Aihe

Paljastuuko narsisti lopulta?

Anonyymi

Eli mitä luulette, tuleeko narsistin ilkeys ja muu sabotointi loppujen lopuksi ilmi? Joutuuko narsisti loppujen lopuksi olemaan yksin...

20

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja onko narsisteilla sydänystäviä? Jotenkin vaikea uskoa.

• Anonyymi

Tätä olen itsekin miettinyt! Luulen että tulee lähimmille ihmisille, mutta haluavatko nähdä ja myöntää asiaa on eri juttu.

• Anonyymi

Ei se narsistin käyttäytymistä muuta, vaikka jotkut paljastaisivatkin hänen temppunsa. Päinvastoin, hän saa siitä lisää energiaa ja muuttuu entistä pahemmaksi. Paljastajat muuttuvat vihollisiksi, ja hän alkaa koota uutta hovia ympärilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se narsistin käyttäytymistä muuta, vaikka jotkut paljastaisivatkin hänen temppunsa. Päinvastoin, hän saa siitä lisää energiaa ja muuttuu entistä pahemmaksi. Paljastajat muuttuvat vihollisiksi, ja hän alkaa koota uutta hovia ympärilleen.

Useimmiten kritiikki ja totuuden sanominen on yhdentekevää.

• Anonyymi

Juonittelijoille pruukaa käymään köpelösti pidemmällä aikavälillä.

Sortuvat huumeisiin ja alkoholiin, mikä koituu juonittelijan kohtaloksi.
      Juonessa mukana olevat salaliittolaiset taasen ovat kuin metsään eksyneitä lapsia ilman 'suurta' johtajaansa ja johtajan valitsemaa juoniensa kohdetta. Eksyneiden lasten kohtalona on etsiä uutta suurta johtajaa ja uutta ulkoistettua pahaa (yhteistä kohdetta, joka saa lauman näyttämään vahvalta ) jostain muualta. Usein uskonnollisista liikkeistä.

• Anonyymi

No hyvä, jos edes joku juonittelija saa ansionsa mukaan. Eipä jää ikävä.

Paljon he ehtivät pahaa kylvääkin.

• Anonyymi

Kiva kun te kerrotte itsestänne tällä palstalla. Montako uhria on läpikäyty joissa on paljon vikaa, eivätkä osaa lukea ajatuksianne? Löytyykö helpolla aina joku kiva linkki jolla todennatte uhrinne vääränlaisiksi? Ja käykö ihan ventovieraskin narsistista ja jos niin kuinka pian?

• Anonyymi

Paljastuuko narsisti lopulta?
      Miten niin lopulta?

Narsisti on narsisti alusta loppuun eikä narsisti sitä salaa milloinkaan.
      Toinen asia on, milloin sinä alat määritellä toisen narsistiksi ja minkä vuoksi. Kaikki ihmiset, jotka eivät toimi sinun mielesi mukaan, eivät ole narsisteja.

• Anonyymi

Munkin mielestä narsisti on narsisti koko ajan aika avoimestikin, Se on muiden ihmisten mieli joille se paljastuu tai ei.
        Esim. jos joku hokee mulle aina ettei häntä kiinnosta semmoset aiheet ylipäätäänkään kuten rakkaus, niin onhan se ihan selvä, ettei kiinnosta, se on ne muut ihmiset jotka kieltätyy kuulemasta sitä.

"ppuyyghhhjh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Munkin mielestä narsisti on narsisti koko ajan aika avoimestikin, Se on muiden ihmisten mieli joille se paljastuu tai ei.
        Esim. jos joku hokee mulle aina ettei häntä kiinnosta semmoset aiheet ylipäätäänkään kuten rakkaus, niin onhan se ihan selvä, ettei kiinnosta, se on ne muut ihmiset jotka kieltätyy kuulemasta sitä.

"ppuyyghhhjh"

Eikä tää koske pelkästään narsismia vaan mitä tahansa juttua mitä ihmiset ei itse kannata. He on niin vakuuttuneita siitä että muilla on samat arvostukset kuin itsellään ettei he kuule muuta vaikka kuinka sanoisi. Täten narsistit voivat vaika laulaa että "Olen narsisti", niin ei kukaan kuule sitä. Tämä se hassu ilmiö onkin

"ppihhhhjhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tää koske pelkästään narsismia vaan mitä tahansa juttua mitä ihmiset ei itse kannata. He on niin vakuuttuneita siitä että muilla on samat arvostukset kuin itsellään ettei he kuule muuta vaikka kuinka sanoisi. Täten narsistit voivat vaika laulaa että "Olen narsisti", niin ei kukaan kuule sitä. Tämä se hassu ilmiö onkin

"ppihhhhjhj"

Mulle ainakaan koko aihe ei ole mikään kiinni jäämis juttu.
        En mä toivo että ihmiset jäisi kiinni narsistisuudestaan. Toivon, että minä pääsen vapaaksi kaikista ikävistä sidoksista, niin etei narstienkaan tarvitse jää dä mitenkään kiinni.

"ppuyyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ainakaan koko aihe ei ole mikään kiinni jäämis juttu.
        En mä toivo että ihmiset jäisi kiinni narsistisuudestaan. Toivon, että minä pääsen vapaaksi kaikista ikävistä sidoksista, niin etei narstienkaan tarvitse jää dä mitenkään kiinni.

"ppuyyggg"

Mun ainoo päämäärä aiheessa on saada itse elää aidosti.

"ppouhghhh"

• Anonyymi

Tottakai. Jait kiinni ;)

• Anonyymi

Kyllä paljastumme.

Iltalehti, ilta sanomat

• Anonyymi

Muistakaa että narsisti hengittää ihmisten huomiosta, on täysin riippuvainen koiransilmin katsovasta alamaisesta/alamaisista joka ei ikinä väitä hänelle vastaan. Kukaan ei keskeytä narsistia kun hän puhuu ja narsistin naama ja olemus oikein hehkuu vallan käytön juhlaa.

• Anonyymi

Kyl mua ainakin ottaa narsistit sydämestä. En mä haluu heidän jäävän mitenkään kivuliaasti kiinni.

"ppoijhgggghh"

• Anonyymi

nyt oon taas keskustellut äitini kanssa vaikka viimels meni kunto kauheeks.
        nyt oon jotenkin selvinnyt niin että ollaan molemmat kiduttu siinä keskustellessa ihan näännyksissä. kunnia tästä meille suokoon että kestimme jotenkin

"ppuyhhghjh"

• Anonyymi

Jos narsistisen ihmisen kanssa lähentyy ja tulee läheiseksi, niin piirteitä ei voi olla huomaamatta. Narsistilla todella harvoin on ystäviä. Vain kavereita ja hyvänpäivän tuttuja, saattaa valehdella muille että on paljon ystäviä. Jokainen fiksu ja hyvällä itsetunnolla varustettu aikuinen ei katsele narsistin käytöstä vaan tunnistaa piirteet ja ottaa etäisyyttä ja asettaa rajoja, jos ei pysty laittamaan jostain syystä välejä poikki.

Ja kyllä uskon että jokainen huomaa kyllä valehtelun ja manipuloinnin jossain vaiheessa. Se kertoo ihmisestä itsestään vain jos haluaa vastaavan ihmisen lähipiiriinsä. Täytyy olla todella taivata manipuloija jos ei jäisi ikinä kiinni, voitaisiinko jo puhua sosiopaatista. Ja usko pois jokainen tulee tässä maailmassa lopulta saamaan sitä mitä ansaitsee... kuten sanonta menee niin makaa kuin petaa.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä kirjoitus.

• Anonyymi
      UUSI

Paljastuu varmasti siinä mielessä, että narsistin ihmissuhteet loppuvat herkästi. Vaikka joku ei ymmärtäisikään, että kyseessä on narsisti, niin se epämukavuus ja hankaluus suhteessa narsistiin saa ottamaan etäisyyttä enemmin tai myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      14322
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      133
      12208
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      567
      8531
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      124
      5596
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      301
      4988