Joo, elikkäs olin metsässä ja löysin taikasienen näköisiä sieniä. Tarvitsen apua onko nämä taikasieniä? Etten vaan syö mitään paskaa
Onko nämä taikasieniä
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Minkänäköisiä sieniä nuo olivat?
- Anonyymi
Tässä yksi kuva:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Psilosybiinisienet - Anonyymi
Miksi ei tyytyä ihan ruokasieniin? Eikös psilosybiinijutut ole huumeiksi luokiteltavia? Ja "annostus tekee myrkyn". Jostain antiikista tuo lause, mutta täysin totta.
Itse oon ahtanut rapeeks paistettuja herkkutattisiivuja. Suppilovahveroitakin ja mustatorvisientä, nokirouskuja. säilönyt talvenvaroiksi suolasieniä, ja kuivannut, pakastanut sieniä joita pidän hyvinä itse.
Ja eikös niillä myrkyillä joita joissain sienissä on, saa pysyvääkin vahinkoa? Että unohda koko homma.
Enemmän virtaa saa kun syö tatteja, niissä on hivenaineita ja paljon muita hyviä juttuja. suppiksessa d-vitamiinia, kuten kantarellissakin. Ai niin, olitkinko trolli? - Anonyymi
Mitä etsit ei todennäköisesti kasva metsässä vaan nurmialueilla. Jos kuusi/mäntymetsästä/mättäältä poimittu, ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947613- 374037
- 473586
- 2433004
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452552
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212504- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292419Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292258