudestaan.

        Työpaikan narsistin vetämä porukka hajosi fyysisesti narsistin sekä hovin ydinjäsenten eläköitymiseen. Kuitenkin osa narsistin ihanuuteen uskovista jäi. Nämä ihmisparat uskovat sokeasti kaiken, mitä aurinkoinen johtajansa heille kertoo. Siispä narsisti pitää heihin yhteyttä edelleen ja sitä kautta pyrkii sabotoimaan vanhoja uhrejaan. Somen kautta nasse vetelee sätkynukkiensa naruista etänä miltei reaaliajassa. On totta, että narsisti voi pelata ihmisillä vaikka maailman toiselta laidalta niin kauan kuin muisti ja kännykkäsormi pelaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta kertaa yllättää se, miten tyynen rauhallisesti narsisti
        esittää päinvastaista roolia kuin todellisuudessa on.
        Huutava räyhäävä ja solvaava ihminen, voi vastata puhelimeen
        kuin seesteiseltä kahvihetkeltä.

        Olen muutamaan kertaan ollut todistamassa tuollaista "muodonmuutosta"! Narsistin olemus, murre, äänensävy, .. kaikki muuttuu hetkessä, kun paikalle tulee henkilö, johon täytyy tehdä tietty vaikutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti on kyvykäs näyttelijä, josta suurin osa
        kanssaihmisistä ei kykene tunnistamaan mitään,
        ja vielä vähemmän jättäytymään seurasta.

        Ja lisäksi vielä, jos joku yrittää ottaa etäisyyttä, narsisti vetäisee hihastaan valttikortin, jolla kiristää irtautujaa ja vetää hänet takaisin hallintaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, tämäpä!! Narsistille on paha tunne kun hän menettää kontrollin tunteen. Ei hän sure menetettyä ihmistä että voi kun rakastin häntä paljon ja että harmittaa kun käyttäydyin näin. Ei, ikinä. Ketä hän rakastaa on vain itseään. Narsistia ärsyttää kun menettää hallinnan tunteen eikä pysty käyttämään toista enää kuin itse haluaa ja tykkää omien tavoitteiden saavuttamiseen. Kun tajuaa tämän niin manipuloi toista esittämällä hyvää ja ihanaa ehkä jopa katuvaa ihmistä jolloin toinen haluaa antaa anteeksi. (Itsellä ei ole kokemusta anteeksipyynnöstä) sitä ei ikinä ole sanonut, mutta manipuloi kaikilla muilla tavoilla. Ja sen jälkeen sama sykli jatkuu...

        Joukko narsiteja ei osoittanut minkäänlaisia empatian
        merkkejä kun yksi tuntemansa ihminen sairastui
        kuoleman vakavasti.
        Tyynenä vain odottivat kuolemaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukko narsiteja ei osoittanut minkäänlaisia empatian
        merkkejä kun yksi tuntemansa ihminen sairastui
        kuoleman vakavasti.
        Tyynenä vain odottivat kuolemaa,

        Joo näin ne on ajatelleet tehdä mullekin. Mutta siis niin tyhmiä ei enää kiinnosta kuunnella. Ovat paljastaneet itsensä. jo riittävästi

        ppiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin ne on ajatelleet tehdä mullekin. Mutta siis niin tyhmiä ei enää kiinnosta kuunnella. Ovat paljastaneet itsensä. jo riittävästi

        ppiiuuuu

        Jumala tietää

        ppiuuu


    • Anonyymi

      Kyllä, aina. Nuo piirteet ihmisessä kyllä huomaa, ei voi olla huomaamatta

      • Anonyymi

        Joo enkä minä enää elämän rippeilläni alenna aivojani kuuntelemaan narstien typeryyksiä.


        poiuuyyuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo enkä minä enää elämän rippeilläni alenna aivojani kuuntelemaan narstien typeryyksiä.


        poiuuyyuyyy

        en tajunnu että niin tyhmää voi ola olemassa, nyt tajuun että tosiaan on-...


        ppiuuu


    • Anonyymi

      Tietenkin paljastuu, kaikki totuus ylipäätään paljastuu lopulta koska Jumala tietää kaiken


      poiuyyyyy

      • Anonyymi

        Mä en voi tajuta semmosta järjretöntä kiistelyä että KUKA on oikeassa. Eihän sillä ole mitään merkitystä, että kuka. Merkityksellistä on vain, että tieto on yhtenevää todellisten myös materiaalisten faktojen kanssa. Vain sellainen tieto on todella hyödyllistä.


        poiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en voi tajuta semmosta järjretöntä kiistelyä että KUKA on oikeassa. Eihän sillä ole mitään merkitystä, että kuka. Merkityksellistä on vain, että tieto on yhtenevää todellisten myös materiaalisten faktojen kanssa. Vain sellainen tieto on todella hyödyllistä.


        poiuuuu

        Ei oo mitään järkeä siinä että ollaan muka reiluja, että kaikki saavat olla tasavertaisesti oikeassa. Se ei ole todellista tietoa. Oikeassa on se kenen tieto vastaa materiaalisiakin fatkoja.

        Esim. jos edessämme on jokin tuntematon esine. Jokaisen erilainen mielipide mikä se on, eoi ole mitään tasavertaista tietoa, vaan ainoastaan se tieto on arvokasta mikä vastaa faktoja siitä mikä esine on.


        popiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mitään järkeä siinä että ollaan muka reiluja, että kaikki saavat olla tasavertaisesti oikeassa. Se ei ole todellista tietoa. Oikeassa on se kenen tieto vastaa materiaalisiakin fatkoja.

        Esim. jos edessämme on jokin tuntematon esine. Jokaisen erilainen mielipide mikä se on, eoi ole mitään tasavertaista tietoa, vaan ainoastaan se tieto on arvokasta mikä vastaa faktoja siitä mikä esine on.


        popiuiuuu

        Mun mielestä niiden väärien näkemysten arvostamisesta tasavertaisina faktatiedon kanssa on vain haittaa .
        Ei mun mielestä erehtyneidenihmisten päätä tarvii silleen silitellä, vaan pitäisi voida tuoda reippaasdti esiin, että henkilö on erehtynyt. Sitä tapahtuu kaikille välillä.


        popiiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä niiden väärien näkemysten arvostamisesta tasavertaisina faktatiedon kanssa on vain haittaa .
        Ei mun mielestä erehtyneidenihmisten päätä tarvii silleen silitellä, vaan pitäisi voida tuoda reippaasdti esiin, että henkilö on erehtynyt. Sitä tapahtuu kaikille välillä.


        popiiuuuu

        Kun annetaqanh asioiden mennä pitkälle virheellisen tiedon varassa,. tapahtuu vaikka mitä mahdollisesti peruuttamatontakin tuhoa. Kyllä jokaisen egon pitäisi sde kestää että on erehtynyt silloinkun on erehtynyt. Mutta erehtyneeksi ei pidä väittää ilman tarkkoja perusteluja, ilmenneitä mateiaalisia faktoja jne. .


        poiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun annetaqanh asioiden mennä pitkälle virheellisen tiedon varassa,. tapahtuu vaikka mitä mahdollisesti peruuttamatontakin tuhoa. Kyllä jokaisen egon pitäisi sde kestää että on erehtynyt silloinkun on erehtynyt. Mutta erehtyneeksi ei pidä väittää ilman tarkkoja perusteluja, ilmenneitä mateiaalisia faktoja jne. .


        poiuuyuu

        Erehtymisessä eio ole mitään noloa. Noloa on mennä eteenpäin erheellisen tiedon varasa vain peitelläkseen erehtystä ja turhaan. Siitä voi tulla hirveääkin vahionkoa. Kuinka joku voi olla niin ajattelematon, että peittelisi tärkeää faktaa vain jonkin turhan nolouden tunteen takia. Joku voi vaika kuolla, jos tärkeää faktaa peitellään, Kuinka kukaan voi olla niin ajattelematon.


        poiuiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehtymisessä eio ole mitään noloa. Noloa on mennä eteenpäin erheellisen tiedon varasa vain peitelläkseen erehtystä ja turhaan. Siitä voi tulla hirveääkin vahionkoa. Kuinka joku voi olla niin ajattelematon, että peittelisi tärkeää faktaa vain jonkin turhan nolouden tunteen takia. Joku voi vaika kuolla, jos tärkeää faktaa peitellään, Kuinka kukaan voi olla niin ajattelematon.


        poiuiuuu

        Miks vaahtoot narsismista kun pitkät ketjut kirjotat itsekeskustelu tyyliin poijunikillä?
        Kysyttäessä oletko mies vai nainen, sanot olevasi 50v. nainen.
        Onko vuoksesi uhrautuva vaimo, jonka kanssa olette olleet naimisissa 50v, mielestäsi turhake?

        Covit-19 rokoteohjelmaa vastustat kiivaasti tieteellistä maailmankatsomusta. Samoin psykiatreja -ja sen alueen hoitoja.
        Tiedustelun mukaan saat hyvää eläkettä vanhemman opettajan, lehtorin pätevyydellä - sinuahan ap kummastellaan opettajayhteisöissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks vaahtoot narsismista kun pitkät ketjut kirjotat itsekeskustelu tyyliin poijunikillä?
        Kysyttäessä oletko mies vai nainen, sanot olevasi 50v. nainen.
        Onko vuoksesi uhrautuva vaimo, jonka kanssa olette olleet naimisissa 50v, mielestäsi turhake?

        Covit-19 rokoteohjelmaa vastustat kiivaasti tieteellistä maailmankatsomusta. Samoin psykiatreja -ja sen alueen hoitoja.
        Tiedustelun mukaan saat hyvää eläkettä vanhemman opettajan, lehtorin pätevyydellä - sinuahan ap kummastellaan opettajayhteisöissäkin.

        Sekoitat taas johonkin toiseen henkilöön.


        ppoiuuuu


    • Anonyymi

      Eikö yhteiskunnat ole ansainneet omat narsistinsa?

      • Anonyymi

        Sitä paitsi ei siinä ajatuksessa ole mitään järkeä, että jos jotkut väärinkäyttää jotakuta henkilöä esimerkiksi narsistisesti, että henkilö ei saisi ollenkaan valittaa asiasta, koska se olisi kuulemma toisten syyttelyä. Jos vaan hiljaa ottaa sen vastaan, hehän tekee sitä vaikka kunnes kohde on kuollut.
        Sellaisestako ei muka pitäisi inahtaakaan ?

        ppoiuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi ei siinä ajatuksessa ole mitään järkeä, että jos jotkut väärinkäyttää jotakuta henkilöä esimerkiksi narsistisesti, että henkilö ei saisi ollenkaan valittaa asiasta, koska se olisi kuulemma toisten syyttelyä. Jos vaan hiljaa ottaa sen vastaan, hehän tekee sitä vaikka kunnes kohde on kuollut.
        Sellaisestako ei muka pitäisi inahtaakaan ?

        ppoiuyyyy

        Siinä tekee vain hyvää toiselle, jos herättää hänet ennenkuin hän on tappanut jonkun toisen tajuamattomassa tajunnantilassaan. Ei se väliä vaikka tuo herättäminen tapahtuisi ikävälläkin tavalla.


        ppoiuuyyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tekee vain hyvää toiselle, jos herättää hänet ennenkuin hän on tappanut jonkun toisen tajuamattomassa tajunnantilassaan. Ei se väliä vaikka tuo herättäminen tapahtuisi ikävälläkin tavalla.


        ppoiuuyyuu

        Kyllä meidän pitää huomauttaa toinen toisiamme, jos toisen käytös tai toimintatavat saattavat aiheuttaa jotakin riskiä, vahinkoa tai tuhoa toiselle henkilölle, Jos toinenon jostain syystä niin ajattelematon, huomaamaton tai välinpitämätön tai tiedoistamaton että sillätavoin toimii. Ainaolisi hyvä huomauttaa, jos sellaista käytöstä tai toinintatapaa ilmenee.


        poiuuuyyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meidän pitää huomauttaa toinen toisiamme, jos toisen käytös tai toimintatavat saattavat aiheuttaa jotakin riskiä, vahinkoa tai tuhoa toiselle henkilölle, Jos toinenon jostain syystä niin ajattelematon, huomaamaton tai välinpitämätön tai tiedoistamaton että sillätavoin toimii. Ainaolisi hyvä huomauttaa, jos sellaista käytöstä tai toinintatapaa ilmenee.


        poiuuuyyuyuy

        Mä olen ihmetellyt tota koko elämäni ajan että eikö ton nyt pitäisi olla itsestäänselvyys.
        Minkä takia kellään olis mitään oikeutta aiheuttaa vahinkoa toiselle edes kiertoteitse ?


        ppoiuuyuuu


    • Anonyymi

      Emme paljastu ikinä. Hajoo siihen.

      Mediatalot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe