Ostaisin talon Jämsä/Jämsänkoski -alueelta. Korkeintaan 60 vuotta vanha (vaikka rintamamiestalo). Vähintään 1 000 neliön tontti.
Hinta max. 50 000e.
Ei isoja remppoja heti. Löytyykö?
Ostaisin talon
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Jämsässä tuollaiset maksaa 60 000e-90 000e. Riippuu sijainnista. Koskelta saa 20 000e halvemmalla.
- Anonyymi
Taitaa rintamamiestalot olla vähintään 60 vuotta vanhoja.
- Anonyymi
Johan tuolla summalla , melkein saa uudenkin talon , jos ei suuruuden hulluus olisi ilmeinen.
- Anonyymi
Mulla olis uudelleenrakennettu 60-luvun talo hehtaarien tontilla, lukuisilla lisärakennuksilla hyvän kulkuyhteyden päässä. Hinta 159 000.
Ei taida köyhällä olla rahhaa ostaa?- Anonyymi
Köyhät myy,eivät osta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät myy,eivät osta.
Niin että persut ei nyt pääse omaisuuksien uusjakoon?
- Anonyymi
Joo kato Jämsänkoskelta. Jämsässä ihan ylihintaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897335
- 403532
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241000
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32873Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk50780Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29696Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652